NACHTUILTJES(7) 2021
-
meme-rietje - Lid geworden op: 13 okt 2003, 19:51
goeie morgen iedereen

Groetjes van meme-rietje,
het is gemakkelijker op te geven dan door te gaan
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

Goede morgen alle uiltjes
ik wens iedereen een fijne Kerst
en een gelukkig Nieuw Jaar
Met goede moed en vertrouwen op betere tijden...
Ik noem geen namen dan vergeet ik zeker niemand
maar ik zend een speciale knuffel sturen aan Michelly
Sterkte mooie, moedige dame, en nog veel moed...
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
Ivette - Lid geworden op: 24 nov 2005, 17:36
Met plezier oma-c, u verblijdt me al jaren als één van de eersten om me uw Wensen te sturen, het doet nog altijd plezier hé die kaarten in de brievenbus.
Ik raak er wel haast niet meer aan uit, plaatjes op FB, als e-mail hier in onze hoekjes, ik moet me inspannen om het allemaal bij te houden en het te beantwoorden.
Wat anders: ik ben zo blij dat Geert Meyfroidt de Slimste Mens geworden is, hij was de beste, de veelzijdigste, de kalmste, geen dikke nek voor een professor, heeft ook het minst dat finalespel moeten spelen, kortom ik ben ook content dat een schitterende Belg het gewonnen heeft van 2 Nederlanders!
Blij om in één jaar gratis nog eenmaal onze eva-maria te zien, Vera kom maar terug hoor, je bent welkom!
Onze apotheek sluit op woensdagnamiddag, weeral een tekort in Gits. Na de kapper vanmiddag was ik ook te laat, gesloten tot maandag, nu het is wel niet dringend.
Mijn maag zal me wel niet goed verstaan: morgen (laat) middageten bij Nik (IK GA LARS ZIEN!) en zondag bij Christa amai het wordt serieus dit weekend maar wel heeeeel plezant!
Allemaal aangename Feestdagen (mijn wensen staan op de vorige blz)
Ik zie dat er op ZDF Weihnachten mit Carmen Nebel is, om 20u15 met goeie zangers maar ook met een kok enz: bij Carmen Nebel wordt er soms wel veel gebabbeld!
Ook op ZDF Kerstconcert met Jonas Kaufmann om 22u30 tot 23u25, vera-maria hoort die tenor graag zingen
Als je ook een TV tip hebt, graag hoor!
Ik raak er wel haast niet meer aan uit, plaatjes op FB, als e-mail hier in onze hoekjes, ik moet me inspannen om het allemaal bij te houden en het te beantwoorden.
Wat anders: ik ben zo blij dat Geert Meyfroidt de Slimste Mens geworden is, hij was de beste, de veelzijdigste, de kalmste, geen dikke nek voor een professor, heeft ook het minst dat finalespel moeten spelen, kortom ik ben ook content dat een schitterende Belg het gewonnen heeft van 2 Nederlanders!
Blij om in één jaar gratis nog eenmaal onze eva-maria te zien, Vera kom maar terug hoor, je bent welkom!
Onze apotheek sluit op woensdagnamiddag, weeral een tekort in Gits. Na de kapper vanmiddag was ik ook te laat, gesloten tot maandag, nu het is wel niet dringend.
Mijn maag zal me wel niet goed verstaan: morgen (laat) middageten bij Nik (IK GA LARS ZIEN!) en zondag bij Christa amai het wordt serieus dit weekend maar wel heeeeel plezant!
Allemaal aangename Feestdagen (mijn wensen staan op de vorige blz)
Ik zie dat er op ZDF Weihnachten mit Carmen Nebel is, om 20u15 met goeie zangers maar ook met een kok enz: bij Carmen Nebel wordt er soms wel veel gebabbeld!
Ook op ZDF Kerstconcert met Jonas Kaufmann om 22u30 tot 23u25, vera-maria hoort die tenor graag zingen
Als je ook een TV tip hebt, graag hoor!
Ivette
-
Ritavdm - Lid geworden op: 12 feb 2019, 18:39
Goeie middag
Voor velen een drukke dag vandaag; druk met allerhande voorbereidingen voor vanavond of voor morgen al.
Hier een rustige dag, vanavond zitten mijn W en ik gezellig samen voor TV of met ons boek in de zetel en morgen komen we samen met zijn allen (8) bij I en K.
En aangezien dat we dus niets te doen hadden vandaag zijn we ff een toertje gaan wandelen.
Ivette 't zal feest worden, alleen al door het feit dat je die kleine zult kunnen bewonderen. Geniet er maar van.
Voor velen een drukke dag vandaag; druk met allerhande voorbereidingen voor vanavond of voor morgen al.
Hier een rustige dag, vanavond zitten mijn W en ik gezellig samen voor TV of met ons boek in de zetel en morgen komen we samen met zijn allen (8) bij I en K.
En aangezien dat we dus niets te doen hadden vandaag zijn we ff een toertje gaan wandelen.
Ivette 't zal feest worden, alleen al door het feit dat je die kleine zult kunnen bewonderen. Geniet er maar van.
Oud maar niet Out
-
goeie Kerstmorgen allemaal
geen sneeuw vandaag wel regen

geen sneeuw vandaag wel regen

-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

Een zalig Kerstfeest alle nachtuiltjes
regenweer maar wie niet buiten moet
blijft best gezellig binnen, en geniet
van de gezelligheid van het bezoek
Ik stuur iedereen een gezellige knuffel
van onder de maretak....
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
corry - Lid geworden op: 08 mar 2005, 10:15

Goedemorgen
Schattige Eleanor en liefdevol kleintje maakte samen met kleinzoon Gunther en Ineke onze Kerstavond goed. Mama Bianca bedacht ons met deze foto, kleinte zond vanuit Assebroek hem door.
Het was een Kerstavond om nooit te vergeten, liefdevol, mooie versierde tafel en super lekker eten.
Ga Staf zijn arm verzorgen, medicatie Medrol maakt zijn huid dun, en heeft regelmatig kwetsuren.
Nog een fijne Kerstdag en tot later
Corry
ik tel alleen de zonnige dagen.
-
goeie morgen allemaal

-
Ritavdm - Lid geworden op: 12 feb 2019, 18:39
Goeiemorgen
Ik deel jouw mening Greetie : terug aar normaal
maar
er komen nog feesten
't is dus nog niet voor onmiddellijk
Gisteren een hele leuke, lekkere, gezellige dag gehad met ons gezinnetje. 't heeft ons allen deugd gedaan.
We kunnen er weer tegen.
Om het voor de gastvrouw I niet te bont te maken hadden we de taken en gangen verdeeld.
I stond in voor aperitief en hapjes; hele lekkere originele; daar is zij specilaist in
W en Ik voor voor- en hoofdgerecht (van bij de traiteur)
B was verantwoordelijk voor dessert en taart.
Een goei formule, voor herhaling vatbaar.
Ik deel jouw mening Greetie : terug aar normaal
maar
er komen nog feesten
't is dus nog niet voor onmiddellijk
Gisteren een hele leuke, lekkere, gezellige dag gehad met ons gezinnetje. 't heeft ons allen deugd gedaan.
We kunnen er weer tegen.
Om het voor de gastvrouw I niet te bont te maken hadden we de taken en gangen verdeeld.
I stond in voor aperitief en hapjes; hele lekkere originele; daar is zij specilaist in
W en Ik voor voor- en hoofdgerecht (van bij de traiteur)
B was verantwoordelijk voor dessert en taart.
Een goei formule, voor herhaling vatbaar.
Oud maar niet Out
-
corry - Lid geworden op: 08 mar 2005, 10:15

Tweede Kerstdag, een normale zondag
Rietjes, een warm gezin daar trek je aan op als het wat tegenzit.
Samen aan tafel, verdeelde taken, goed gedacht voor volgend jaar wanneer Gunther en Ineke hier Kerstavond komen doorbrengen
Woensdagavond naar Assebroek, onze kindjes zijn er ook.
Heb mijn oortjes in en luister naar muziek, mijn ventje vind het lastig, gevolg wanneer alles naar zijn wensen wordt geregeld en je zelf een beetje op de achtergrond raakt, geluid staat op stil en met een beetje moeite hoor ik wat er word gezegd.
Nog een mooie dag, de zon doet moeite om erdoor te komen
Corry
ik tel alleen de zonnige dagen.