8 sec Shift ingedrukt houden en m, o, 0, p zijn terug
-
boeffer - Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Al 1 week pros ik met toetsen die niet meer gingen, soms wel met de 'Shift Lock', je gaat dan harder drukken etc . Tot er nu na 4 dagen een venstertje verscheen om de Shift 8 seconden ingedrukt te houden.
Is dat een verborgen menu of toestand?
Is dat een verborgen menu of toestand?
W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
-
verhaegen - Support SeniorenNet
dan krijg je filtertoetsen
https://support.microsoft.com/nl-nl/top ... ea1538fa59
https://support.microsoft.com/nl-nl/top ... ea1538fa59
-
Zojuist die R Schift toets moeten gebruiken om de 'm' te kunnen gebruiken en zopas weer.
Oftewel is mijn klavier bijna versleten laptop is 12 j , oftewel is er iets anders gaande.
Dit vond ik in de link:
RepeatKeys: aan, één seconde
SlowKeys: aan, één seconde
BounceKeys: u
De p, l, p en de m moet ik langer ingedrukt houden om ze laten verschijnen, maar dan heb je kans op meerdere m' n.
Oftewel is mijn klavier bijna versleten laptop is 12 j , oftewel is er iets anders gaande.
Dit vond ik in de link:
RepeatKeys: aan, één seconde
SlowKeys: aan, één seconde
BounceKeys: u
De p, l, p en de m moet ik langer ingedrukt houden om ze laten verschijnen, maar dan heb je kans op meerdere m' n.
W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
-
Charlie Maru - Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33
Eens een normaal klavier aan de laptop hangen......werkt het dan normaal; dan kan je er van uitgaan dat er ergens een onderbreking of een baan doorgebrand is op de drukprint van het klavier...
Klavier van een laptop is normaal gezien makkelijk te vervangen, maar of dit het sop van de kool nog waard is bij een laptop van 12 jaar ?
Rien ne se perd, rien ne se crée, tout se transforme. - A. Lavoisier
-
Ik ben aan het rond zien voor een andere latop. De ontbrekende toetsen kopieer/plak ik voorlopig. Ene met cijferblok zoals bvb een Asus.
De werkwijze voor ingebruikname van een occasie heb ik nooit verstaan. Er staat W1O op, gewoon aansluiten thuis, is er evtl een W1O licentie bij/op naam vastgespijkerd. Ik hier een dure hub van 8 gewone usb aansluitingen.
'k Ken daar zeer weinig van
De werkwijze voor ingebruikname van een occasie heb ik nooit verstaan. Er staat W1O op, gewoon aansluiten thuis, is er evtl een W1O licentie bij/op naam vastgespijkerd. Ik hier een dure hub van 8 gewone usb aansluitingen.
'k Ken daar zeer weinig van
-
franç - Lid geworden op: 10 jul 2003, 12:34
@Boeffer (en anderen),
- Kies op uw computer: START - Instellingen - Toegankelijkheid, en klik op die pagina links-onderaan op Toetsenbord.
- Stel dan aan de rechterkant alles in zoals in de afbeelding hieronder.
- Controleer daarna of je nog problemen ondervindt met het toetsenbord. Indien ja, meld het hier dan.

-
Dank, ik heb mijn instellingen gezet zoals je Print Scrn, helaas.
Ik typ nu met 1 euro HP toetsenbord van de kringwinkel en ben blij dat ik al mijn letters zie verschijnen. Ik had nog oudere toetsenborden liggen met ronde stekkers en 1 met een soort DIN stekker, past allemaal niet.
Nu staat het toesenbord bovenop de toetsen van de laptop, we kunnen weeral verder.
Ik typ nu met 1 euro HP toetsenbord van de kringwinkel en ben blij dat ik al mijn letters zie verschijnen. Ik had nog oudere toetsenborden liggen met ronde stekkers en 1 met een soort DIN stekker, past allemaal niet.
Nu staat het toesenbord bovenop de toetsen van de laptop, we kunnen weeral verder.