Goede morgen aan allen die hier nog af en toe binnenkomen. Allen zijn welkom. Natuurlijk mis ik je ook, Vera-Maria, ja zeker als oud-Tieltenaar, een een beetje Meulebekenaar... Ik kende daar wel niet veel mensen buiten de club "Bosterhout", ja dat gaat zo als je nog full-time werkt hé.
Corry, dank voor je mooie woorden. Bij de Nachtuiltjes heb ik nog niet geschreven, vroeger soms eens in "Carpe Diem", misschien wel dezelfde mensen ? 's Avonds kijk ik meestal tv, als het een beetje interessant is, of lees ik. Zal toch maar eens dat hoekje openen en eens zien welke namen ik nog ken.
Weeral vrijdag, gisteren de was en de strijk, en vanmorgen al aan de schoonmaak geweest. De rest van de dag een beetje relax.
Ritavdm, mooie foto's van een prachtige streek, de Kemmel. Proficiat hoor, dat je toch al een wandeling van 7 km doet, ja en het is geen effen baantje hé.... Gisterennamiddag dan toch ook weer mijn 10.000 stappen gezet. 't Was zonnig maar met de avond veranderde het. Er is nog steeds wat volk aan zee, dat zal volgende week wel anders zijn, nu de scholen weer open gaan, en hopelijk open blijven .
Luna en Maïté, de twee zusjes hebben examen volgende week, Zo is dat hé in het hoger onderwijs. Ik duim voor hen, natuurlijk !
Yvette, volgende week zal ik ook wel weer eens gaan shoppen, wil eens naar Oostende. Er zal veel minder volk op de tram zitten, en dus veiliger zijn. Goed dat je met je dochter eens naar Roeselare bent geweest.
Enkele maanden geleden ben ik ook in Roeselare geweest met mijn jongste dochter Ilse. Is een aangename stad.
Voor jullie allemaal, een mooie vrijdag, joepie de zon is daar !
omadina
Mama, oma, wat maakt het uit !
Het leven is mooi, zolang er zon, muziek en kinderen zijn !