Coronavirus
-
marcelvm - Lid geworden op: 29 jan 2007, 20:10
Op tv praat men van zoveel Corona patiënten in de ziekenhuizen
Dit zijn er nog veel minder dan bij de eerste periode
Maar hoeveelheden mensen hebben nu Corona dan bij de eerste golf
Toen schrok men dat die of die Corona had
Nu denk ik ben ik nu nog de enige die geen Corona heeft elke dag hoor ik die en die en die heeft Corona
En zijn we bijna allemaal zeker in mijn dorp gevaccineerd
Voor zieken huizen is de vactienatie een succes’maar niet voor de ondernemer die al die zieken nu moet betalen en missen
Dat bijna iedereen nu Corona krijgt ondanks de prik zegd alleen dat de prik niet doet wat ons eerst verteld is
Ieder gevaccineerde heeft angst om ziek te worden dit noem ik geen succes alleen maar dat het vaccin rap rap op de markt is mogen komen
Toen was er een vaccin met 80 of meer rendement
Een ander met bijna 8 of 10 procent minder
Resultaat week later zoveel als de eerste wat is er dan gebeurd met die minder goede cijfers maar gauw aangepast
Dit zijn er nog veel minder dan bij de eerste periode
Maar hoeveelheden mensen hebben nu Corona dan bij de eerste golf
Toen schrok men dat die of die Corona had
Nu denk ik ben ik nu nog de enige die geen Corona heeft elke dag hoor ik die en die en die heeft Corona
En zijn we bijna allemaal zeker in mijn dorp gevaccineerd
Voor zieken huizen is de vactienatie een succes’maar niet voor de ondernemer die al die zieken nu moet betalen en missen
Dat bijna iedereen nu Corona krijgt ondanks de prik zegd alleen dat de prik niet doet wat ons eerst verteld is
Ieder gevaccineerde heeft angst om ziek te worden dit noem ik geen succes alleen maar dat het vaccin rap rap op de markt is mogen komen
Toen was er een vaccin met 80 of meer rendement
Een ander met bijna 8 of 10 procent minder
Resultaat week later zoveel als de eerste wat is er dan gebeurd met die minder goede cijfers maar gauw aangepast
-
Prima Vera - Lid geworden op: 25 mei 2012, 19:10
In heel mijn vrienden/familie en/of kennissenkring is er geen enkele die corona heeft gehad of opgelopen of quarantaine heeft moeten doen wegens coronacontact. Het kan dus nog wel degelijk.
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Een IQ terugval. Ja, dat heb ik ook al opgemerkt.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Mijn neef is verleden jaar plotseling gestorven na een week ademnood. De broer ontkent dat het corona was ...Prima Vera schreef: ↑20 nov 2021, 10:31In heel mijn vrienden/familie en/of kennissenkring is er geen enkele die corona heeft gehad of opgelopen of quarantaine heeft moeten doen wegens coronacontact. Het kan dus nog wel degelijk.
-
Kijk allen nog maar eens goed naar dit : https://datastudio.google.com/embed/rep ... page/giyUB
West-Vlaanderen kent de hoogste incidentie met 1922,44 en dat ondanks de hoogste vaccinatiegraad van 83 % ( zie "Summary by Province" ) Hoe komt dat ? Weet ge het niet ? Ik wel !
West-Vlaanderen kent de hoogste incidentie met 1922,44 en dat ondanks de hoogste vaccinatiegraad van 83 % ( zie "Summary by Province" ) Hoe komt dat ? Weet ge het niet ? Ik wel !
-
Prima Vera - Lid geworden op: 25 mei 2012, 19:10
Dat kan, wij dus niet.Fred1950 schreef: ↑20 nov 2021, 11:37Mijn neef is verleden jaar plotseling gestorven na een week ademnood. De broer ontkent dat het corona was ...Prima Vera schreef: ↑20 nov 2021, 10:31In heel mijn vrienden/familie en/of kennissenkring is er geen enkele die corona heeft gehad of opgelopen of quarantaine heeft moeten doen wegens coronacontact. Het kan dus nog wel degelijk.Ik ken twee 50'ers die er nogal ziek van zijn geweest, en nu onlangs iemand van 21 die in quarantaine zit.
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Dicksy 12 nov 2021, 19:03door Fred1950 » Vandaag, 11:49
Zou datgene wat u schrijft niet meer zeggen over het vaccin dan over dat beestje. ?
-
Neen, dat zegt alles over het gedrag van de mensen ( en over het feit dat virologen en politiekers de bevolking dom houden ).Dicksy schreef: ↑20 nov 2021, 13:22Dicksy 12 nov 2021, 19:03door Fred1950 » Vandaag, 11:49
Zou datgene wat u schrijft niet meer zeggen over het vaccin dan over dat beestje. ?![]()
1/ iemand die gevaccineerd is of voordien reeds corona ziek was, kan nog steeds iemand besmetten als hij zelf ( opnieuw ) besmet geraakt.
2/ iemand die in het begin van het jaar gevaccineerd is geweest of genezen was, kan terug in het ziekenhuis terechtkomen.
Nu nog meer dan vroeger, en wat vroeger al zeker niet werd verteld, is dat men niet de "superman" ( superwoman ) moet uithangen als men gevaccineerd is, en te leven alsof het virus niet meer bestaat.
Voor wat West-Vlaanderen specifiek betreft : de hot-spot van de besmettingen zat in Anzegem , en van daaruit heeft het virus zich als een olievlek beginnen te verspreiden. Hadden gouvereur en burgemeester voor die gemeente een mini-lockdown met beperking van verkeer naar de omliggende gemeenten ingevoerd, dan had het nooit zover gekomen. Nu breidt de besmetting, ook naar Oost-Vlaanderen, zich nog steeds verder uit.
Niets zal helpen, ook geen vaccinaties, die bieden immers maar bescherming voor één jaar of zoiets en dan kan men nog jáááren lang met zware golven als de huidige te maken krijgen. Er is maar één manier van werken dat het virus uit de wereld zal helpen, en dat is de Chinese manier van aanpakken. ( nultolerantie van het virus ).
-
tokkio - Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Wat is snel, ons lichaam maakt steeds antistoffen aan zolang er een besmetting is vastgesteld....Er zijn een paar dingen die me zeer verontrusten :
1/ de antistoffen nemen snel af, zowel bij diegenen die er ziek zijn van geweest als bij de gevaccineerden. De opbouw van de antistoffen is vooral beter bij jonge mensen, en dan nog wel bij diegenen ( de gevaccineerden ) die koorts als bijwerking hadden. Bij gevaccineerde ouderen treden er na een vaccinatie bijna nooit bijwerkingen zoals koorts op.
Of dat die nu van een natuurlijke besmetting is, of een nep besmetting van een vaccinatie....
https://www.radboudumc.nl/nieuws/2021/a ... -neusvocht
Veel hangt af van het weerstand vermogen van de persoon......
https://www.gezondheidenwetenschap.be/r ... -weerstand
Maar heel dat vaccin proces is nog steeds in de onderzoek fase ,en wij zijn de proef konijnen,ze weten of wisten niets over het verweer van het vaccin, ze kennen ook de duurtijd, en de invloed niet op het immuunsysteem,het is een vaccin zonder garantie, maar het brengt geld op....
https://www.newscientist.nl/nieuws/hoe- ... accinatie/
We zitten nog altijd met de delta variant,waardoor mensen een 2de keer kunnen besmet worden,......dus nog geen vrijheid, blijheid .....
https://www.nationalgeographic.nl/weten ... us-muteert
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.
-
boeffer - Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Dokters zwijgen, men zou evtl in ziekenkas kunnen gaan door long covid of zo. Alleen bijna telefonisch te bereiken voor Covid-symptomen.
Natuurlijk moet men orde op zaken krijgen en werkwijzes uitvinden om 't veilig te houden. En dat er maar vlug medicijnen ontdekt worden zodat bij herval(len) je niet naar 't gasthuis moet.
Natuurlijk moet men orde op zaken krijgen en werkwijzes uitvinden om 't veilig te houden. En dat er maar vlug medicijnen ontdekt worden zodat bij herval(len) je niet naar 't gasthuis moet.
W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
-
Daar zorgt het vaccin voor, en in een vroeg stadium kan je ook virusremmers nemen.
Tegen een virus kan men weinig of niets aanvangen; Griep , polio , mazelen , herpes ( = koortsblaren , zona ), ... zijn allemaal virussen waartegen je gevaccineerd moet worden om er niet ernstig ziek van te worden. Er bestaat zelfs nog geen vaccin tegen het HIV virus, alleen virusremmers.
Laatst gewijzigd door Fred1950 op 21 nov 2021, 09:39, 1 keer totaal gewijzigd.
-
wardje - Lid geworden op: 04 dec 2005, 15:46
Dit is dus die vrijheid die we gingen krijgen bij 70% vaccinatie?
De eerste maanden dat Corona werd vastgesteld en China met de vinger werd gewezen dat China opzettelijk het virus had losgelaten om de economie van de VS te ontwrichten , wel ze hebben de wereldeconomie al een harde klap toegediend.
Volgens Fred 1950 is het Chinese plan om de besmetting tegen te gaan een volledige lockdown in het besmette gedeelte dat kan een goede oplossing zijn maar met hoeveel Chinezen zijn ze?, een gedeelte in lockdown treft hen niet economisch.
Het voordeel in China is ze LUISTEREN daar naar de raadgevingen en volgens ze ZONDER problemen op , in onze contreien gaat men betogen en vernielingen veroorzaken ( zie Nederland).
Het is dweilen met de kraan open , het lukt ons nooit om dat virus onder controle te krijgen , het mondmasker wordt een nieuw kledingstuk , steeds zullen nieuwe varianten optreden en het mensdom zal er achteraan huppelen , dat is een feit.
Nog een fijne zondag allemaal!
De eerste maanden dat Corona werd vastgesteld en China met de vinger werd gewezen dat China opzettelijk het virus had losgelaten om de economie van de VS te ontwrichten , wel ze hebben de wereldeconomie al een harde klap toegediend.
Volgens Fred 1950 is het Chinese plan om de besmetting tegen te gaan een volledige lockdown in het besmette gedeelte dat kan een goede oplossing zijn maar met hoeveel Chinezen zijn ze?, een gedeelte in lockdown treft hen niet economisch.
Het voordeel in China is ze LUISTEREN daar naar de raadgevingen en volgens ze ZONDER problemen op , in onze contreien gaat men betogen en vernielingen veroorzaken ( zie Nederland).
Het is dweilen met de kraan open , het lukt ons nooit om dat virus onder controle te krijgen , het mondmasker wordt een nieuw kledingstuk , steeds zullen nieuwe varianten optreden en het mensdom zal er achteraan huppelen , dat is een feit.
Nog een fijne zondag allemaal!