In t koffie en theehuisje: "Carpe Diem"
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
halloooo een late goeienavond allemaal
nog efkes in de rapte sè want ik val bijna in slaap waar ik zit
wij zijn deze namiddag vertrokken naar Zwalm in het zuiden van Oost -Vlaanderen en van bij ons was dat toch een eindje rijden met het grootste gedeelte autosnelweg toch een uurtje in de auto en in het naar huis rijden deden we er bijna 1,30u over doordat er tussen Aalter en Nevele werken waren richting de kust en daardoor ging het verkeer daar traag vooruit
voor morgen staan er alweer enkele afspraken op ons programma en mijn ventje mag ook om zijn derde vaccin tegen corona in de namiddag
en nu ben ik er mee weg sè want ik heb al bijna luciferstokjes nodig om mijn ogen open te houden
voor iedereen nog een goede nachtrust
slaapwel en tot morgen

nog efkes in de rapte sè want ik val bijna in slaap waar ik zit
wij zijn deze namiddag vertrokken naar Zwalm in het zuiden van Oost -Vlaanderen en van bij ons was dat toch een eindje rijden met het grootste gedeelte autosnelweg toch een uurtje in de auto en in het naar huis rijden deden we er bijna 1,30u over doordat er tussen Aalter en Nevele werken waren richting de kust en daardoor ging het verkeer daar traag vooruit
voor morgen staan er alweer enkele afspraken op ons programma en mijn ventje mag ook om zijn derde vaccin tegen corona in de namiddag
en nu ben ik er mee weg sè want ik heb al bijna luciferstokjes nodig om mijn ogen open te houden
voor iedereen nog een goede nachtrust
slaapwel en tot morgen

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Goedemorgen allemaal ,
Marietteke en Picasso , succes met de booster .
Hier in NL krijg je als booster alleen nog Moderna of Pfizer , maar hier zijn we net met de 80plussers begonnen ( van oud naar jong ) en de zorgmedewerkers . Voordat ik aan de beurt ben zal het Januari zijn
Lenk , goede tip
Z'bloemeke , dat was een eind rijden dan . Wordt al moe als ik het hoor , zo lang in de auto haha.
Remie heeft een mooie snoekbaars gevangen zo te zien .
Bert , niet zo gapen hoor haha . Zien gapen doet gapen hoor
Fijne dag , Marietteke , Mies , Bert , Thijli , Inge, Puzzel Gerda,
Remie , Lenk , Sita , Bloemeke , Jadi, Bekske en Ghyra
, toedeloeeeee.

Marietteke en Picasso , succes met de booster .
Hier in NL krijg je als booster alleen nog Moderna of Pfizer , maar hier zijn we net met de 80plussers begonnen ( van oud naar jong ) en de zorgmedewerkers . Voordat ik aan de beurt ben zal het Januari zijn
Lenk , goede tip
Z'bloemeke , dat was een eind rijden dan . Wordt al moe als ik het hoor , zo lang in de auto haha.
Remie heeft een mooie snoekbaars gevangen zo te zien .
Bert , niet zo gapen hoor haha . Zien gapen doet gapen hoor
Fijne dag , Marietteke , Mies , Bert , Thijli , Inge, Puzzel Gerda,
Remie , Lenk , Sita , Bloemeke , Jadi, Bekske en Ghyra
, toedeloeeeee.

'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35
Toch even voor de duidelijkheid An, 't was een watersportvriend die hem ving en niet ik.
Hij was 'n echte visfanaat, is inmiddels overleden ±1½ jaar terug jammer genoeg.
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
Onze moeder zei dan weleens "Je zou eens overgebakken moeten worden".
Vriendelijke groet,
en
-
grootjegerda - Lid geworden op: 15 mei 2020, 11:04

Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeft
-
halloooo een bijna goeie middag iedereen
nu van een lekker koffietje aan 't genieten en dat kan smaken
daarjuist efkes achteraan in de tuin de bladeren opgekuist en ook nog het overdekt terras daar achteraan waar de vogeltjes en de egeltjes komen eten eens een beetje proper gekuist met water want het was nodig en dat het een beetje kouder word dat stoort mij niet want als je bezig bent dan krijg je van zelf warm en ik ben geen serre plantje hé , want nu komt er nog altijd één egeltje eten die nog niet in winterslaap is maar dat zal niet lang meer duren want voor de volgende dagen word er nachtvorst voorspeld en dan zal hij ook wel aan zijn winterslaap beginnen denk ik en de andere egels zijn al van halverwege oktober in winterslaap , maar soit het is nu ook weer proper
en gelukkig heb ik al gedaan want het begint nu te regenen
maar nu heb ik eigenlijk weinig tijd om hier nog langer te schrijven want ik moet al aan het middageten beginnen doordat we vroeg moeten vertrekken voor mijn ventje zijn derde inenting tegen corona
marietteke, ghyra, Bertje, miesje, jadi, Sita, Lenk, Remie, grootjegerda, puzzel,
An-Wildflower, Thijli, mama-inge en Bekske
nog een gezellige dinsdag verder
onze menu voor deze middag
verse worteltjes met wienersnitzels en puree
maar eerst een lekker soepje
tot later
daaaaaaag

nu van een lekker koffietje aan 't genieten en dat kan smaken
daarjuist efkes achteraan in de tuin de bladeren opgekuist en ook nog het overdekt terras daar achteraan waar de vogeltjes en de egeltjes komen eten eens een beetje proper gekuist met water want het was nodig en dat het een beetje kouder word dat stoort mij niet want als je bezig bent dan krijg je van zelf warm en ik ben geen serre plantje hé , want nu komt er nog altijd één egeltje eten die nog niet in winterslaap is maar dat zal niet lang meer duren want voor de volgende dagen word er nachtvorst voorspeld en dan zal hij ook wel aan zijn winterslaap beginnen denk ik en de andere egels zijn al van halverwege oktober in winterslaap , maar soit het is nu ook weer proper
en gelukkig heb ik al gedaan want het begint nu te regenen
maar nu heb ik eigenlijk weinig tijd om hier nog langer te schrijven want ik moet al aan het middageten beginnen doordat we vroeg moeten vertrekken voor mijn ventje zijn derde inenting tegen corona
marietteke, ghyra, Bertje, miesje, jadi, Sita, Lenk, Remie, grootjegerda, puzzel,
An-Wildflower, Thijli, mama-inge en Bekske
nog een gezellige dinsdag verder
onze menu voor deze middag
verse worteltjes met wienersnitzels en puree
maar eerst een lekker soepje
tot later
daaaaaaag

zonnebloemetje schreef: ↑23 nov 2021, 11:40we vroeg moeten vertrekken voor mijn ventje zijn derde inenting tegen corona
Vriendelijke groet,
en
-
Bert
Voila, de patatjes zijn binnen.
Nu tijd voor een middagpauze. Niet slapen hé, dat is voor 's nachts.
Haha, Remie
Nu tijd voor een middagpauze. Niet slapen hé, dat is voor 's nachts.
Haha, Remie
-
hallooooo
Bertje onze dagschotel heeft ook gesmaakt hoor
en geniet maar van jou middag pauze
Remie wij gaan OVERAL SAMEN hoor want das hier de gewoonte bij ons
samen uit en samen thuis weet je wel
het enige waar mijn ventje alleen naar toe gaat dat is de kapper
tot later

Bertje onze dagschotel heeft ook gesmaakt hoor
en geniet maar van jou middag pauze
Remie wij gaan OVERAL SAMEN hoor want das hier de gewoonte bij ons
samen uit en samen thuis weet je wel
het enige waar mijn ventje alleen naar toe gaat dat is de kapper
tot later

Zo heeft iedereen zijn of haar gewoontes en ieder land zijn tradities.zonnebloemetje schreef: ↑23 nov 2021, 13:01Remie wij gaan OVERAL SAMEN hoor want das hier de gewoonte bij ons samen uit en samen thuis weet je wel
In Nederland zijn er velen die het niet anders doen zoals bij jullie Z-Bloemetje hoor ik soms in onze omgeving.
Wij moeten daar niet aan denken om van die ( tja.. hoe zeg/schrijf ik dat nou om niet tegen schenen te schoppen, maar ik probeer het toch maar met deze twee woorden, eigenlijk niet de juiste.. maar heb ff geen andere op dit ogenblijk
Begrijp me goed, wij (Gina en ikke) respecteren iedereen die daar anders tegenaan kijkt of over denkt.
Vriendelijke groet,
en