tokkio schreef: ↑27 nov 2021, 13:04
Niet te ernstig nemen. Scientias.nl publiceert veel van dergelijke dingen. Een virus zal per slot van rekening nooit een ander virus aanvallen, daar zitten voor een virus geen "voedingstoffen" in waarmee het zich kan vermenigvuldigen.
Aanvallen niet, maar ik hen gelezen dat het
zou gemuteerd zijn met zijn maatje van het HIV virus, en dan zijn we nog niet aan de nieuwe patatjes.....
Dat kan chemisch en biotechnisch niet. Dat nieuw ding met een intergalactische naam (

) blijkt nog steeds een corona virus te zijn. Vergelijk het met de katachtige dieren. De Delta variant en vorige zijn allemaal nazaten van de Wuhan variante , net zoals een Angora kat , onze ordinaire huiskat , de Siamese kat ook allemaal vanuit dezelfde kat zijn ontstaan. Het verschil tussen de Delta variant en de Omicron moet je eerder zien als het verschil tussen een leeuw en een tijger, allebei ook katachtigen, maar toch heel verschillend van mekaar. Het blijkt dat die Omicron variant wel heel goed door een PCR test kan ontdekt worden, en dat is dan positief nieuws.
En ik vraag mij af of die besmette persoon , die niet gevaccineerd is(was) wel een PLF formulier heeft ingevuld ( wat als ze zelf, na de symptomen niet naar de dokter is gegaan , wisten ze nog niet dat ze besmet is met het
Omicron virus ,.......maar Van Gucht zegde gisteren in het nieuws , dat ze daarom het virus niet in Egypte heeft opgedaan, het kan evengoed hier in België geweest zijn?????
Dus het zou evengoed al vanaf het beging dat de cijfers pijlsnel omhoog zijn gegaan, maar dat ze niet controleren,welke variant er voor verantwoordelijk is.
Normaal nemen ze wekelijks virus stalen van besmette personen en dan testen ze die tot welke variante die behoren. Volgens Sciensano zijn de huidige besmettingen nog steeds voor 95 % te wijten aan de Delta variant. ( 3 % aan de Alfa variant , en aan nog enkele varianten onder de 1 % ). Van Omicron wordt er nog niet gesproken.
Dat de cijfers nu pijlsnel omhoog zijn gegaan, zowel vanuit Rusland tot hier begrijp ik ook niet ( en daar komt van de virologen geen antwoord op ). De Delta variante was hier vanaf Juli al dominant aanwezig ( de licht gele curve hierna ) en toen was er van een zware piek helemaal geen sprake.

- Untitled6.png (94.36 KiB) 1454 keer bekeken