Ik weet het zo nog niet wie ik moet geloven: onze batterijenexpert of Nature, het wetenschappelijk blad met wereldfaam.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Ik weet het zo nog niet wie ik moet geloven: onze batterijenexpert of Nature, het wetenschappelijk blad met wereldfaam.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Er is geen enkele , maar dan ook geen enkele, reden om schrik te hebben van een niet gevaccineerde. Zolang hij nog gaat werken is hij niet besmet dus kan hij ook niets doorgeven.
Idefix schreef: ↑25 nov 2021, 11:52.....
Er is geen enkele , maar dan ook geen enkele, reden om schrik te hebben van een niet gevaccineerde. Zolang hij nog gaat werken is hij niet besmet dus kan hij ook niets doorgeven.
......
De dag dat een niet gevaccineerde WEL besmet geraakt heeft hij binnen de halve dag al lichte koorts en een verstopte neus en BLIJFT HIJ THUIS i.p.v. te gaan fuiven. .
.....
Laatst gewijzigd door Fred1950 op 25 nov 2021, 12:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Uw interpretatie van de inhoud van het artikel slaat volledig naast de bal ten gunste van .... ja van wie eigelijk ?
Die regels worden echter niet toegepast op kantoren van bedrijven , in de scholen , en dat is de oorzaak van de huidige piek. Het hoogst aantal besmettingen in Gent zit onder de 20ers en 30ers , en dat zijn dus de "losbandige werkenden"
Ze gaan er vanaf morgen nog een schepje bovenop doen,na het licht (covid) festival,in Gent,mag Brugge niet achterblijven , en komt de corona "wintergloed "er aan vanaf morgen....Maar nee, er moet gefuifd worden, men moet naar de voetbal, koers, restaurant en café, op reis, naar de zee, naar Shows zoals in Gent. Om met DIE levenswijze dan nog met de vinger te durven wijzen naar mensen die opgepast hebben van in het begin moet je verdomd veel lef hebben....
Ik heb het ook gelezen. Daar staat niets in wat jij er van maakt of suggereert. Er staat daar simpeltjes te lezen dat gevaccineerden besmet kunnen geraken en het virus kunnen doorgeven. Dat is iets dat ik al een jaar geleden hier heb neergepend, veel eerder dan wat in dat 12 August 2021 artikel te lezen staat.
Fred1950 schreef: ↑24 nov 2021, 23:17....
Ik schreef ook al dat een gevaccineerde voor een veel beperktere periode iemand anders kan besmetten dan een niet-gevaccineerde. De kans dat een gevaccineerde iemand anders besmet is veel kleiner , incubatie tijd gerelateerd, met een factor 7/2 = 3,5 maal kleiner.
...
Dit hierboven is een schoolvoorbeeld van ONVOLLEDIGE BEICHTGEVING ( u bent Iemand van de VRT of DE REGIME PERS????)
... behalve de asymptomatische besmette gevallen, die weten niet eens dat ze bemettelijk zijn. Was er zelfs in het verleden niet een oproep van de Vlaamsche regering dat besmet zorgpersoneel in WZC's toch moest blijven gaan werken ?

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.