In t koffie en theehuisje: "Carpe Diem"
-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35

Vandaag ben ik moe geworden van ’t zitten en niks doen.
Het hoesje voor mijn (al wat oudere) iPhone 6s is keurig op tijd bezorgd die ik gisterenmiddag net voor 14:00u online besteld had, mobieltje ziet er weer als nieuw uit.
Het is hier vandaag niet licht geweest, grauwe ongezellige boel buiten..!
Menu vandaag:

Weet U dat ook weer..!
Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag en avond toe....
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
halloooo
wij zijn naar een mooie film aan 't kijken en tussenin drinken we nu een koffietje met wat lekkers er bij
Remie laat het jullie smaken hé en je kan er weer tegen met jou nieuw hoesje
An oei das slecht nieuws hoor , maar hopelijk loopt dit goed af want die corona is een venijnig ding
en ondanks dat wij ingeënt zij letten wij nog altijd heel goed op als we buiten komen voor onze boodschappen en zo , want als ik er op let dan is er bijna niemand die nog het winkelkarretje ontsmet of afkuist aan de supermarkt en ik heb altijd een pak dettoldoekjes in de auto om alles te ontsmetten waar wij komen zelfs het knopje van een deurbel of een deurklink want daar komen wij nooit aan zonder doekje
Bertje leuk filmpje
jadi ik heb het deze middag ook gezien op tv , wat een krapul daar in Nederland , hopelijk word het hier bij ons ook niet zo
gerda hallooooo
Bekske ook een knusse zaterdag voor jou
puzzel halloooo
thijli hier is het droog maar erg bewolkt
marietteke, ghyra, Bertje, miesje, jadi, Sita, Lenk, Remie, grootjegerda, puzzel,
An-Wildflower, Thijli, mama-inge en Bekske
nog een fijne zaterdag verder
allé nu nog een wasje insteken sè tussendoor
daaaaaag

wij zijn naar een mooie film aan 't kijken en tussenin drinken we nu een koffietje met wat lekkers er bij
Remie laat het jullie smaken hé en je kan er weer tegen met jou nieuw hoesje
An oei das slecht nieuws hoor , maar hopelijk loopt dit goed af want die corona is een venijnig ding
en ondanks dat wij ingeënt zij letten wij nog altijd heel goed op als we buiten komen voor onze boodschappen en zo , want als ik er op let dan is er bijna niemand die nog het winkelkarretje ontsmet of afkuist aan de supermarkt en ik heb altijd een pak dettoldoekjes in de auto om alles te ontsmetten waar wij komen zelfs het knopje van een deurbel of een deurklink want daar komen wij nooit aan zonder doekje
Bertje leuk filmpje
jadi ik heb het deze middag ook gezien op tv , wat een krapul daar in Nederland , hopelijk word het hier bij ons ook niet zo
gerda hallooooo
Bekske ook een knusse zaterdag voor jou
puzzel halloooo
thijli hier is het droog maar erg bewolkt
marietteke, ghyra, Bertje, miesje, jadi, Sita, Lenk, Remie, grootjegerda, puzzel,
An-Wildflower, Thijli, mama-inge en Bekske
nog een fijne zaterdag verder
allé nu nog een wasje insteken sè tussendoor
daaaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Ja wat milder ziek werd wel beloofd .
Niet dat je als gezonde 30-er aan het zuurstof op de long afdeling van een ziekenhuis zou belanden.
En iets minder snel besmet . Ik hoor om mijn heen nu niets anders dan corona besmettingen onder gevaccineerden .
Maar goed , we zullen er maar het beste van hopen .
En kom maar door met die boosters dan zo snel mogelijk , als de vaccins na een half jaar al zoveel aan werkzaamheid inboeten ....
'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
halloooo
zojuist al alles gedaan buiten want het word nu al donker en ook nog de bladeren van op de oprit opgeveegd en er begint een beetje lichte regen te vallen
Remie ik had nog vergeten te zeggen dat ik het een super mooie puzzel vind vandaag
daaaaaag

zojuist al alles gedaan buiten want het word nu al donker en ook nog de bladeren van op de oprit opgeveegd en er begint een beetje lichte regen te vallen
Remie ik had nog vergeten te zeggen dat ik het een super mooie puzzel vind vandaag
daaaaaag

marietteke - Lid geworden op: 26 mar 2006, 19:31

hallo
amaai wat vliegt de tijd ,
en de kalender .....jeetje die wordt zoooo dun
AN W ..wat erg , hopelijk worden ze vlug weer beter ,
ik ken nuook al veel mensen , uit mijn omgeving ,
die allemaal corona hebben , maar gelukkig niet in ziekenhuis ,
wel serieus ziek van ,
Remie , Bertje , jadi ,
ik ga mijn autootje altijd zelf wassen in carwasch ,
want thuis kan ik het ook niet doen ,
bloemeke , leuk om samen 'n goede film te kijken ,
meer moet dat niet zijn hé
ik wens iedereen nog 'n fijne avond
geluk vind je onverwacht
-
mama-inge - Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56
Fijne avond.
Ik ben vanmorgen met jongste zoon naar de stad geweest voor wat sinterklaas boodschappen, kinderen die lootjes getrokken hebben op school en surprises moeten maken, dus het 1 en ander daar voor nodig
Vanmiddag was sinterklaas hier in het dorp, geen feest maar een rondrit door verschillende straten
Kind heeft wat pepernoten gescoord van de pieten die mee liepen en daarna thuis voor de tv een film gekeken (en de pepernoten opgesnoept)
Oudste heeft niet zo veel meer met het Sint gebeuren op straat, die is thuis gebleven
Wild flower wat naar voor je dochter haar familie
Sterkte en beterschap
Ik ben vanmorgen met jongste zoon naar de stad geweest voor wat sinterklaas boodschappen, kinderen die lootjes getrokken hebben op school en surprises moeten maken, dus het 1 en ander daar voor nodig
Vanmiddag was sinterklaas hier in het dorp, geen feest maar een rondrit door verschillende straten
Kind heeft wat pepernoten gescoord van de pieten die mee liepen en daarna thuis voor de tv een film gekeken (en de pepernoten opgesnoept)
Oudste heeft niet zo veel meer met het Sint gebeuren op straat, die is thuis gebleven
Wild flower wat naar voor je dochter haar familie
Sterkte en beterschap
-

Doordat het een beetje improviseren was voor het comité dat de intocht verzorgd van de Goedhelligman i.v.m. de corona, kwam Sinterklaas en zijn (echte) Zwarte Pieten door de straten gereden van ons dorp, dus ook bij ons langs even voor 17:00 uur.
Vanuit onze slaapkamer kon ik nog net snel wat plaatjes schieten met mijn mobieltje:

Dus vanaf vanavond mogen wij ook onze schoen zetten.. JOEPIE..!
Weet U dat ook weer..!
Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag en avond toe....
Laatst gewijzigd door Remie op 20 nov 2021, 18:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Vriendelijke groet,
en
-
zonnebloemetje schreef: ↑20 nov 2021, 17:00Remie nog vergeten te zeggen dat ik het een super mooie puzzel vind vandaag
Vriendelijke groet,
en
-
hallooooo een goeie avond alweer
Remie inderdaad ik maak die puzzels niet ondanks dat ik wel graag puzzel maar ik heb daar de laatste tijd geen tijd voor , sorry hoor het is echt niet persoonlijk bedoeld
en eigenlijk maak ik liever een puzzel zomaar op tafel met de puzzelstukjes in de hand , ja daar ben ik dan misschien wel een beetje ouderwets in denk ik
maar je hebt wel leuke fotootjes genomen van de Sint met zijn gevolg
mama-inge naar de Sint geweest vandaag
en heb je ook iets gekregen of ben je niet braaf geweest ????????????
marietteke tis nog altijd goed opletten geblazen met die corona
en we zijn er nog niet van af hoor
allé dadelijk nog efkes relaxen in een warm badje sè
en daarna gezellig in de zetel voor de tv
voor alle leutertjes nog een gezellige zaterdag avond
daaaaaag

Remie inderdaad ik maak die puzzels niet ondanks dat ik wel graag puzzel maar ik heb daar de laatste tijd geen tijd voor , sorry hoor het is echt niet persoonlijk bedoeld
en eigenlijk maak ik liever een puzzel zomaar op tafel met de puzzelstukjes in de hand , ja daar ben ik dan misschien wel een beetje ouderwets in denk ik
maar je hebt wel leuke fotootjes genomen van de Sint met zijn gevolg
mama-inge naar de Sint geweest vandaag
en heb je ook iets gekregen of ben je niet braaf geweest ????????????
marietteke tis nog altijd goed opletten geblazen met die corona
en we zijn er nog niet van af hoor
allé dadelijk nog efkes relaxen in een warm badje sè
en daarna gezellig in de zetel voor de tv
voor alle leutertjes nog een gezellige zaterdag avond
daaaaaag

Lenk - Lid geworden op: 02 nov 2017, 20:54
Idd Remie echte zwarte Pieten. Zo hoort het ook. Hier in ons dorp geen doortocht afgeschaft wegens Corona.
Zonnebloemeke ik doe de beide puzzels graag. Hetzelfde als een boek lezen op een e reader of een echt boek.
Man griepprik gehad.
Marietteke de dagen vliegen hè
An sterke dat is wel heel dichtbij dat vieze beest. Duimen draaien hoor. Ik zal extra een kaarsje
Bertje niets op de planning. Gewoon rustig invullen als je op pensioen bent geldt het motto van ons huisje.
Ik doe het rustig aan enkel wat moet, de was, de strijk is voor een andere keer.
Nu beentjes onder een fleece en tv kijken
Slaapwel iedereen
Zonnebloemeke ik doe de beide puzzels graag. Hetzelfde als een boek lezen op een e reader of een echt boek.
Man griepprik gehad.
Marietteke de dagen vliegen hè
An sterke dat is wel heel dichtbij dat vieze beest. Duimen draaien hoor. Ik zal extra een kaarsje
Bertje niets op de planning. Gewoon rustig invullen als je op pensioen bent geldt het motto van ons huisje.
Ik doe het rustig aan enkel wat moet, de was, de strijk is voor een andere keer.
Nu beentjes onder een fleece en tv kijken
Slaapwel iedereen
-

Vandaag komt onze oudste zoon Marco even bij ons aan, ook nu nog weer met alle coronaveiligheidsregels in acht nemend, om een grote update op mijn iPhone mobieltje te zetten.
Kleine updates kan/mag ik altijd het mobieltje zelf laten uitvoeren van hem.
Maar nu is er ’n flinke grote, iets met 15.huppelepup, en zoiets wil hij altijd via zijn Apple laptop uit laten voeren, is beter zegt hij… nou.. en dat neem ik dan maar aan als zoete koek…..
‘k Krijg tenslotte altijd zijn afdankertjes, ik heb eigenlijk nog nooit ‘n
zelf uitgegeven aan zo’n geitendingetje, dus ga ik hem zeker niet tegenspreken..! Oké dan, 'n nieuw hoesje deze keer, maar daar stopt ’t wel….
Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag toe....
Vriendelijke groet,
en