In t koffie en theehuisje: "Carpe Diem"
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
hallooooooo
ons middagmaal was heel lekker , maar de smaak heeft natuurlijk veel te maken met de soort kaas die je gebruikt om de kaassaus te maken en wij kopen altijd de " gratinkaas " van Colruyt en die is zeer lekker
Remie hier staat de tv ook op het veldrijden maar wij kijken nooit naar gans de wedstrijd hoor
meestal naar de dames en daarna kijken we nog naar een mooie film die ik opgenomen heb op de digicorder
veel kijkplezier nog hoor voor jou
marietteke hoe gaat het nog met jou pc ke die zo traag is ?????????????????
mijn ventje heeft gisteren een nieuwe laptop besteld voor mij
onze technieker had laten weten dat hij nu zeer beperkt de laptop kon bestellen die wij al eens hadden willen kopen maar de laatste tijd niet verkrijgbaar was door het beperkte transport en fabricatie door corona , want mijn laptop is ondertussen al 11jaar oud en hij is de laatste tijd zeer traag en hij heeft soms ook rare kuren waardoor ik soms denk dat ik in panne zal vallen
tis terug een ACER want ik wil geen ander merk en mijn ventje ook niet en met een scherm van 17,3 inch zoals we gewoon zijn en 512GB SSD en 16GB ram geheugen en intel core i5 processor en full HD scherm en volgens mijn ventje is dat een hele goeie en hij kent er meer van dan ik , dus zal dat wel zo zijn hé
allé ik ben er mee weg sè
daaaaaag

ons middagmaal was heel lekker , maar de smaak heeft natuurlijk veel te maken met de soort kaas die je gebruikt om de kaassaus te maken en wij kopen altijd de " gratinkaas " van Colruyt en die is zeer lekker
Remie hier staat de tv ook op het veldrijden maar wij kijken nooit naar gans de wedstrijd hoor
meestal naar de dames en daarna kijken we nog naar een mooie film die ik opgenomen heb op de digicorder
veel kijkplezier nog hoor voor jou
marietteke hoe gaat het nog met jou pc ke die zo traag is ?????????????????
mijn ventje heeft gisteren een nieuwe laptop besteld voor mij
onze technieker had laten weten dat hij nu zeer beperkt de laptop kon bestellen die wij al eens hadden willen kopen maar de laatste tijd niet verkrijgbaar was door het beperkte transport en fabricatie door corona , want mijn laptop is ondertussen al 11jaar oud en hij is de laatste tijd zeer traag en hij heeft soms ook rare kuren waardoor ik soms denk dat ik in panne zal vallen
tis terug een ACER want ik wil geen ander merk en mijn ventje ook niet en met een scherm van 17,3 inch zoals we gewoon zijn en 512GB SSD en 16GB ram geheugen en intel core i5 processor en full HD scherm en volgens mijn ventje is dat een hele goeie en hij kent er meer van dan ik , dus zal dat wel zo zijn hé
allé ik ben er mee weg sè
daaaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35

Na een kort dutje toch nog veel van het veldrijden vrouwen gezien, weer eens leuk voor Annemarie Worst deze winst.
Tijdens de veldrit van de mannen ben ik eigenlijk te veel afgeleid geweest om ervan te hebben kunnen genieten. Onze kleindochter Eva en moeder aan de deur gehad om even Oma’s erwtensoep op te halen die wij in de vriezer hebben/hadden voor de liefhebbers van de familie en een buurvrouwtje (weduwe ± 1 jaar nu)
Zij wilden niet binnenkomen i.v.m. met de besmettingen.. logisch..! Eva zit trouwens nog in quarantaine, maar wilde toch even ’n frisse neus halen door een blokje om te gaan met haar moeder.
Dus ‘n praatje aan de deur met toch zeker de nodige afstand, was verdomde fris om aan de deur te staan, vanmorgen is Eva trouwens weer getest.
Menu:

Weet U dat ook weer..!
Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag en avond toe....
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
Bert
Hey leuterkes,
weeral een kalme zondagnamiddag.
Remie ik snap niet goed waar jij naartoe wil met de berichtjes. Wat moet er veranderen dan?
Ik vind het persoonlijk goed zoals het is. We vertellen (meestal) onze dagelijkse gebeurtenissen en of daar moet tegen ingegaan worden is dan maar de vraag.
Ik ben dan ook moeders slimste niet hé, zal het daar wel aan liggen.
Bloemeke, knappe gegevens van uw laptop. Is zelfs "ietske" beter dan die van mij.
weeral een kalme zondagnamiddag.
Remie ik snap niet goed waar jij naartoe wil met de berichtjes. Wat moet er veranderen dan?
Ik vind het persoonlijk goed zoals het is. We vertellen (meestal) onze dagelijkse gebeurtenissen en of daar moet tegen ingegaan worden is dan maar de vraag.
Ik ben dan ook moeders slimste niet hé, zal het daar wel aan liggen.
Bloemeke, knappe gegevens van uw laptop. Is zelfs "ietske" beter dan die van mij.
-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35
Da's dan ook weer verdomde jammer Bert, maar verder ga ik er niet meer op in..!
Zoals ik al scheef, zal mijn schrijfstijl zijn..!
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
hallooooo
amai tis weeral avond sè en er valt hier af en toe een regenbuitje
Remie laat het jullie maar smaken hé
Bertje ja als wij iets kopen dan hebben we graag goeie kwaliteit en geen goedkope brol
maar ja smaken verschillen hé
allé en nu naar de rest van onze film kijken want tis een lange maar wel een mooie
daaaaaaag

amai tis weeral avond sè en er valt hier af en toe een regenbuitje
Remie laat het jullie maar smaken hé
Bertje ja als wij iets kopen dan hebben we graag goeie kwaliteit en geen goedkope brol
maar ja smaken verschillen hé
allé en nu naar de rest van onze film kijken want tis een lange maar wel een mooie
daaaaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
marietteke - Lid geworden op: 26 mar 2006, 19:31

'n fotootje genomen vanmorgen ,
ons Louiseke was nog niet helemaal wakker
en het is 'n wafel met slagroom geworden ,
was weeral lekker hoor
bloemeke ja ik ben aan 'n nieuwe laptop toe hoor ,
maar dat laat ik ook aan mijn zoon over ,
want ik ken er niks van ,
Remie

euh ...ik dacht dat je in quarantaine zat , dat je dan in huis moet blijven ?
Bloemeke ook weer lekker gegeten ..MMMM...
Bertje , ik vind het ook goed ,
zoals het nu is hoor
ik ga eerst effe eten ,
't zijn frietjes hier
thijli puzzel lenk sita miesje ,
grootjegera , an w ,bekske
en iedereen die ik moest vergeten zijn
'n fijne avond nog
geluk vind je onverwacht
-
Lenk - Lid geworden op: 02 nov 2017, 20:54
Want hier word ik wel 'n beetje beu van
omdat alleen maar te lezen.[/size][/color]
[/quote][/i]
Wat bedoel je hiermee Remie. Steken we teveel veren in ons eigen kont of die van een ander?
En ik vind het ook goed zoals het nu is. Geen discussies. Op een forum is dat eerder gevaarlijk vind ik. Je hebt snel iets verkeerd begrepen van geschreven woord.
En iedereen schrijft toch wat hij kwijt wil en wat niet. En ieder vogeltje zingt gelijk hij gebekt is. Ik wil niet dat ik elk woord tig keren moet draaien om te zorgen dat ik niets verkeerd zeg wat discussie uitlokt;
Zonnebloemetje nieuw speelgoed binnenkort. Ik maak mijn kaassaus met louter gruyère en op een flesje van 500 ml gebruik ik in totaal 300 kaas. Moet goed naar kaas smaken vind ik. Maar goestingen zijn keus hé.
Houtkachel brandt hier lekker. Ons bruintje ligt er weeral voor. Hot Dog
Menu, steak met pepersaus en zelf gemaakt frietjes en cresson.
Leuters allemaal een fijne avond
omdat alleen maar te lezen.[/size][/color][/quote][/i]
Wat bedoel je hiermee Remie. Steken we teveel veren in ons eigen kont of die van een ander?
En ik vind het ook goed zoals het nu is. Geen discussies. Op een forum is dat eerder gevaarlijk vind ik. Je hebt snel iets verkeerd begrepen van geschreven woord.
En iedereen schrijft toch wat hij kwijt wil en wat niet. En ieder vogeltje zingt gelijk hij gebekt is. Ik wil niet dat ik elk woord tig keren moet draaien om te zorgen dat ik niets verkeerd zeg wat discussie uitlokt;
Zonnebloemetje nieuw speelgoed binnenkort. Ik maak mijn kaassaus met louter gruyère en op een flesje van 500 ml gebruik ik in totaal 300 kaas. Moet goed naar kaas smaken vind ik. Maar goestingen zijn keus hé.
Houtkachel brandt hier lekker. Ons bruintje ligt er weeral voor. Hot Dog
Menu, steak met pepersaus en zelf gemaakt frietjes en cresson.
Leuters allemaal een fijne avond
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Goede avond iedereen,
Tja dat kan gebeuren, maar ik had duracel batterijtjes in vandaag.
Strijk weg gewerkt stoverij met friet klaar gemaakt. Keuken gedweild, wc gekuist. Irish coffee deze namiddag voor de mannen. En deze avond zie hier boven een quiche...
Ik denk van nu te stoppen voor vandaag
Ik ga verhuizen naar het ander schermpje..
Jan de lichte wil ik zien, en ook undercover..
En nu maar hopen dat ik niet in slaap val.
Toedeloe
tot morgen
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
Lenk - Lid geworden op: 02 nov 2017, 20:54
Zo grappig die vier poten bij elkaar. Ons bruintje kan ook zo liggen in een bolleke, alle poten op een hoopje en de kop er bovenopmarietteke schreef: ↑21 nov 2021, 18:05
'n fotootje genomen vanmorgen ,
ons Louiseke was nog niet helemaal wakker![]()
![]()
-
grootjegerda - Lid geworden op: 15 mei 2020, 11:04
Lieve mensen,
en dan bedoel ik:
Remie
Miesmarpel
Bert
An-W
Zonnebloemetje
Lenk
Marietteke
Thijl
Mama-inge
Bedankt voor al die felicitaties.
Heb een hele mooie dag gehad met de kids (klein)
ben goed verwend
Mannetje lag om 20.00 op bed want morgen weer naar zweden.
Nu heerlijk rustig in huis met mijn chelsea die heerlijk snurkt op de bank.
Oh ja marietteke jou Louiseke lijkt sprekend op de poes van de buren, James
hij komt enkele malen per dag bij ons binnen. geef hem altijd voer
hij is kind aan huis bij ons hihi.
Lieve mensen ik wens jullie een goede nachtrust en hopenlijk tot morgen
en dan bedoel ik:
Remie
Miesmarpel
Bert
An-W
Zonnebloemetje
Lenk
Marietteke
Thijl
Mama-inge
Bedankt voor al die felicitaties.
Heb een hele mooie dag gehad met de kids (klein)
ben goed verwend
Mannetje lag om 20.00 op bed want morgen weer naar zweden.
Nu heerlijk rustig in huis met mijn chelsea die heerlijk snurkt op de bank.
Oh ja marietteke jou Louiseke lijkt sprekend op de poes van de buren, James
hij komt enkele malen per dag bij ons binnen. geef hem altijd voer
hij is kind aan huis bij ons hihi.
Lieve mensen ik wens jullie een goede nachtrust en hopenlijk tot morgen
Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeft
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Goedemorgen allemaal ,
Marietteke , wat een schattige foto van Louiseke
Lenk , 'ieder vogeltje zingt gelijk het gebekt is' : Mooi spreekwoord .
En nee , ik vind het ook allemaal goed zo . Hou ook niet van veranderingen .
Bloemeke en Marietteke , ik heb ook niet zo'n verstand van compters , maar man weet er gelukkig ietsjes van . Wij hebben nu een Lenovo . Zijn er tevreden over .
Ik ben werken in de winkel vandaag . Fijne dag en toedeloeeeee.

Marietteke , wat een schattige foto van Louiseke
Lenk , 'ieder vogeltje zingt gelijk het gebekt is' : Mooi spreekwoord .
En nee , ik vind het ook allemaal goed zo . Hou ook niet van veranderingen .
Bloemeke en Marietteke , ik heb ook niet zo'n verstand van compters , maar man weet er gelukkig ietsjes van . Wij hebben nu een Lenovo . Zijn er tevreden over .
Ik ben werken in de winkel vandaag . Fijne dag en toedeloeeeee.

'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'