In t koffie en theehuisje: "Carpe Diem"
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54
@ Bert, heel juist al zag je uw nicht niet veel het is en blijft familie
Ik wens de familie en allen ze lief had mijn oprechte deelneming.
Ik wens de familie en allen ze lief had mijn oprechte deelneming.
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
hallooooo een goeie avond al bijna weer
tis weer vroeg donker en halverwege de namiddag zijn we nog eens aan de rand van Brugge enkele kleine boodschapjes gaan doen en daarna hebben we onze koffie gedronken met een lekker stuk kerstbuche er bij met mokka crème au beurre en het was lekker , want we moesten die toch eens proeven hé of die lekker zou zijn om in het kerstweekend op te eten
jadi oei je ventje een lumago , ai das pijnlijk want ik heb dat al verschillende keren gehad
wens hem een spoedig herstel en dat hij zich maar rustig houd hé
thijli halloooo en gaat het al een beetje beter om in te loggen ????????????
An gezellig koffieklets met je vriendin
Bertje een sterfgeval rond die tijd van 't jaar komt zeker ongelegen , maar ja dat heb je niet in de hand hé
mama-inge de kinderen kijken zeker ook uit naar het kerstweekend , want dan zullen ze wel pakjes krijgen denk ik
marietteke ik begin nu toch echt ongerust te worden omdat we jou al gans de week niet gezien hebben
je bent toch zeker ook niet ziek ?????????????
please laat eens iets horen van jou
verder wens ik iedereen nog een gezellige avond
daaaaaaag

tis weer vroeg donker en halverwege de namiddag zijn we nog eens aan de rand van Brugge enkele kleine boodschapjes gaan doen en daarna hebben we onze koffie gedronken met een lekker stuk kerstbuche er bij met mokka crème au beurre en het was lekker , want we moesten die toch eens proeven hé of die lekker zou zijn om in het kerstweekend op te eten
jadi oei je ventje een lumago , ai das pijnlijk want ik heb dat al verschillende keren gehad
wens hem een spoedig herstel en dat hij zich maar rustig houd hé
thijli halloooo en gaat het al een beetje beter om in te loggen ????????????
An gezellig koffieklets met je vriendin
Bertje een sterfgeval rond die tijd van 't jaar komt zeker ongelegen , maar ja dat heb je niet in de hand hé
mama-inge de kinderen kijken zeker ook uit naar het kerstweekend , want dan zullen ze wel pakjes krijgen denk ik
marietteke ik begin nu toch echt ongerust te worden omdat we jou al gans de week niet gezien hebben
je bent toch zeker ook niet ziek ?????????????
please laat eens iets horen van jou
verder wens ik iedereen nog een gezellige avond
daaaaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
@ Jadi : wat is een lumago ? Ik ken het woord niet
@ Zonnebloemeke , wat zijn je nageltjes mooi geworden . Celine kan er wat van !
Marietteke al een week niet gezien . Hopelijk alles goed daar .
De osteopaat heeft vanmiddag mijn bindweefsel op mijn hele ruggegraat losgemasseerd
Nu ga ik een stamppotje broccoli/knolderij maken .
Fijne avond allemaal .

@ Zonnebloemeke , wat zijn je nageltjes mooi geworden . Celine kan er wat van !
Marietteke al een week niet gezien . Hopelijk alles goed daar .
De osteopaat heeft vanmiddag mijn bindweefsel op mijn hele ruggegraat losgemasseerd
Nu ga ik een stamppotje broccoli/knolderij maken .
Fijne avond allemaal .

'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
hallooooo
An , Celine werkt in een nagelstudio en ze kan heel speciale creaties maken op nagels maar dat laat ik niet doen want ik wil altijd overal met mijn handen kunnen in zitten en die speciale nagels dat laat ik voor de dames die geen huishouden en kuiswerk moeten doen als je verstaat wat ik bedoel
en ik wil het liefst iets gewoon waarbij ik niet moet opletten als ik iets doe om mijn nagels niet te beschadigen en ik laat mijn nagels iedere 3 weken opnieuw doen want dan heb ik al redelijk veel uitgroei en dat vind ik dan niet zo mooi meer
allé ik ga efkes vroeg relaxen in een warm badje sè
en daarna moeten we nog eten maar nu hebben we nog geen honger
voor iedereen nog een fijne avond verder
daaaaaaag

An , Celine werkt in een nagelstudio en ze kan heel speciale creaties maken op nagels maar dat laat ik niet doen want ik wil altijd overal met mijn handen kunnen in zitten en die speciale nagels dat laat ik voor de dames die geen huishouden en kuiswerk moeten doen als je verstaat wat ik bedoel
en ik wil het liefst iets gewoon waarbij ik niet moet opletten als ik iets doe om mijn nagels niet te beschadigen en ik laat mijn nagels iedere 3 weken opnieuw doen want dan heb ik al redelijk veel uitgroei en dat vind ik dan niet zo mooi meer
allé ik ga efkes vroeg relaxen in een warm badje sè
en daarna moeten we nog eten maar nu hebben we nog geen honger
voor iedereen nog een fijne avond verder
daaaaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
Bert
Hey leuterkes,
ben aan mijn wandeling door de sennet gangen bezig.
Ik ga niet overal binnen hoor, enkel waar er iets interessant te lezen is. Anders zou ik nooit op tijd terug zijn.
An, ik moest toch eventjes lachen met uw lumago hoor, dat ken ik ook niet.
Ik weet niet of Jadi nog zal langs komen. Ik zal er alvast eens een antwoordje op geven.
Het is een lumbago. Oftewel ook spit genoemd.
https://lumbago.be/wat-is-lumbago/
Jadi, hopelijk valt de pijn nog mee voor uw ventje. Ik weet dat het heel pijnlijk kan zijn.
Tiens, Remie niet meer gezien na zijn vroege escapades vanmorgen...

Marietteke blijft wel lang weg, mijn gedacht. Hopelijk is ze ook niet ziek. Of zou er iets zijn met haar ventje?
En Bekske??? Lijkt niet te helpen dat we een opsporingsbericht geplaatst hebben.
Ach ja, iedereen is vrij van komen en gaan. Moest ik van plan zijn om helemaal te stoppen dan zou ik het toch laten weten.
Dan moet niemand ongerust zijn.
Allé, tot nog eens.... kan morgen zijn, kan ook deze avond nog zijn. We zien wel.
ben aan mijn wandeling door de sennet gangen bezig.
Ik ga niet overal binnen hoor, enkel waar er iets interessant te lezen is. Anders zou ik nooit op tijd terug zijn.
An, ik moest toch eventjes lachen met uw lumago hoor, dat ken ik ook niet.
Ik weet niet of Jadi nog zal langs komen. Ik zal er alvast eens een antwoordje op geven.
Het is een lumbago. Oftewel ook spit genoemd.
https://lumbago.be/wat-is-lumbago/
Jadi, hopelijk valt de pijn nog mee voor uw ventje. Ik weet dat het heel pijnlijk kan zijn.
Tiens, Remie niet meer gezien na zijn vroege escapades vanmorgen...
Marietteke blijft wel lang weg, mijn gedacht. Hopelijk is ze ook niet ziek. Of zou er iets zijn met haar ventje?
En Bekske??? Lijkt niet te helpen dat we een opsporingsbericht geplaatst hebben.
Ach ja, iedereen is vrij van komen en gaan. Moest ik van plan zijn om helemaal te stoppen dan zou ik het toch laten weten.
Dan moet niemand ongerust zijn.
Allé, tot nog eens.... kan morgen zijn, kan ook deze avond nog zijn. We zien wel.
-
miesmarpel - Lid geworden op: 28 dec 2006, 22:30
Bertje ,
je wordt er toch altijd stil van als je zo'n bericht ontvangt ...

k zal ook nog eens m'n loupe bovenhalen ..
marietteke ????

alles oké? hopelijk is je ventje aan de beterhand ?
bloemeke, mooie nageltjes... Celine is er wel héél goed in ...
wens iedereen nog een gezellige avond !
hou het knus en warm !

je wordt er toch altijd stil van als je zo'n bericht ontvangt ...

k zal ook nog eens m'n loupe bovenhalen ..
marietteke ????

alles oké? hopelijk is je ventje aan de beterhand ?
bloemeke, mooie nageltjes... Celine is er wel héél goed in ...
wens iedereen nog een gezellige avond !
hou het knus en warm !

-
ghyra - Lid geworden op: 16 mei 2005, 19:39
hallo allemaal.......
even goedeavond zeggen
zo alles in huis,en als iktekort kom dan pech
maar meestal haal je toch teveel.......
bert wat erg gecondoleerd hoor...toch triest..
mooi bloempje je nagels......mooi voor de kerst......
hier begint het te regenen
fijne feestdagen allemaal........en ik ga maandag boosteren
tot dan groetjessssssssssssssssssssssssssssss
even goedeavond zeggen
zo alles in huis,en als iktekort kom dan pech
maar meestal haal je toch teveel.......
bert wat erg gecondoleerd hoor...toch triest..
mooi bloempje je nagels......mooi voor de kerst......
hier begint het te regenen
fijne feestdagen allemaal........en ik ga maandag boosteren
tot dan groetjessssssssssssssssssssssssssssss
groetjes GHYRA
voor de wereld ben je iemand,voor iemand ben je de wereld............
voor de wereld ben je iemand,voor iemand ben je de wereld............
-
Bert
Goede morgen leuterkes,
allé, de feestvierders mogen beginnen aftellen. Er zal weer wat gesmikkeld worden deze avond.
Ben geen kerst man, nooit geweest. Is een commercieel gedoe vind ik. Maar wie ben ik hé.
Een mens moet doen waar hij/zij zich goed bij voelt. En ik voel me het best thuis in alle stilte, zeker met corona die op zwier is. Eerlijk gezegd, na 3 prikken voel ik me nog niet veilig.
Allemaal bedankt voor de steun. Doet ergens wel goed.
Tot latersss...
allé, de feestvierders mogen beginnen aftellen. Er zal weer wat gesmikkeld worden deze avond.
Ben geen kerst man, nooit geweest. Is een commercieel gedoe vind ik. Maar wie ben ik hé.
Een mens moet doen waar hij/zij zich goed bij voelt. En ik voel me het best thuis in alle stilte, zeker met corona die op zwier is. Eerlijk gezegd, na 3 prikken voel ik me nog niet veilig.
Allemaal bedankt voor de steun. Doet ergens wel goed.
Tot latersss...
-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35

en