In t koffie en theehuisje: "Carpe Diem"
-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35

Toch is er waarschijnlijk wat mis in ’t systeem wat Nederland hanteert..!
Wij zijn vandaag precies 14 dagen geleden de boostervaccinatie al wezen halen, GEREGISTREED dus zou je zeggen.
Nu kregen we de uitnodiging op papier om een afspraak te maken, zonde van al dat werk, papier en geld wat daar weer mee verspild wordt..!
We kregen nu net dit in de brievenbus:

Waarschijnlijk krijgen wij zoiets nog een keer deze week, maar dan aan Gina gericht, want deze was alleen voor mij.
Nu maar hopen dat dit niet bij alle mensen op de mat gaat vallen die digitaal al een afspraak gemaakt hadden/hebben en soms ook al gevaccineerd zijn voor de boostervaccinatie.
Duur onnodig foutje dan toch, of zie ik dat verkeerd?
Menu:

Weet U dat ook weer..!
Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog ‘n fraaie dag en avond verder toe....
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Hallo, .... voor het volledig donker wordt nog vlug even dag komen zeggen.
Deze morgen naar schoonzoon geweest, en vaccin 3 (covid app) staat op onze gsm. Daar zijn we dan ook in orde mee. Daarna naar de kapper, haartjes knippen en in de plooi leggen.
We kunnen er weer tegen.
Deze namiddag onze zoon even binnen gekomen. Die is naar huis gegaan met eten voor volgende week , een taart en de rest van de pak koeken..
Nu even hier , terwijl ventje naar een serie over een duikboot aan het kijken is..
O ja het bed ook nog ververst, en de andere lakens gewassen en zitten al terug in de kast
Dat was zo een beetje mijn dag
Een fijne avond voor iedereen
toedeloe
de menu was: crepinetjes, met spruitjes/spek en patatjes
voor bij de koffie lukken, nieuwjaarswafels van Jules De Strooper ( de beste vind i k)
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
hallooooo een goeie avond alweer
daarjuist eens met mijn stofzuiger rondgegaan en nu moet ik efkes zitten want mijn benen willen niet meer mee
ik ben een lekker koekebroodje aan 't bakken om morgenochtend van te eten
en deze middag hebben we onze wekelijkse boodschappen gedaan in de Colruyt en daardoor waren we laat thuis en dan zijn we in het naar huis rijden frietjes gaan halen van de frituur en dat smaakte ook eens sè
jadi die serie van die duikboot , was dat misschien " Vigil " want wij hebben dat onlangs ook opgenomen en in het weekend bekeken en het was in 3 afleveringen en het was zeker een goeie serie , maar wij zien graag Britse series hé
en de " lukken " van den Adi worden ook door "destrooper "gebakken hoor en volgens mijn ventje zijn ze even lekker maar ik ben geen echte lukken eter
en nu dat ik gisteren mijn boosterprik heb gekregen heeft mijn ventje deze voormiddag voor ons een nieuw covidcertificaat afgedrukt zodat we weer in orde zijn als we het eens moeten laten zien om een koffietje te gaan drinken , want op ons vorig stonden er nog maar 2 in entingen en nu 3
Remie amai das echte papier verspilling daar bij jullie in Nederland
en jullie menu ziet er pikant uit , is dat ook zo ???????????????
en zooooo véél puzzels , wauw
mama-inge proficiat met de jarigen daar bij jullie
en wie zijn de gelukkigen ??????????,
ghyra graag gedaan hoor en een dikke knuffel terug voor Dieseltje
An we zijn nog niet helemaal op onze plooi van gisteren omdat we daar zolang in het ziekenhuis hebben gezeten , dus vanavond nog eens vroeg gaan slapen denk ik
gerda leuk plaatje van jou
allé ik wil nog eens met mijn zeemvel rondgaan maar ik weet nog niet als dat nu nog zal gaan
ik zal wel zien , maar eerst mijn koekebroodje uit de oven halen
daaaaaaaag

daarjuist eens met mijn stofzuiger rondgegaan en nu moet ik efkes zitten want mijn benen willen niet meer mee
ik ben een lekker koekebroodje aan 't bakken om morgenochtend van te eten
en deze middag hebben we onze wekelijkse boodschappen gedaan in de Colruyt en daardoor waren we laat thuis en dan zijn we in het naar huis rijden frietjes gaan halen van de frituur en dat smaakte ook eens sè
jadi die serie van die duikboot , was dat misschien " Vigil " want wij hebben dat onlangs ook opgenomen en in het weekend bekeken en het was in 3 afleveringen en het was zeker een goeie serie , maar wij zien graag Britse series hé
en de " lukken " van den Adi worden ook door "destrooper "gebakken hoor en volgens mijn ventje zijn ze even lekker maar ik ben geen echte lukken eter
en nu dat ik gisteren mijn boosterprik heb gekregen heeft mijn ventje deze voormiddag voor ons een nieuw covidcertificaat afgedrukt zodat we weer in orde zijn als we het eens moeten laten zien om een koffietje te gaan drinken , want op ons vorig stonden er nog maar 2 in entingen en nu 3
Remie amai das echte papier verspilling daar bij jullie in Nederland
en jullie menu ziet er pikant uit , is dat ook zo ???????????????
en zooooo véél puzzels , wauw
mama-inge proficiat met de jarigen daar bij jullie
en wie zijn de gelukkigen ??????????,
ghyra graag gedaan hoor en een dikke knuffel terug voor Dieseltje
An we zijn nog niet helemaal op onze plooi van gisteren omdat we daar zolang in het ziekenhuis hebben gezeten , dus vanavond nog eens vroeg gaan slapen denk ik
gerda leuk plaatje van jou
allé ik wil nog eens met mijn zeemvel rondgaan maar ik weet nog niet als dat nu nog zal gaan
ik zal wel zien , maar eerst mijn koekebroodje uit de oven halen
daaaaaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
Af en toe luister ik daarnaar, ik heb natuurlijk de lijst, net als jij waarschijnlijk, om te kunnen zien wanneer en ± de tijd er wat voor mij te beluisteren valt An.
Komt voor mij teveel in voor wat totaal mijn smaak niet is.
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Dat snap ik goed hoor Remie . De meeste nummers vallen wel in mijn smaak .
Maar ik ben ook een krappe 15 jaar jonger denk ik

'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
zonnebloemetje schreef: ↑29 dec 2021, 17:11jullie menu ziet er pikant uit , is dat ook zo ???????????????

Wij eten altijd wel pittig, Gina wel stuk minder dan ik.
-
Lenk - Lid geworden op: 02 nov 2017, 20:54
Wij eten altijd wel pittig, Gina wel stuk minder dan ik.
hmm Remie, als ik volgend jaar van deze kerels weer zoveel over heb zal ik ze opsturen
Scotch bonnet pepers, google maar eens

ik heb mijn puzzels heel ordelijk gesorteerd zie maar

ondertussen aangevuld met puzzels van Jan van Haasteren
Tops van hier en daar en jaaroverzichten zijn nu op en top. Maar ik luister daar niet naar, hier staat afwisselend Clasic FM, Swiss Classic, Venice Classic op of anders een CD op een LP
Zonnebloemeke, Jadi die wafeltjes "lukken" zijn ook mijn ding niet veel te vettig. Andere koekjes van JDS wel hoor. Die heeft lekker koekjes, voor mij die met chocolade.
Zonnebloemeke jouw Picasso kan er wat van zeg. Mooie creaties die hij maakt. Pet af hoor.
Ghyra dat moet leuk zijn bij jou, die kribjes kijken, heel sfeervol lijkt me.
Menu, spruitjes met spek en aardappelen. Spruitjes waren klein maar heel lekker van smaak. Ik vind die hele kleintjes altijd veel meer smaak hebben dan die grote. Maar dat is ook weeral goesting/smaak hé.
Zo nu lekker de zetel in onder een dekentjes even in mijn boek lezen en daarna Krimi zijn. Baasje en bruintje vertrekken voor de avondwandeling met de nodige pipie en kaki voor Bruintje hé
Leuterkes en meelezers allemaal een fijne avond en tot morgen. Keep safe hé iedereen.
hmm Remie, als ik volgend jaar van deze kerels weer zoveel over heb zal ik ze opsturen
Scotch bonnet pepers, google maar eens

ik heb mijn puzzels heel ordelijk gesorteerd zie maar

ondertussen aangevuld met puzzels van Jan van Haasteren
Tops van hier en daar en jaaroverzichten zijn nu op en top. Maar ik luister daar niet naar, hier staat afwisselend Clasic FM, Swiss Classic, Venice Classic op of anders een CD op een LP
Zonnebloemeke, Jadi die wafeltjes "lukken" zijn ook mijn ding niet veel te vettig. Andere koekjes van JDS wel hoor. Die heeft lekker koekjes, voor mij die met chocolade.
Zonnebloemeke jouw Picasso kan er wat van zeg. Mooie creaties die hij maakt. Pet af hoor.
Ghyra dat moet leuk zijn bij jou, die kribjes kijken, heel sfeervol lijkt me.
Menu, spruitjes met spek en aardappelen. Spruitjes waren klein maar heel lekker van smaak. Ik vind die hele kleintjes altijd veel meer smaak hebben dan die grote. Maar dat is ook weeral goesting/smaak hé.
Zo nu lekker de zetel in onder een dekentjes even in mijn boek lezen en daarna Krimi zijn. Baasje en bruintje vertrekken voor de avondwandeling met de nodige pipie en kaki voor Bruintje hé
Leuterkes en meelezers allemaal een fijne avond en tot morgen. Keep safe hé iedereen.
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
Amaaai Lenk zo veel puzzels.

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
Lenk - Lid geworden op: 02 nov 2017, 20:54
Tja en ik van geen enkel afscheid nemen. Is ordelijk en proper zo. Het is een goedkope hobby hè. Ik kan het ook niet over mij hart krijgen de gemaakte puzzels kapot te maken. Ik verdeel ze in vier en ze gaan zo de doos terug in.