Fred1950 schreef: ↑27 dec 2021, 12:12
Dicksy schreef: ↑27 dec 2021, 11:59
Is hier al niet ergens een reactie geplaatst over het aantal gevaccineerden in Zuid-Afrika, en hoe dat virus daar tekeer gaat, en hun ziekenhuisopname’s/overlijdens? Misschien moet ik het eens terug opzoeken?
Zuid-Afrika kent een jonge bevolking. Daat moet ge de reden zoeken voor de weinige ziekenhuis opnames. En waarom hebben ze een jonge bevolking ? Omdat ze daar sowieso niet oud worden door de armoede, of omdat ze mekaar daar nog altijd kopje kleiner maken ( gansterbendes , e.d. ). Hoeveel zouden er niet eens de kliniek halen en thuis aan corona sterven zonder te weten dat corona de oorzaak was ? Véééél ...
Ha, maar de virologen zeggen nu dat het juist de kinderen en jonge mensen zijn die getroffen worden door omikron,alles wat nu een hoest en niezen veroorzaakt in opeens omikron corona, griep, een bronchitis ,longontsteking, banale verkoudheid bestaat niet meer.
Als ik vroeger een bronchitis ,of verkoudheid had ,nam mijn grootmoeder een stuk grauw papier, smeerde er een vetkaars op met kruidnoot, warm maken boven de stoof,dat op de borst met een kattenvel,of wollen doek,en ne slok vliersiroop, en 2 dagen later was ik er vanaf, nu moeten we om de 6 maand een prik krijgen, en nog een handvol pillen,en we geraken er niet vanaf.
Nu zeggen de virologen dat er al vanaf 1890 corona was, met de Russische griep, maar wat de Spaanse griep was weten ze niet,de virologen klappen in en uit, als ze maar in beeld komen
https://www.uzleuven.be/nl/uz-magazine/ ... t-verleden
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.