Goedemorgen Seizoentjes,
Oma-C, fijn te lezen dat je het zo gezellig hebt gehad met de dochter gisteren . Leuk ook dat ze nu toch al iets korter bij woont. En ja, als het gezellig is, is het altijd te vroeg voorbij.
Heb gisteren beelden gezien van de Meir, dat was echt niet meer normaal. Dat is toch 1 grote broeihaard om covid op te lopen
Muddy Maddy, alles leuk versierd voor Kerst, is gezellig hé ?
Anjelier, de ovenschotel was echt wel lekker. Ik heb een pluimpje naar jouw richting geblazen.
HVT, wou gisteren strijken, boem, mijn strijkijzer wou nimmer stomen. Maar ik heb zo'n ouderwets met stoom in reserve staan, dus dat maar gebruikt. Het mijne moet binnen voor reparatie. En net nu heb ik natuurlijk een hele strijk, maar normaal krijg ik van de winkel een deftig reserve toestel. Maar vandaag is die niet open, morgen wel. Natuurlijk heb ik net nu weer een reuzenstrijk, niets aan te doen.
Bekske, wacht vol verwachting op jouw plaatje.
MJ, heel veel sterkte voor jullie beiden vandaag, kaarsen branden al.
Wilde eend, ook voor jou een mooie dag gewenst.
Gisteren alle kaartjes geschreven. Manlief was zo lief geweest de tekstjes die ik geschreven had een degelijke layout gegeven en hij had ze voor mij geknipt, vond ik lief van hem.
Toen ze af waren , is hij naar de Post gereden om ze daar te bussen, want de lichting van de bus in onze straat klopt de helft van de tijd niet. En terwijl ben ik de overige gaan bussen bij de buren.
Zo, ik ga plaats maken voor de andere Seizoentjes. Liefs aan jullie allemaal en een dikke knuffel.