In t koffie en theehuisje: "Carpe Diem"
-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35
-
grootjegerda - Lid geworden op: 15 mei 2020, 11:04
Mooie foto`s Inge.
lekker de natuur in.
ons hondje heeft kennelhoest, was echt erg
heeft AB kuur en hoestsiroop.
ze was er wel tegen ingeent, maar dan kunnen ze het nog krijgen
maar dan in mindere mate.
gelukkig gaat het beter met haar.
lekker de natuur in.
ons hondje heeft kennelhoest, was echt erg
heeft AB kuur en hoestsiroop.
ze was er wel tegen ingeent, maar dan kunnen ze het nog krijgen
maar dan in mindere mate.
gelukkig gaat het beter met haar.
Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeft
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
1 dochter woont in de straat achter ons , die komen lopend.
De ander woont op 20 minuutjes rijden met auto en/of e-bike .
Aanvankelijk was ook code geel afgegeven voor Noord-Holland, maar die waarschuwing is gelukkig ingetrokken.
https://www.ad.nl/binnenland/knmi-code- ... ~a47b98a2/
'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
mama-inge - Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56
Nee hoor, maak er maar een mooie puzzel van
Iedereen die de weg op moet/ gaat, voorzichtig aan.
Oei, kennelhoest, grootje gerda, niet fijn.
Hoe komen ze daar aan? Contact met andere honden?
-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35
KENNELHOEST, moest het even opzoeken wat ik me daarbij moest voorstellen.
Vroeger nooit bij onze honden mee te maken gehad.
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
halloooo een goeie morgen en middag samen
ik ben een beetje laat maar tis zondag hé
het word hier nogal donker en er begint regen te vallen en das voorspeld voor vandaag hier bij ons
maar we blijven gezellig binnen in de warmte
marietteke gelukkig heb je een goeie uitslag gekregen , oef
en nu verder oppassen dat je toch niet besmet geraakt hé want het word weer erger met die besmettingen
en ik denk dat het na nieuwjaar nog erger zal zijn als iedereen zal thuis zijn van het buitenland waar ze op reis waren met de feestdagen
Remie dat word opletten geblazen met je autootje als er ijzel is
maar probeer toch maar te genieten van een gezellig kerstfeestje
inge mooie fotootjes van jullie hond en zijn jullie dan de grens over geweest in Belgie of in Duitsland ?????????????
An laat de gourmet maar smaken hoor en geniet maar van het gezelschap vandaag
miesje onze koffie heeft daarjuist gesmaakt hoor
ik had nog pannenkoeken over in de frigo van vrijdagavond en efkes in de microgolfoven en ze waren weer lekker bij een koffietje in de voormiddag
en geniet ook maar van jou tweede kerstdag
gerda oei heeft jullie hondje kennelhoest ???
waar zou dat beestje het betrapt hebben of weet je dat niet , want ze krijgen dat toch meestal van een andere hond denk ik
hopelijk helpen de medicijnen en is dat beestje vlug weer beter
marietteke, ghyra, Bertje, miesje, jadi, Sita, Lenk, Remie, grootjegerda, puzzel,
An-Wildflower, Thijli, mama-inge en Bekske
nog een gezellige tweede kerstdag voor jullie allemaal
en nu ga ik aan het middageten beginnen sè
eerst een lekker zelfgemaakt soepje en daarna witloof in ham en kaassaus onder de gril en puree
dus voor iedereen SMAKELIJK
daaaaaag

ik ben een beetje laat maar tis zondag hé
het word hier nogal donker en er begint regen te vallen en das voorspeld voor vandaag hier bij ons
maar we blijven gezellig binnen in de warmte
marietteke gelukkig heb je een goeie uitslag gekregen , oef
en nu verder oppassen dat je toch niet besmet geraakt hé want het word weer erger met die besmettingen
en ik denk dat het na nieuwjaar nog erger zal zijn als iedereen zal thuis zijn van het buitenland waar ze op reis waren met de feestdagen
Remie dat word opletten geblazen met je autootje als er ijzel is
maar probeer toch maar te genieten van een gezellig kerstfeestje
inge mooie fotootjes van jullie hond en zijn jullie dan de grens over geweest in Belgie of in Duitsland ?????????????
An laat de gourmet maar smaken hoor en geniet maar van het gezelschap vandaag
miesje onze koffie heeft daarjuist gesmaakt hoor
ik had nog pannenkoeken over in de frigo van vrijdagavond en efkes in de microgolfoven en ze waren weer lekker bij een koffietje in de voormiddag
en geniet ook maar van jou tweede kerstdag
gerda oei heeft jullie hondje kennelhoest ???
waar zou dat beestje het betrapt hebben of weet je dat niet , want ze krijgen dat toch meestal van een andere hond denk ik
hopelijk helpen de medicijnen en is dat beestje vlug weer beter
marietteke, ghyra, Bertje, miesje, jadi, Sita, Lenk, Remie, grootjegerda, puzzel,
An-Wildflower, Thijli, mama-inge en Bekske
nog een gezellige tweede kerstdag voor jullie allemaal
en nu ga ik aan het middageten beginnen sè
eerst een lekker zelfgemaakt soepje en daarna witloof in ham en kaassaus onder de gril en puree
dus voor iedereen SMAKELIJK
daaaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

De poes van onze dochter moest ook van de partij zijn..De kerstmand leeg, zij daar maar in genesteld. 't Is een filoe hoor, heel eigenzinnig. En trekken van Grumpie
Hallo iedereen,
Het kerstekindje is geboren
Allemaal een mooie kerstavond en Kerstmis gehad?
En nu restjes dag voor velen
Hier word het naar de frituur..
Halen of daar eten, dat is nu de vraag..
Aan iedereen een fijne zondag
toedeloe
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
Sita

Dat kan ik alleen maar beamen, An en Miesje.miesmarpel schreef: ↑26 dec 2021, 10:57ik ben er van overtuigd dat iedereen het hier goed meent en zeker niemand wil kwetsen of iemand ' dwingen ' hier meer te komen schrijven ..
Goedemiddag iedereen,
Marietteke, zoals alle anderen hier ben ik blij te lezen dat het de goede weg opgaat met je man.
Ik wens jullie een veel betere start in het nieuwe jaar dan het einde van 2021 is.
Bert, kom toch nog maar opnieuw schrijven hier.
Een slechte dag is geen slecht jaar, dat geldt voor ieder van ons.
Hou de moed er in.
Bekske, ook altijd welkom met enkel een plaatje of wat meer, dat maakt niet uit.
Remie, ik vond het een moeilijke puzzel. Met de hond van Inge zal evenmin een makkelijke worden.
Hou het veilig, op elk gebied
Gerda, het zullen voor jou stresserende dagen geweest zijn met de zorgen voor jouw hondje.
Fijn te lezen dat het ook met haar nu beter gaat.
Ten huize van Bloemeke ziet het er weer lekker uit. Ik ruik de ovenschotel tot hier
Jadi, erg grappig de poes lijkt te zeggen: 'Dit is mijn plaats, wie doet mij iets.'
Ik ga eens in de keuken kijken wat de kok heeft klaargemaakt voor mij
Nog een fijne zondag iedereen.
-
mama-inge - Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56
Zonnebloemetje we waren in Duitsland, we wonen ongeveer 10 km vanaf de grens in Drenthe
Net weer thuis van een blokje om.
Gewoon hier in het natuurgebied
In het zonnetje is het zeer aangenaam
Ik ga een kopje thee maken en straks gaan we gourmetten
Net weer thuis van een blokje om.
Gewoon hier in het natuurgebied
In het zonnetje is het zeer aangenaam
Ik ga een kopje thee maken en straks gaan we gourmetten
-
hallooooo een goeie namiddag alweer
voila sè wij zijn aan 't smullen van een lekkere kerstbuche met crème au beurre en met een lekkere verse koffie er bij en dat kan toch zooooo goed smaken , man , man , man
want met die dagen eten wij wel lekkere dingen maar met mate en echt teveel eten dat doen wij nooit maar wel lekker en iets wat ik niet lekker vind dat doe ik zelfs niet klaar
jadi wauw wat een mooie poes is dat toch en hebben de frietjes gesmaakt deze middag ?????
en hopelijk was de frituur open met die dagen
Sita hopelijk staat er voor vanavond nog een lekker gerechtje klaar voor jou en laat het je smaken
mama-inge oei tis daar bij jullie beter weer dan bij ons
hier al gans de namiddag regen en donker weer
allé en nu de PMD zakken bij vullen en buiten zwieren om morgenochtend opgehaald te worden
en das dan ook weer gedaan sè
daaaaaaag

voila sè wij zijn aan 't smullen van een lekkere kerstbuche met crème au beurre en met een lekkere verse koffie er bij en dat kan toch zooooo goed smaken , man , man , man
want met die dagen eten wij wel lekkere dingen maar met mate en echt teveel eten dat doen wij nooit maar wel lekker en iets wat ik niet lekker vind dat doe ik zelfs niet klaar
jadi wauw wat een mooie poes is dat toch en hebben de frietjes gesmaakt deze middag ?????
Sita hopelijk staat er voor vanavond nog een lekker gerechtje klaar voor jou en laat het je smaken
mama-inge oei tis daar bij jullie beter weer dan bij ons
hier al gans de namiddag regen en donker weer
allé en nu de PMD zakken bij vullen en buiten zwieren om morgenochtend opgehaald te worden
en das dan ook weer gedaan sè
daaaaaaag

Ja hoor de frietjes waren heel lekker . Terwijl de mannen genoten van hun cola libra, ben ik door de regen om de frietjes geweest... Wat een vrouw al lijden kan hézonnebloemetje schreef: ↑26 dec 2021, 16:18hallooooo een goeie namiddag alweer
daaaaaaag
![]()
Weinig verkeer gehad, en weinig volk te zien..Er was zelfs één tea- restaurant open.
-
hallooooo
jadi gelukkig heb je een frituur gevonden die open was
wij hebben gisteren frietjes gegeten en ze hebben ook gesmaakt
en is je ventje al van zijn rugpijn verlost???????????????????
allé geniet nog van jullie avond verder

Nee morgen moet hij RX laten nemen...zonnebloemetje schreef: ↑26 dec 2021, 17:13hallooooo
![]()
Na 3 spuiten, nog niet beter zegt hij. Hij mag maar 3x brufen forte nemen per dag..
Maar ik vind het wel al verbetert, toch in zijn stappen ..
Ik ben geen dokter , en ventje weet wel beter denk ik dan.
-
Lenk - Lid geworden op: 02 nov 2017, 20:54
Avond iedereen
Gerda, gelukkig gaan de problemen bij je zoon terug de goede kant op. En je hondje kennelhoest. Waar heeft die dat opgedaan. Hopelijk is het snel over met de AB
Komaan Bertje kom gewoon terug gezellig meekletsen. Trek het je niet aan man.
Lekker puzzeltje Remie, je zou zin krijgen in een lekkere kaasschotel. Jij zal nog met je beentjes onder tafel zitten bij je kinders. Hopelijk geen ijzel als jullie moeten terug rijden. Wees maar voorzichtig
Beske mocht ik jou gekwetst hebben sorry dit was helemaal niet de bedoeling, zoals Miesje zegt iedereen bedoelt het hier goed.
Inge, jij en zonnig wandeling gehad zie ik, mooie foto’s. Jij gaat ook gourmetten lees ik.
An jij lekker gourmet met de dochter achter de kinders. Altijd lekker vind ik. En idd laten we gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar steunen
Zonnebloemeke, witloof met ham in kaassaus staat deze week op het menu. Ik kan dat wel elke week eten. En idd onder de grill dan heb je zo een lekker kaaskorstje njam njam. Vind dat zo lekker
Jadi jij frietjes wel wij ook frietjes, met tournedos, pepersaus en koud witloof met mayonaise
Ik heb wel de frietjes zelf gemaakt en nu ruikt het na de eerste bak zo lekker in huis. En je man nog steeds last van rug is pijnlijk zoiets mijn man is er aan geopereerd. Sterkte hoor
Sita en wat had jouw kok voor jou bereid?
Hier een rustige zondag veel puzzeltjes online gemaakt.
Ik slaap al twee nachten na elkaar zeer slecht. Aan het teveel aan eten zal het niet liggen. Rond 1 uur ben ik nog steeds of soms terug al wakker. Daarna lange tijd wakker en tegen 4.30 terug in slaap en dan de meest waanzinnige dromen, zo van die dromen die je de dag nadien nog herinnert.
Deze nacht droomde ik dat ik in een soort van groot metro/winkelcentrum was. Ik was daar naar de kapper maar die kon mij niet helpen omdat er teveel boekingen waren. Ik wilde naar huis maar geraakt dat metro/winkelcentrum niet uit elke weg die ik nam keerde ik terug naar dezelfde plaats. Toen kwam iemand mij helpen die zegde ik breng je wel thuis met de auto, maar bleek dat die mijn naar de psychiatrie wilde brengen omdat ik overstuur was. Ik ben dan gaan lopen en nog veel slechteriken tegen gekomen. Uiteindelijk waren er een paar knallen en ben ik wakker geschoten. Raar hé.
Zo leuterkes ik ga ons bruintje haar vlees uit de ijskast zetten. Is het zo koud niet als ze het subiet krijgt. Schijnt niet gezond te zijn ijskoud eten voor een hond. Neen, neen ze is echt niet verwend.
Alle andere leuterkes die ik niet vermeldde en de meelezers een heel goed zondagavond. Geniet ervan. Morgen weeral weekdag
Gerda, gelukkig gaan de problemen bij je zoon terug de goede kant op. En je hondje kennelhoest. Waar heeft die dat opgedaan. Hopelijk is het snel over met de AB
Komaan Bertje kom gewoon terug gezellig meekletsen. Trek het je niet aan man.
Lekker puzzeltje Remie, je zou zin krijgen in een lekkere kaasschotel. Jij zal nog met je beentjes onder tafel zitten bij je kinders. Hopelijk geen ijzel als jullie moeten terug rijden. Wees maar voorzichtig
Beske mocht ik jou gekwetst hebben sorry dit was helemaal niet de bedoeling, zoals Miesje zegt iedereen bedoelt het hier goed.
Inge, jij en zonnig wandeling gehad zie ik, mooie foto’s. Jij gaat ook gourmetten lees ik.
An jij lekker gourmet met de dochter achter de kinders. Altijd lekker vind ik. En idd laten we gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar steunen
Zonnebloemeke, witloof met ham in kaassaus staat deze week op het menu. Ik kan dat wel elke week eten. En idd onder de grill dan heb je zo een lekker kaaskorstje njam njam. Vind dat zo lekker
Jadi jij frietjes wel wij ook frietjes, met tournedos, pepersaus en koud witloof met mayonaise
Ik heb wel de frietjes zelf gemaakt en nu ruikt het na de eerste bak zo lekker in huis. En je man nog steeds last van rug is pijnlijk zoiets mijn man is er aan geopereerd. Sterkte hoor
Sita en wat had jouw kok voor jou bereid?
Hier een rustige zondag veel puzzeltjes online gemaakt.
Ik slaap al twee nachten na elkaar zeer slecht. Aan het teveel aan eten zal het niet liggen. Rond 1 uur ben ik nog steeds of soms terug al wakker. Daarna lange tijd wakker en tegen 4.30 terug in slaap en dan de meest waanzinnige dromen, zo van die dromen die je de dag nadien nog herinnert.
Deze nacht droomde ik dat ik in een soort van groot metro/winkelcentrum was. Ik was daar naar de kapper maar die kon mij niet helpen omdat er teveel boekingen waren. Ik wilde naar huis maar geraakt dat metro/winkelcentrum niet uit elke weg die ik nam keerde ik terug naar dezelfde plaats. Toen kwam iemand mij helpen die zegde ik breng je wel thuis met de auto, maar bleek dat die mijn naar de psychiatrie wilde brengen omdat ik overstuur was. Ik ben dan gaan lopen en nog veel slechteriken tegen gekomen. Uiteindelijk waren er een paar knallen en ben ik wakker geschoten. Raar hé.
Zo leuterkes ik ga ons bruintje haar vlees uit de ijskast zetten. Is het zo koud niet als ze het subiet krijgt. Schijnt niet gezond te zijn ijskoud eten voor een hond. Neen, neen ze is echt niet verwend.
Alle andere leuterkes die ik niet vermeldde en de meelezers een heel goed zondagavond. Geniet ervan. Morgen weeral weekdag