Goede avond leuterkes
Deze morgen was ik vroeg op de markt, er is weinig volk dan maar ondanks zet ik toch mijn FFP2 masker op. Het was koud maar aangenaam koud. Even naar het groenten, het viskraam en het broodkraam. Moeder had gevraagd naar een moot kabeljauw zo met graat en vel nog rond. Gelukkig had viskraam dit bij
Daarna gewerkt, was redelijk druk
Amai veel geschreven vandaag
Mij verveelt niemand hoor mijn zijn of haar schrijfsel. Ik lees alles, maar vergeten doe ik ook hoor.
Jadi sterkte voor je dochter en schoonzoon
Inge een zorgkindje, gelukkig bestaan er tegenwoordig aangepaste leermethodes in het onderwijs, dat zie ik op het werk ook. Studenten met een bijzonder statuut zijn niet vreemd meer in het hoger onderwijs. Ook medicatie kan helpen. Maar het blijft een grote zorg natuurlijk. Sterkte hoor
Remie ja ik ken Rutte ook hoor. Mocht dit niet zo zijn denk ik woonde ik onder een steen.
An dat heb jij goed geraden over dat koken. Ik pluis graag recepten uit maar ik maak ook graag zoals ze zeggen oude recepten met oude groenten. Ik heb veel kookboeken en recepten ook in het Engels en Duits. En ik heb in avond onderwijs een paar jaar kokschool gedaan voorgerechten/hoofdgerechten/bakkerij/desserten gevolgd. Gewoon uit interesse. Ben ermee moeten stoppen omdat de rug net meer mee wilde. 4 uur recht staan was teveel van het goede. Het is niet alleen het eten voorbereiden, bereiden, opeten of meenemen maar ook nog heel de keuken schrobben en schuren. Dit tot 22.00 uur en dan naar huis. Dit was er teveel aan.
Maar zoals Jadi zegt ik pas recepten aan aan onze smaak. Ala Lenk ipv ala Jadi
Sita neen toch niet goed geslapen hoor. Veel wakker geweest. En brr ik word bang van diene kiwi. Neen ik doe niet mee aan de alcohol vrije week. Ik ben 7 jaar geleden gestopt met roken nadat ik bijna 40 jaar gerookt heb. Dat vind ik van mezelf een hele prestatie. Dus mijn glaasje wijn geef ik (nog) niet af
zonnebloemeke vroeger keek ik heel veel formule 1, dat is dat laatste jaren er over geschoten, waarom weet ik niet
Ghyra ik hoop dat jullie regering zo slim is om de winkels terug te openen. Anders komen ze toch naar België wat is het effect dan hier is geen Corona of wat. Jullie handelaars failliet en toch veel besmettingen

Hmm lekker spruitjes, staat op het menu van volgende week
Bert, welkom hoor om mee te eten. Tis alleen dat het wat ver is hé.
Pff de rest ben ik vergeten
Marietteke natuurlijk niet hé, ik denk elke dag aan haar. Als is dan eens hier kom piepen hoop elke keer op een bericht met goed nieuws.
Zo nu verder aan het eten, het gasfornuis roept en dat is ene met zes branders als die roept kan je best luisteren
Op het menu, zelf gemaakte dikke frieten, met corned beef, een rauw witloof.