voorn schreef: ↑20 nov 2021, 00:08
Moet er iemand sterven voor een antivaxer?
Volgens sommigen wel.
Stel je die vraag ook over roken bv?
" Elk jaar zijn er in België 14.000 vroegtijdige overlijdens te wijten aan roken. Dat zijn er bijna 40 per dag."
Bron
Volgens mij is dat dan een groter probleem dan corona maar het mooie van
rokersoverlijdens is dat die 'onzichtbaar' blijven. Ook leiden die slachtoffers niet tot problemen in de ziekenhuizen, maar sterven doen ze wél. En met méér dan de coronalijders.
De enige bekommernis die politici en 'wetenschappers' hebben, is dat gekraak van een deel van ons gezondheidsapparaat. Veel of heel veel doden, dat is van geen tel. Als bewijs wil ik nog eens verwijzen naar het jaar 2018 toen we in dat jaar méér doden hadden mede t.g.v. een stevige griep, dan in dit gruwelijke coronajaar 2021. Er heeft in 2018 geen muis gepiept over de rijen
corbillards die stonden aan te schuiven aan de verbrandingsovens en kerkhoven. Laat staan dat een politicus er maar één woord over gerept zou hebben.
Ik denk daarom, Voorn, dat je het grootste gevaar eerst moet aanpakken. Maar wat is voor jou dat gevaar? Zijn het de aantallen overlijdens, of is het de gezondheidszorg die kraakt maar nog niet begeeft?