In t koffie en theehuisje: "Carpe Diem"
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
hallooooo een koude maandagmorgen allemaal
efkes in de rapte want ik ben serieus draaierig en ook misselijk want dat gaat altijd samen
en das echt ambetant en dan heb ik nog hoofdpijn ook er bij
maar soit het zal wel eens beteren zeker
ik heb er al bijna 3 weken last van maar niet zo erg als vandaag
dus afwachten is de boodschap en hopen dat het beter word
voor iedereen nog een fijne maandag verder
daaaaaag

efkes in de rapte want ik ben serieus draaierig en ook misselijk want dat gaat altijd samen
en das echt ambetant en dan heb ik nog hoofdpijn ook er bij
maar soit het zal wel eens beteren zeker
ik heb er al bijna 3 weken last van maar niet zo erg als vandaag
dus afwachten is de boodschap en hopen dat het beter word
voor iedereen nog een fijne maandag verder
daaaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Hallookes, 't is à la Speedy Gonzales....
Drukke voormiddag gehad en om 13u moeten we al bij de pedicure zijn.
Hier boven dat is de menu:
visschotel, met prei, kabeljauw en patatjes met soya roomcuisine
toedeloe
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
ghyra - Lid geworden op: 16 mei 2005, 19:39

goede middag allemaal...
brrrrrr het is waterkoud,en ook mist hier.....
hier foto van mijn 2 dorpjes,1 staat in de hal
zo gezellig met de lichtjes aan nu met het donkere weer....
dank allemaal voor het warme welkom weer
marietteke ja was kleinzoon van anny ,zo groot hoor
wat lieve foto van Louise,
beterschap voor de zieken en die zich niet zo lekker voelen
ja kerst is echt de tijd van het licht,en Anw ik hou van versieren,
remy ook een mooie zomer gehad???
inge de kids weer blij met de sint
thijli ja voor de kerst inkopen ga ik morgen ook op pad
met vriendin,doen we elke dinsdag, wat nog mag
Lenk ook alles goed met je??
bloempje poot van Diesel terug
puzzel ook alles ok?? jadi ziet er goed uitmmmmmmmm.uit de oven??
bert,miesje,gerda.... ook alles goed met jullie....hopelijk vergeet ik niemand...
wens jullie een fijne dag nog en hou jullie gezond....doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
groetjes GHYRA
voor de wereld ben je iemand,voor iemand ben je de wereld............
voor de wereld ben je iemand,voor iemand ben je de wereld............
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
hallooooo een goeie namiddag iedereen
aan de lucht te zien zal het niet lang meer duren voordat het zal regenen denk ik
en daardoor zal het ook vroeg avond zijn
ghyra mooi hoor jou kerstversiering
ik weet nog niet goed of ik de kerstversiering zal uithalen want ik voel mij de laatste tijd niet echt goed
dus weet ik het nog niet
maar wij maken het bij ons binnen gans het jaar gezellig met allerlei sfeerlampjes
en geef Dieseltje maar een grote knuffel hoor van mij
allé tis tijd voor de koffie
daaaaaag

aan de lucht te zien zal het niet lang meer duren voordat het zal regenen denk ik
en daardoor zal het ook vroeg avond zijn
ghyra mooi hoor jou kerstversiering
ik weet nog niet goed of ik de kerstversiering zal uithalen want ik voel mij de laatste tijd niet echt goed
dus weet ik het nog niet
maar wij maken het bij ons binnen gans het jaar gezellig met allerlei sfeerlampjes
en geef Dieseltje maar een grote knuffel hoor van mij
allé tis tijd voor de koffie
daaaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
grootjegerda - Lid geworden op: 15 mei 2020, 11:04
Ghyra welkom terug,
Zo te lezen heb je het fijn gehad op de camping
Ik kan wel weer uitkijken naar de ak. zomervakantie, lekker naar de camping.
Gezellige kerstversiering bij jullie,
hier ook kerstboom en verschijnende lichtjes.
kan hier erg van genieten
Zo te lezen heb je het fijn gehad op de camping
Ik kan wel weer uitkijken naar de ak. zomervakantie, lekker naar de camping.
Gezellige kerstversiering bij jullie,
hier ook kerstboom en verschijnende lichtjes.
kan hier erg van genieten
Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeft
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Resultaat van mijn 3de prikje..
Vrijdag voormiddag gekregen en nu zijn we al maandagavond..
* Remie en Ghyra (ja uit de oven) het was echt wel lekker...
Ik wens iedereen een fijne avond toe
toedeloe
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
-
Lenk - Lid geworden op: 02 nov 2017, 20:54
Halo leuterkes
Zonnebloemeke en An ik heb alles opgeteld 4 kleinkinderen (8,7,5,1) 2 jongens 2 meisjes
De Sint is geweest voor hen man heeft foto gemaakt en doorgestuurd. Woensdag namiddag komen 2 kleinkindjes langs. Ik hoop dat ik niet teveel werk heb dat ik er bij kan zijn. De oudste gelooft er niet meer in, wanneer deze langskomen weet ik niet.
Remie toch ons hoekje bijna vergeten. Foei, foei, sub!et in de zak van zwarte piet hoor. Maar is je hoofdpijn beter? En leuk puzzeltje vandaag, heel herkenbaar. Was wel moeilijk vond ik en dan had ik nog voorsprong.
Oei Zonnebloemetje hopelijk snel beter. Hou je maar een beetje rustig, in zover jij dit kan. Ik ga dit jaar wel kerstversiering doen, heb er zin in. Maar ik moet wachten van man. Hij gaat morgen naar de zolder om alles te halen.
Jadi je schoteltje ziet er heel lekker uit. Als je het receptje wil delen is het welkom hoor. Weer zo eens iets anders. Oei jouw arm zit een wel heel rood. Doet het pijn, hopelijk niet en is het snel over
Ghyra, fijn dat je terug bij ons bent, hoe mooi jouw kerstversiering, En hier alles goed hoor. Likje van bruintje (Lenka) aan Diesel.
Puzzel, jij zal blij zijn dat de werken voorbij zijn. Zal een hele opluchting zijn denk ik. Maar nadien zit je goed hé.
Alle andere leuterkes die ik niet vernoemde (pff ik loop altijd zoveel achter met bij lezen) een fijne avond en hou jullie gezond hé.
Amai en de regen valt hier weer met bakken uit de lucht.
Ik heb vandaag uiteraard weer gewerkt maar de informaticaspullen wilden niet goed mee, alles lag dwars meer dan een half uur aan de lijn gehangen met ICT
Daarna de toer van het kasten gedaan, moeder gebeld die de opdracht had haar kasten ook langs te gaan. En zo weer de lijst voor de Coll.. en G.. van de C.lru… aan gemaakt en besteld
Menu, schorseneren in witte saus, spekburger (hamburger met spek rond) en patatjes. Naar die laatste zal ik eens gaan zien en dan ons vlees bakken
Tot de volgende hé
Knuffel. Wie hem kan gebruiken neem hem maar, ik heb er genoeg.
Zonnebloemeke en An ik heb alles opgeteld 4 kleinkinderen (8,7,5,1) 2 jongens 2 meisjes
De Sint is geweest voor hen man heeft foto gemaakt en doorgestuurd. Woensdag namiddag komen 2 kleinkindjes langs. Ik hoop dat ik niet teveel werk heb dat ik er bij kan zijn. De oudste gelooft er niet meer in, wanneer deze langskomen weet ik niet.
Remie toch ons hoekje bijna vergeten. Foei, foei, sub!et in de zak van zwarte piet hoor. Maar is je hoofdpijn beter? En leuk puzzeltje vandaag, heel herkenbaar. Was wel moeilijk vond ik en dan had ik nog voorsprong.
Oei Zonnebloemetje hopelijk snel beter. Hou je maar een beetje rustig, in zover jij dit kan. Ik ga dit jaar wel kerstversiering doen, heb er zin in. Maar ik moet wachten van man. Hij gaat morgen naar de zolder om alles te halen.
Jadi je schoteltje ziet er heel lekker uit. Als je het receptje wil delen is het welkom hoor. Weer zo eens iets anders. Oei jouw arm zit een wel heel rood. Doet het pijn, hopelijk niet en is het snel over
Ghyra, fijn dat je terug bij ons bent, hoe mooi jouw kerstversiering, En hier alles goed hoor. Likje van bruintje (Lenka) aan Diesel.
Puzzel, jij zal blij zijn dat de werken voorbij zijn. Zal een hele opluchting zijn denk ik. Maar nadien zit je goed hé.
Alle andere leuterkes die ik niet vernoemde (pff ik loop altijd zoveel achter met bij lezen) een fijne avond en hou jullie gezond hé.
Amai en de regen valt hier weer met bakken uit de lucht.
Ik heb vandaag uiteraard weer gewerkt maar de informaticaspullen wilden niet goed mee, alles lag dwars meer dan een half uur aan de lijn gehangen met ICT
Daarna de toer van het kasten gedaan, moeder gebeld die de opdracht had haar kasten ook langs te gaan. En zo weer de lijst voor de Coll.. en G.. van de C.lru… aan gemaakt en besteld
Menu, schorseneren in witte saus, spekburger (hamburger met spek rond) en patatjes. Naar die laatste zal ik eens gaan zien en dan ons vlees bakken
Tot de volgende hé
Knuffel. Wie hem kan gebruiken neem hem maar, ik heb er genoeg.
-
Lenk - Lid geworden op: 02 nov 2017, 20:54

en

laten zien, anders begint ze nu al dagen voor wij aan de beurt zijn te piepen