An geniet maar van jou koffie hoor
dat zullen wij dadelijk ook doen

dat zullen wij dadelijk ook doen

*** Zie het leven van de zonnige kant ***Hoe wil je de website zien?
Kies je kleuren
Kies de lettergrootte
Je keuze blijft bewaard op deze computer of telefoon. Ze geldt voor de hele website.
Onze e-cards zijn vernieuwd! Stuur een kaartje voor een verjaardag, als bedankje of zomaar. Bekijk de e-cards

*** Zie het leven van de zonnige kant ***Nu was/ben ik druk met strippenzonnebloemetje schreef: ↑07 jan 2022, 09:51Remie al jou gereedschap klaar gelegd zo te zien , en welk klusje ben je van plan vandaag ???![]()
![]()
(koperdraad
van onze kleindochter Eva weer wat bij te vullen, totdat ik hier weer moest opdraven om te reageren op uw vraagje en
moest komen drinken van 

*** Zie het leven van de zonnige kant ***
Het is op en af, soms moet hij nog een pijnstiller nemen.zonnebloemetje schreef: ↑07 jan 2022, 10:54halloooo
en is jou ventje al van zijn rugpijn verlost ???????????? daaaaaaaag
![]()

*** Zie het leven van de zonnige kant ***Ik hoor om mij heen dat half Nederland zijn/haar kasten aan het opruimen is in de kerstvakantie .
Bij mij geen spul wat naar de kringloop gaat.

*** Zie het leven van de zonnige kant ***Dat was een titanenstrijd tussen de twee grootmeesters..!

Leuk Z-Bloemetje, zelf heb ik er vroeger ook nog mee gewerkt als (scheeps)timmerman.zonnebloemetje schreef: ↑07 jan 2022, 15:48Remie dat gereedschap op jou puzzel, awel mijn ventje heeft dat zojuist ook gezien en wist mij te vertellen dat hij onlangs dat zelfde gereedschap heeft te koop gezet en heeft verkocht aan iemand die op zoek was achter authentiek gereedschap want die persoon restaureert oude boten en wil dat doen met allemaal authentiek gereedschap