Wees maar gerust dat de camping-eigenaars hunne nikkel al lang zal gevallen zijn.
Rien ne se perd, rien ne se crée, tout se transforme. - A. Lavoisier
Hoe wil je de website zien?
Kies je kleuren
Kies de lettergrootte
Je keuze blijft bewaard op deze computer of telefoon. Ze geldt voor de hele website.
Wees maar gerust dat de camping-eigenaars hunne nikkel al lang zal gevallen zijn.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Ik spreek u niet tegen,Figaretto,maar als er veel geld mee gemoeid is krijg ik een donkerbruin vermoeden van wantrouw,Pfizer wordt telkens vernoemd, de Moderna, AstraZeneca en Johnson & Johnson niet,en ik hoor juist op de radio dat er nog een Novavax extra met 500000 bijkomt.....Is juist tokkio. De farma-industrie verdient een aardig centje aan dit fenomeen.
Maar de vraag die men zich ook kan stellen : waar zouden we staan zonder hen ? Ook daar eens even over nadenken misschien.
In de westerse wereld leven we, godzijdank, in een vrije markt economie. Velen zijn rijk geworden door een product op de markt te brengen dat iedereen wil of nodig heeft. Ik gun het hen.
Gij geraakt met uw sleurhut niet eens tot in Brussel, met een tent in het beste geval tot in Namen.
das ook diefstal,
Op de campings in Frankrijk, Spanje of Portugal zit dat in de dagprijs, voor stroom betaald men niets extra.ferre10 schreef: ↑21 dec 2021, 09:12stroom goedkoper op de camping ??![]()
![]()
![]()
![]()
ik betaal aan de kust 0,40€ per Kw. en betwijfel of dit zo gaat blijven met de huidige prijzen.
grtz
ferre
Laatst gewijzigd door Wil. op 23 dec 2021, 10:50, 1 keer totaal gewijzigd.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.