wegschenken laptop-opgelost
-
maneli - Lid geworden op: 19 apr 2005, 16:24
graag wil ik mijn laptop aan mijn echtgenote geven. Momenteel staat die laptop op mijn account. Nu wil ik alle software bewaren op die laptop maar zou mijn account willen verwijderen en de account van mijn echtgenote erop zetten.
Hoe ga ik hiervoor best tewerk?
dank voor de hulp
Hoe ga ik hiervoor best tewerk?
dank voor de hulp
-
abbs - Lid geworden op: 16 dec 2016, 13:49
- Contacteer:
Het is niet moeilijk maar je moet goed nadenken wat het beste is.
Programma's over zetten die zijn geïnstalleerd gaat nioet die moet je eerst verwijderen en dan opnieuw installeren.
Hier wat over accounts: https://www.schoonepc.nl/nieuwsbrief/in ... eeper.html
-
sacho - Lid geworden op: 03 nov 2014, 19:08
Schoone pc zegt het.
Maak een nieuwe gebruikersaccount aan op uw vrouws naam met administratorsrechten.
Controleer of alle bestaande programma's werken in de nieuwe account. Maak je snelkoppelingen aan op taakbalk en bureaublad.
Verwijder dan je eigen account van de laptop, zie dat je wel alle(je eigen) bestanden op een externe schijf hebt.
De laptop gaat je vragen of de bestanden moeten behouden worden bij het verwijderen van de eigen account, hier klik je dan op nee als ze weg mogen.
Maak een nieuwe gebruikersaccount aan op uw vrouws naam met administratorsrechten.
Controleer of alle bestaande programma's werken in de nieuwe account. Maak je snelkoppelingen aan op taakbalk en bureaublad.
Verwijder dan je eigen account van de laptop, zie dat je wel alle(je eigen) bestanden op een externe schijf hebt.
De laptop gaat je vragen of de bestanden moeten behouden worden bij het verwijderen van de eigen account, hier klik je dan op nee als ze weg mogen.
-
maneli - Lid geworden op: 19 apr 2005, 16:24
Ik heb het probleem mogelijk opgelost door gewoon de synchronisatie uit te schakelen.
In feite was het niet echt een probleem maar al de data waren balast op de laptop.
Inmiddels heb ik wel een account op naam van mijn echtgenote toegevoegd en zij is nu administrator.
Dank voor jullie reactie
In feite was het niet echt een probleem maar al de data waren balast op de laptop.
Inmiddels heb ik wel een account op naam van mijn echtgenote toegevoegd en zij is nu administrator.
Dank voor jullie reactie