In t koffie en theehuisje: "Carpe Diem"
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
hallooooo een goeie middag al bijna weer
ik ben aan van alles bezig maar nu efkes een kleine pauze
en tussendoor ook al een koffietje gedronken want dat wil ik niet missen in de voormiddag
wij werden vannacht wakker gemaakt om 3.30u door een serieus lawaai op onze zolder
en ja dat was natuurlijk een steenmarter hé die op onze zolder aan 't rond crossen was
dus mijn ventje uit zijn bed en met de stok om het zolderluik te openen eens goed tegen de muur gebonkt op al de kamers en we hoorden hem wegrennen en dan was het stil
we hebben in het verleden al dikwijls een steenmarter op onze zolder gehad die 's nachts eens langs kwam maar ze blijven gelukkig toch niet want er staan 2 spuitbussen op onze zolder die iedere 2 weken moeten vervangen worden met een hele goeie parfum reuk en de steenmarters kunnen daar niet tegen en we weten echt niet waar ze binnen geraken want mijn ventje heeft al eens alles goed gecontroleerd , maar door een klein gaatje of spleetje van 5 cm kunnen die beesten zich al naar binnen wringen omdat ze maar een kleine kop hebben
allé nu rap weer verder doen sè want tis bijna middag
tot later
daaaaaag

ik ben aan van alles bezig maar nu efkes een kleine pauze
en tussendoor ook al een koffietje gedronken want dat wil ik niet missen in de voormiddag
wij werden vannacht wakker gemaakt om 3.30u door een serieus lawaai op onze zolder
en ja dat was natuurlijk een steenmarter hé die op onze zolder aan 't rond crossen was
dus mijn ventje uit zijn bed en met de stok om het zolderluik te openen eens goed tegen de muur gebonkt op al de kamers en we hoorden hem wegrennen en dan was het stil
we hebben in het verleden al dikwijls een steenmarter op onze zolder gehad die 's nachts eens langs kwam maar ze blijven gelukkig toch niet want er staan 2 spuitbussen op onze zolder die iedere 2 weken moeten vervangen worden met een hele goeie parfum reuk en de steenmarters kunnen daar niet tegen en we weten echt niet waar ze binnen geraken want mijn ventje heeft al eens alles goed gecontroleerd , maar door een klein gaatje of spleetje van 5 cm kunnen die beesten zich al naar binnen wringen omdat ze maar een kleine kop hebben
allé nu rap weer verder doen sè want tis bijna middag
tot later
daaaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
marietteke - Lid geworden op: 26 mar 2006, 19:31

hallo
hier efkens het zonneke gezien ,
maar nu alweer donker en nat ,
bloemeke , oiei je ventje op steenmarterjacht ,
dat zo'n beest je uit je slaap kan houden hé
Remie mooi plaatje , 'n "goudeoude" hé
jadi , hier is geen enkele dokter die weekend doet ,
is enkel in Puurs , waar je terecht kan ,
en daar geraak ik niet ,
dus maar afwachten tot maandag ,
An W hopelijk komt het vlug inorde met je fietsverzekering ,
is wel erg , dat je nu zonder zit ,
Ghyra nog 'n boom gaan versieren ,
je zal het ondertussen wel goed kunnen , denk ik
Bertje hallo maateke ,
al wat uit je dipje gekropen ?
aan iedereen 'n fijne avond nog
geluk vind je onverwacht
-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35
Echt blij zullen jullie er toch ook niet van worden om zo'n diertje af en toe in huis te hebben Z-Bloemetje, ook al blijft het maar even..!zonnebloemetje schreef: ↑11 dec 2021, 12:00wij werden vannacht wakker gemaakt om 3.30u door een serieus lawaai op onze zolder
en ja dat was natuurlijk een steenmarter hé
-

Gina is drukbezig, dan wel geheel op haar eigenzinnige manier hè Geen (kunst)boom dit jaar, vond ze nu toch effe wat teveel werk..!
Tja… ze is pas ook weer ’n jaartje ouder geworden hè, en dan krijg steeds meer van zulk soort uitvluchtjes om iets niet te hoeven doen of te kunnen.
Menu:

Weet U dat ook weer..!
Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag en avond toe....
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
hallooooo
wij zijn een koffietje aan 't drinken en het smaakt
Remie als wij die spuitbussen niet op onze zolder zouden zetten die zo goed ruiken dan zouden de steenmarters zeker op onze zolder willen blijven wonen en als ze dan in het voorjaar met jongen zitten dan maken die van de zolder een vuil zootje want zolang ze niet naar buiten gaan doen ze overal op zolder hun behoefte en maken alles vuil en dat willen wij absoluut NIET
dus met die spuitbussen kunnen we ze gelukkig buiten houden en vannacht was dat een steenmarter die op verkenning was om een slaapplaats te zoeken maar met die parfum reuk blijven ze toch niet , gelukkig maar

wij zijn een koffietje aan 't drinken en het smaakt
Remie als wij die spuitbussen niet op onze zolder zouden zetten die zo goed ruiken dan zouden de steenmarters zeker op onze zolder willen blijven wonen en als ze dan in het voorjaar met jongen zitten dan maken die van de zolder een vuil zootje want zolang ze niet naar buiten gaan doen ze overal op zolder hun behoefte en maken alles vuil en dat willen wij absoluut NIET
dus met die spuitbussen kunnen we ze gelukkig buiten houden en vannacht was dat een steenmarter die op verkenning was om een slaapplaats te zoeken maar met die parfum reuk blijven ze toch niet , gelukkig maar

ooooo Remie duizendmaal dank hé
want Chris Rea hoor ik wel graag en hij maakt ook mooie muziek vind ik
zoals Chris Rea met " the road to hell " daarvan vind ik de muziek echt prachtig gewoon , en ik krijg daar kippenvel van

want Chris Rea hoor ik wel graag en hij maakt ook mooie muziek vind ik
zoals Chris Rea met " the road to hell " daarvan vind ik de muziek echt prachtig gewoon , en ik krijg daar kippenvel van

Weet je wat nou zo leuk is Z-Bloemetje, je leert de mensen waarmee je probeer het hier 'n beetje gezellig te maken, toch weer wat beter kennen hè.zonnebloemetje schreef: ↑11 dec 2021, 17:20ooooo Chris Rea met " the road to hell " daarvan vind ik de muziek echt prachtig gewoon , en ik krijg daar kippenvel van![]()
We weten al van sommige zo'n beetje wat ze eten, en nu ontdekken we ook hun smaak voor muziek een beetje toch...
-
Lenk - Lid geworden op: 02 nov 2017, 20:54
Hoi hoi leuterkes allemaal, dan vergeet ik niemand
Wanneer wordt het nu eens wat rustiger hier. Heel de week gewerkt nog steeds druk daar, nu moet het budget dat over is dit jaar nog op, tja zo blijf ik bezig hé. Vrijdag boodschappen en het huis versiert voor de Kerst incl een kerstboom.
Vandaag boodschappen naar moeder gebracht even blijven babbelen, naar huis middag eten en daarna voor mijn 3de prik. Is een Pfizer. Tot hiertoe voel ik niets. Hopelijk blijft het zo. Wel in de file op de ring rond Lier. Leuk is anders. Voor een prik van 3 minuten en een kwartier op je stoel zitten ben je twee uur van huis. Maar ja het is voor de gezondheid hé
Goh Remie, mijn muziek keuze is heel ruim, ik kan beter zetten wat niet. Ik hou zowel van klassieke muziek inclusief Opera als populaire muziek, schlagers, noem maar op. Enkel niet van boenke boenke muziek genre metal en hardrock heavy metal, je weet het wel wat ik bedoel.
Marietteke, je man ziek en je geraakt niet bij de dokter veel beterschap hoor
Ghyra mooie fotobewerkingen zie ik voorbij komen
Bertje nog steeds in een dipje, kom op man neem een ladder en kruip eruit hé. Of heb je graag dat ik een ladder via het www stuur? Als dat helpt om eruit te geraken ga ik op zoek hoor.
Gerda je man lekker thuis. Hopelijk met de feestdagen ook of moet hij rijden?
Zonnebloemeke, een marter neen dank je daar moet je mij niet voor bellen
. Nederlandse leuterkes jullie zullen mss wel weten waar deze uitspraak vandaan komt. Hoort samen met wij gaan wijnen, wijnen, wijnen. Ik vind het een zalige serie. Om je een breuk te lachen. Allez ik toch
zo en ondertussen is het weeral na 19 uur.
Menu subiet, kip in roze pepersaus met pasta.
Morgen ga ik een stoofpotjes maken een Duits recept, met varkenshaasje, spekjes, champignons, ui, room, zure room, tomatenpuree (voor de kleur) en uiteraard de fond (niet zelfgemaakt hoor) mag niet mankeren hé
Zo leuterkes allemaal, een goede avond en tot de volgende keer als effe ik me-time heb. Doei
Wanneer wordt het nu eens wat rustiger hier. Heel de week gewerkt nog steeds druk daar, nu moet het budget dat over is dit jaar nog op, tja zo blijf ik bezig hé. Vrijdag boodschappen en het huis versiert voor de Kerst incl een kerstboom.
Vandaag boodschappen naar moeder gebracht even blijven babbelen, naar huis middag eten en daarna voor mijn 3de prik. Is een Pfizer. Tot hiertoe voel ik niets. Hopelijk blijft het zo. Wel in de file op de ring rond Lier. Leuk is anders. Voor een prik van 3 minuten en een kwartier op je stoel zitten ben je twee uur van huis. Maar ja het is voor de gezondheid hé
Goh Remie, mijn muziek keuze is heel ruim, ik kan beter zetten wat niet. Ik hou zowel van klassieke muziek inclusief Opera als populaire muziek, schlagers, noem maar op. Enkel niet van boenke boenke muziek genre metal en hardrock heavy metal, je weet het wel wat ik bedoel.
Marietteke, je man ziek en je geraakt niet bij de dokter veel beterschap hoor
Ghyra mooie fotobewerkingen zie ik voorbij komen
Bertje nog steeds in een dipje, kom op man neem een ladder en kruip eruit hé. Of heb je graag dat ik een ladder via het www stuur? Als dat helpt om eruit te geraken ga ik op zoek hoor.
Gerda je man lekker thuis. Hopelijk met de feestdagen ook of moet hij rijden?
Zonnebloemeke, een marter neen dank je daar moet je mij niet voor bellen
zo en ondertussen is het weeral na 19 uur.
Menu subiet, kip in roze pepersaus met pasta.
Morgen ga ik een stoofpotjes maken een Duits recept, met varkenshaasje, spekjes, champignons, ui, room, zure room, tomatenpuree (voor de kleur) en uiteraard de fond (niet zelfgemaakt hoor) mag niet mankeren hé
Zo leuterkes allemaal, een goede avond en tot de volgende keer als effe ik me-time heb. Doei
-
grootjegerda - Lid geworden op: 15 mei 2020, 11:04
Lenk,
Mijn man moet nog 1 week werken en dan 2 wkn. vakantie,
Joepie
Mijn man moet nog 1 week werken en dan 2 wkn. vakantie,
Joepie
Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeft
-
grootjegerda - Lid geworden op: 15 mei 2020, 11:04
Joehoe Bert...

Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeft