problemen met OneDrive-opgelost
-
ghila - Lid geworden op: 14 dec 2003, 17:59
Ik kreeg telkens de melding dat mijn OneDrive vol was. Ik heb nu een jaar-abonnement gekocht voor 1TB groot. Nu is mijn laptop de bestanden aan het synchroniseren. Maar hij is begonnen aan +/- 99.000 bestanden en draait nu al 3 dagen lang. Ik durf de laptop niet uitschakelen om het proces niet te onderbreken. Aan dit tempo moet ik mijn laptop dan nog dagen lang laten draaien. Of mag ik toch de laptop uitschakelen en wat gebeurt er dan met de synchronisatie? Ik heb ook nog steeds rode kruisjes in mijn verkenner. Weet iemand hier meer over? Ghila
"Pluk de dag" maar... de mooiste momenten gewoon laten groeien !
-
verhaegen - Support SeniorenNet
oei
ik vrees dat je uw hele computer aan het backuppen bent in one drive
je moet instellen welke onderdelen in uw computer dat die moet syncroniseren
bv. de mappen documenten en afbeeldingen
en niet de hele computer of de hele C schijf
ik vrees dat je uw hele computer aan het backuppen bent in one drive
je moet instellen welke onderdelen in uw computer dat die moet syncroniseren
bv. de mappen documenten en afbeeldingen
en niet de hele computer of de hele C schijf
-
instellingen van one drive controleren
Klik met de rechtermuisknop op de vermelding OneDrive in de linkerkolom van Verkenner. Klik in het geopende snelmenu op de optie Instellingen. Klik op het tabblad Account om deze te openen.
of
rechtsklik op ondrive en kies >meer instellingen >instellingen
dan zie screenshot

Klik met de rechtermuisknop op de vermelding OneDrive in de linkerkolom van Verkenner. Klik in het geopende snelmenu op de optie Instellingen. Klik op het tabblad Account om deze te openen.
of
rechtsklik op ondrive en kies >meer instellingen >instellingen
dan zie screenshot

-
ghila - Lid geworden op: 14 dec 2003, 17:59
Bedankt voor uw antwoord. Ik heb het nagekeken maar ik vrees dat ik zal moeten wachten, want het lukt niet om het te stoppen.
Ik ga deze avond de pc wel afsluiten en afwachten wat er dan morgen gebeurt. Hopelijk moet hij niet opnieuw beginnen.
Ik ga deze avond de pc wel afsluiten en afwachten wat er dan morgen gebeurt. Hopelijk moet hij niet opnieuw beginnen.
"Pluk de dag" maar... de mooiste momenten gewoon laten groeien !
-