Goede morgen,
Ik kom hier geregeld lezen, en leef dan met jullie mee. We zijn maar met een klein groepje meer, maar ben zeker dat er nog meer mensen komen lezen, en om de één of andere reden niet meer schrijven. Dat is wel jammer...
Ik kom er ook vaak niet meer toe, iedere dag gelijkt een beetje op de vorige, niks speciaal, een beetje schoonmaken, zoals vanmorgen, dan boodschappen doen, en dan is het vlug tijd om aan het eten te beginnen.
Ik kook niet meer iedere dag, want als je alleen bent heb je vlug voor enkele dagen groenten en soep, en vlees of vis bakken, dat gaat vlug.
Ik wil zeker niet klagen of zagen, ik kan nog 2, deze week zelfs 3x gaan sporten, en nu volg ik natuurlijk ook de Australien Open, zoveel ik kan. Verder geniet ik van mijn wandelingen, en van mijn kinderen en kleinkinderen, die regelmatig bellen, nu zal het wel tot maart duren vooraleer ik hen terugzie, ja werk en school, ik begrijp het maar al te goed, heb die situatie zelf meegemaakt.
De mantelzorg(want zo was het) wil G. niet meer, hij heeft me naar huis gestuurd, kan er niet over dat ik ga tennissen. Ik ben zo blij dat ik 4 jaar geleden mijn appartementje heb aangeschaft, wilde hem nog helpen, maar zijn dominant karakter is niet meer te dulden. Ik maakte mij er ziek in, dat is dus een afgesloten hoofdstuk.
Oei, het nieuws dat Carla Galle, de zwemster, overleden is op 73-jarige leeftijd deed me wel iets. Ze woonde in Beersel, samen met Karel Van Miert, die ook al overleden is. Meer dan 20 jaar geleden heb ik nog met haar gepraat, tijdens een uitstap naar Vlaams Brabant, met een groep vrouwen, waar ik toen lid van was.
Hopelijk kunnen we in het voorjaar nog eens samen komen, kijk ook vaak nog naar de foto's van 2019.
Voor jullie allemaal, een mooie vrijdag, de aanloop naar een fijn weekend ! Geniet maar van alle kleine fijne dingen !
Groetjes, omadina
Mama, oma, wat maakt het uit !
Het leven is mooi, zolang er zon, muziek en kinderen zijn !