Hoekje: "De oase van rust" 2021(1)

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

corry

02 dec 2021, 08:13

Geen weer om een hond door te jagen.
Afbeelding

Goedemorgen

Binnen gezellig maken, ook buiten verlichting plaatsen. Zal eerst droog moeten worden en een hulplijn beschikbaar.Desnoods vraagt ik het aan buur schuins over ons, deze heeft zijn hulp voor alles wat nodig kan zijn aangeboden.
Zou morgen naar de markt moeten, na jaren vragen aan Staf om een wintermuts te kopen hield hij de bood af met zulk iets draag ik niet ! NU WEL 😉

Hou het veilig 🤞

Corry

Veveke, spannend hè
Allemaal kijken, ik ga vragen of ik de tv ervoor mag gebruiken.
Weet al vooraf dat het mag 😉
ik tel alleen de zonnige dagen.

meme-rietje

02 dec 2021, 09:05

goeie morgen iedereen

Afbeelding
Groetjes van meme-rietje,
het is gemakkelijker op te geven dan door te gaan

vera-maria

02 dec 2021, 09:18

Goedemorgen allemaal!
Corry vind het ook spannend om deze avond mezelf op tv te zien, even een voorsmaakje…
Afbeelding
Deze foto is genomen toen de opname efkes stil lag door een technisch mankement, want tijdens de opnames mochten er geen foto’s genomen worden!
Wij gaan normaal op donderdag naar de markt, maar is nogal redelijk aan het regenen :(
Anders niet speciaals te melden…en oaserkes niet vergeten te kijken op tv één om 20u40 :D
Tot later daag…
You only have one life...live it!

Ivette

02 dec 2021, 09:53

Natuurlijk kijken we Vera, ik heb al mijn e-mail vrienden uw foto doorgestuurd en aangespoord te kijken vanavond. Het moet raar zijn voor u om de uitslag nu al te weten! Ik ben benieuwd!
Ik vond dat Bart Cannaerts dat zeker even goed gedaan heeft als Eric van Looy gisteren in de slimste mens.
Ik heb gisteren droog naar de Bib kunnen fietsen, had niets meer te lezen en zaterdagmorgen kan het ook regenen en dan is er veel volk hier in de Gitse bib.
Ik ben benieuwd of Sander de klanten om 11u buiten gekregen heeft, Club Brugge was nog aan 't spelen!
Vanmiddag komt hij hutsepot eten, ik hoor het wel en nu ga ik aan die hutsepot beginnen!
Ivette

omadina

02 dec 2021, 10:52

Goede morgen allemaal !

Vera-Maria, ik zal zeker en vast ook kijken hoor, vind het wel spannend ! Ik ben zeker dat er veel Tieltenaars, en ook oud-Tieltenaars zullen kijken !

Voor het moment is het hier nog droog, dus straks toch eens een stapje buiten zetten, ja misschien ook maar mijn muts opzetten, al moet ik eerlijk zijn Corry, draag dat ook niet graag.....

Hoop dat jullie het allemaal goed stellen, niet te veel pijntjes, en ook niet te veel zorgen om al die corona-maatregelen, die steeds maar veranderen, 't wordt echt een puzzel !
Gisteren heb ik mijn goed hart nog maar eens getoond den G vergezeld om zijn 3de prik te krijgen. Ik had ook alles geregeld, want hij had zijn eerste uitnodiging gewoon in de vuilnisbak gegooid.... maar nu heeft hij ze toch gehad, de dokter in het vaccinatiecentrum zag dat hij problemen had, moest alles 3x herhalen....
Enfin 't is gelukt.

Aan jullie allemaal nog mijn beste groeten.
omadina
Mama, oma, wat maakt het uit !
Het leven is mooi, zolang er zon, muziek en kinderen zijn !

Ritavdm

02 dec 2021, 16:33

Goeie ....

'k twijfel soms of het dag/nacht/morgen/avond is
en ik kan je verzekeren 't zijn lange uren

Morgen nog maar eens naar de dokter, nu voor een cardiogram; alles in de hoop dat de ingreep kan en mag doorgaan op de geplande datum.

Veve, tot straks :wink:
voor jou zal ik speciaal wel eens tv kijken vanavond.
Oud maar niet Out

greetie

02 dec 2021, 21:23

Vera Maria proficiat het was spannend :D je gaat door super!!!

corry

02 dec 2021, 21:39

VEVEKE PROFICIAT 👍👍

Ivette

03 dec 2021, 08:57

Rita veel succes bij de cardioloog, troost u het is toch geen "buiten"weer als je weer in orde bent zal de zon weer schijnen dus vertrouwen, geduld tot beterschap, ik wens het je van harte!

vera-maria ik vond het moeilijk, ik zou ook veel vooraan gestaan hebben vrees ik, gelukkig moest je al van de eerste dag die vuurproef niet spelen . Je doet dat goed tussen al die jongere kandidaten!

Veel werk aan al die groenten voor hutsepot maar het was lekker.
Saluut nu ga ik mijn boven kuisen!
Ivette

vera-maria

03 dec 2021, 10:11

Goedemorgen allemaal!
Merci om mijn wedervaren op tv te volgen!
Ook voor mij was het spannend om te kijken, al wist ik hoe het ging aflopen.
En het is inderdaad moeilijk als je vooraan staat, dat van die sousafoon wist ik maar had verkeerd gedrukt!
En weet je degene die veel weten vallen het eerste af, er hangt enorm veel van af achter wie je gaat staan!
Heb nog een foto mee van ergens een pauze tijdens de opnames met de vorige kandidaten Annelies en winnaar Robin
Afbeelding
Die Robin is een hele toffe en Annelies ook we hebben inieder geval wat afgelachen!
Deze namiddag als Elise van muziekles komt zal de Sint hier langs geweest zijn, ben benieuwd naar haar gezichtje als ze ziet wat hij gebracht heeft!
En deze avond eten we met zijn allen een kaasschotel, we zijn gisteren ondanks de gietende regen naar de markt geweest en heb er kaas gekocht en groenten fruit en vis!
En nu ga ik hier aan de slag, tot later daag…
You only have one life...live it!

meme-rietje

03 dec 2021, 11:04

goeie morgen allemaal
heb nog niet gekeken veve, heb het opgenomen
ben juist thuis van te gaan ontbijten in Elckerlyk
was sint Niklaas ontbijt, was weer heel lekker
loop al drie dagen met een pijnlijke arm van mijn derde prik
maar voor de rest alles ok

Afbeelding
Groetjes van meme-rietje,
het is gemakkelijker op te geven dan door te gaan

Ritavdm

03 dec 2021, 12:19

Goeiemorgen

Ziezo dat is dan ook weeral achter de rug :wink:
lieve buurvrouw heeft me gebracht want net nu moest W met de auto naar de garage.

Meme-Rietje je ontbijt bij Elckerlyck doet me eraan denken...
je weet die bekenden van mij in de Eglantier
't is over en out
ze zijn daar ook weeral weg :roll:
verhuis nr. ?????

Veve natuurlijk heb ik ook gekeken
Je doet dat goed maar eigenlijk komt het bij het spel er eerder op aan wat de andere kandidaten doen hé.
Ik heb wel ook de bedenking gemaakt, is dat opgenomen in Coronatijd :lol: ... al die knuffels :roll:

Menu : restjesdag voor mij want W is afgesproken met een paar ex-collega's om nog eens St.Elooi te vieren met een etentje en heel veel herinneringen op halen.
Oud maar niet Out

corry

04 dec 2021, 07:17

Goedemorgen

Samen gekeken, vond het heel spannend nu er iemand meedeed welke we kenden, heb mijn vingers gekruist

Staf straks naar de kapper doen met zijn nieuwe klak met oorkleppen aan.
Een hele overwinning om deze te dragen.
Zouden vandaag samenkomen om mijn verjaardag te vieren, jammer het gaat niet door.
Keek er zo naar uit.
Rietjes, een mini operatie, een facetten infiltratie ?
Afdoend weet ik uit ervaring, zou weer een afspraak moeten maken.
Nog een fijne zaterdag, zeker voor de kinderen waarbij de Sint op bezoek is geweest.

Corry

Ritavdm

04 dec 2021, 09:27

Goeie mistige morgen

Corry : nee die infiltratie heb ik gehad begin oktober helaas zonder afdoend resultaat. Het wordt dus wel degelijk een operatie.

De boeken vliegen er hier met een sneltreinvaart door.
Lezen, lezen en nog eens lezen; dag en nacht.
't is zowat de enige remedie om mijn hersenen die voortdurend in strijd met zichzelf tegen mijn schedelwand bonken het zwijgen op te leggen.

Menu : rundstong van bij de traiteur want zelfs aan het aanrecht staan is me momenteel teveel !
Oud maar niet Out

meme-rietje

04 dec 2021, 10:30

goeie morgen iedereen
uurwerk niet afgelopen deze morgen
en werk waken om kwart voor tien
het is jaren gelden dat ik nog zolang heb geslapen
en nu ben ik helemaal ontregeld :D
nu het is geen groot verlies dat ik zolang geslapen heb, het regent hier toch
ik dacht van witloof met hesp in kaassaus te doen voor deze middag
maar ik moet nog ontbijten
dat zal nu voor later zijn