Zonder woorden .....
Gent .....
Ondertussen in Zwed.... neen China ....
Gent .....
Ondertussen in Zwed.... neen China ....
Hoe wil je de website zien?
Kies je kleuren
Kies de lettergrootte
Je keuze blijft bewaard op deze computer of telefoon. Ze geldt voor de hele website.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.1 of andere pipo heeft die afbeelding op Reddit gezet en wil daarmee aanduiden welke covid varianten ingepland zijn voor de volgende maanden. Duidelijk uit welke geschifte hoek alweer de wind waait.Een fake-lijst? Wie kan mij dit verklaren?

Maar we moeten niet panikeren, er "zijn " maar 2 mensen besmet met het omikrom virus.....Fred1950 schreef: ↑30 nov 2021, 22:54Paniek in de ziekenhuizen bij monde van Zorgnet Icuro !
Binnen 8-14 dagen zal men moeten trieëren, dit betekent : de stekker uittrekken van iemand boven de 80 voor plaats te maken voor iemand van boven de 60, er de stekker eruit trekken van iemand van boven de 60 om plaats te maken voor iemand van boven de 40 ( en dit als voorbeeld ). We evolueren nu naar meer dan 1000 bedden op IC, realistisch bekeken zo goed als niet haalbaar. Het grote probleem is ook de uitval van het zorgpersoneel zelf met 15 % ..... door uitputting , ziekte , besmetting ( ondanks 2 x gevaccineerd ) , quarantaine.
Ach ja, vorige week moesten eerst de 3 shows van ene Niels doorgaan, en gisteren kloegen de koren, maar vandaag is een andere dag, dus iets nieuw om in de belangstelling te staan.frits1955 schreef: ↑01 dec 2021, 18:42Gisteren vroeg Jan Jambon als bevoegd cultuurminister om muzikale repetities van koren en muziekgezelschappen indoor te laten doorgaan want " dat kan perfect op een veilige manier". Vandaag wil diezelfde Jambon alle indoor evenementen volledig verbieden- behalve de horeca uiteraard..Het bliksemsnel keren van de kar is wel een specialiteit van NVA'ers maar dit is wel bijzonder straf.
Nog een ander voorbeeld van Januskopperij van diezelfde partij: toen tijdens een vorige golf zieken van Brussel naar Vlaamse ziekenhuizen overgebracht werden wegens acuut plaatsgebrek was het NVA kot te klein en duvelde men een eind weg. Nu worden voor dezelfde reden zieken van Gent naar Wallonie verplaatst en blijft het doodstil. Gelukkig bestaat er nog solidariteit op federaal niveau.
Hebt ge in het begin van die film die Amerikaanse aapjes op de takken van de bomen zien lopen ?tokkio schreef: ↑01 dec 2021, 17:53Dat ze nog maar eens naar de Spaanse griep op Canvas kijken,ze kunnen er misschien van leren...
https://www.vrt.be/vrtnu/a-z/la-grippe- ... espagnole/
Ook nog vandaag te zien vanaf 18H50
Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.