In t koffie en theehuisje: "Carpe Diem"
-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35

Vandaag wordt waarschijnlijk zo’n dagje dat ik in de wachtkamer zit, wachten op wat er komen gaat, er staat niks (bijzonders) op de rol zover ik weet …..
Maar dat beeld kan zeer snel veranderen als
tussen de vette-lappen vandaan komt…. Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag toe....
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
grootjegerda - Lid geworden op: 15 mei 2020, 11:04

Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeft
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Goede morgen iedereen
Wat was is dit allemaal in Nederland. Zo'n tumult niet te doen
De wereld is om zeep.
Wat er allemaal gebeurd is niet meer normaal.
Je zou bang zijn om 's avonds nog buiten de deur te gaan.
Hier ook grijs en grauw
Fijne zaterdag iedereen
toedeloe
menu: gisteren konden we soep, zee tongetjes met groenten en friet eten voor 13;5€. Dus de HUTSEPOT is voor vandaag dan maar..
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
Bert
Goede middag allemaal,
ik ben zo lui vandaag, niet te doen. Naar de bakkerij en de apotheek geweest deze morgen
en ik raak niet meer voorruit.
Zal wel beteren zeker.
Ja, overal betogingen en rellen, men zou idd bang worden om nog een voet buiten te zetten.
Onze witte Megane is nog steeds zwart. Ik zal er toch eens moeten aan beginnen denk ik.
Als ik ooit eens 5 minuten tijd heb.....zoals Louis Neefs zo mooi zong.

Wat ik niet begrijp is dat er helemaal niets gepland is vandaag. Een opening in de kalender.
Ik zal er moeten voor zorgen dat we toch ergens een koffie gaan drinken.
Ik heb geen zin om weer opgesloten te zitten. Met mondmasker aan moet dat te doen zijn.
Allé, om te drinken zullen we die wel af doen hé.
En nu gaat de gong, tijd om te eten.
ik ben zo lui vandaag, niet te doen. Naar de bakkerij en de apotheek geweest deze morgen
en ik raak niet meer voorruit.
Zal wel beteren zeker.
Ja, overal betogingen en rellen, men zou idd bang worden om nog een voet buiten te zetten.
Onze witte Megane is nog steeds zwart. Ik zal er toch eens moeten aan beginnen denk ik.
Als ik ooit eens 5 minuten tijd heb.....zoals Louis Neefs zo mooi zong.
Wat ik niet begrijp is dat er helemaal niets gepland is vandaag. Een opening in de kalender.
Ik zal er moeten voor zorgen dat we toch ergens een koffie gaan drinken.
Ik heb geen zin om weer opgesloten te zitten. Met mondmasker aan moet dat te doen zijn.
Allé, om te drinken zullen we die wel af doen hé.
En nu gaat de gong, tijd om te eten.
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36

hallooooo een goeie morgen allemaal
nu efkes heel druk maar ik kom later nog wel terug , want ik ben aan 5 dingen tegelijk bezig
daaaaaaag
*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Dat waren voetbalhooligans . Beroepsrellers . Het uitschot van de Nederlandse samenleving
'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Ik ben nu een beetje van slag merk ik .
Krijg net te horen dat mijn dochter haar oudste schoonzus vandaag in het ziekenhuis is opgenomen met zware ademhalingsproblemen . Ze blijkt corona te hebben en haar man ook . Ze zijn allebei 2x gevaccineerd met Pfizer en natuurlijk nog jonge mensen ( 35 jaar allebei ) zonder onderliggend lijden. Ook geen overgewicht .
Ik betrap mezelf erop dat ik nu ga twijfelen aan de werkzaamheid van de vaccins
Pffff. Moest het even van me af schrijven hoor .
Krijg net te horen dat mijn dochter haar oudste schoonzus vandaag in het ziekenhuis is opgenomen met zware ademhalingsproblemen . Ze blijkt corona te hebben en haar man ook . Ze zijn allebei 2x gevaccineerd met Pfizer en natuurlijk nog jonge mensen ( 35 jaar allebei ) zonder onderliggend lijden. Ook geen overgewicht .
Ik betrap mezelf erop dat ik nu ga twijfelen aan de werkzaamheid van de vaccins
Pffff. Moest het even van me af schrijven hoor .
'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35
Hier verbaas je mij toch 'n beetje An-W.
Er is nooit beweerd dat je geen corona kon krijgen als je gevaccineerd bent is mijn veronderstelling. Het is de bedoeling dat je iets minder snel besmet zou kunnen geraken en wat milder ziek zou zijn als het je treft..!
Tenminste, zo heb ik het (altijd) begrepen.
Ook merk in mijn omgeving dat er nog altijd mensen zijn (ook gevaccineerde) die de basiscorona-regels aan hun laars lappen.
Sterkte en Beterschap gewenst voor je familie.
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...