Coronavirus
-
Horus1 - Lid geworden op: 23 dec 2016, 07:29
Zelf al eens voor een klas met 32 leerlingen gestaan Fred? Hou je maar bij je gewone geleuter hier. In't onderwijs hebben zo'n "beterweters" als jou niet nodig om te vertellen wat ze al dan niet te doen hebben. Trouwens wat doe jij als 70+ -er én risicodrager in een school? Dacht dat je zelden buiten kwam?
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
@ Sof:
Je hebt nu anderhalf jaar lang de kans gehad om er een puntje aan te zuigen.
Nu foert zeggen is de armen in de lucht steken als teken van overgave.
Ik ben er altijd van uitgegaan dat de echte ingenieurs van vroeger wel wat meer veerkracht in zich hadden
Je hebt nu anderhalf jaar lang de kans gehad om er een puntje aan te zuigen.
Nu foert zeggen is de armen in de lucht steken als teken van overgave.
Ik ben er altijd van uitgegaan dat de echte ingenieurs van vroeger wel wat meer veerkracht in zich hadden

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Al ooit eens 32 leerlingen van 4-5 jaar netjes in rijen van banken met in elke bank twee kinderen gezien ? Kijk eens naar de De Witte van Zichem , daar is zoiets nog te zien. Als ge een bende als aapjes laat rondcrossen, ja, daar hebt ge veel extra uren aan te besteden.Horus1 schreef: ↑21 jan 2022, 13:00Zelf al eens voor een klas met 32 leerlingen gestaan Fred? Hou je maar bij je gewone geleuter hier. In't onderwijs hebben zo'n "beterweters" als jou niet nodig om te vertellen wat ze al dan niet te doen hebben. Trouwens wat doe jij als 70+ -er én risicodrager in een school? Dacht dat je zelden buiten kwam?
Laatst gewijzigd door Fred1950 op 21 jan 2022, 14:08, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Tegen dwaze overmacht zal iedereen bakzeil moeten halen. Ingenieurs staan niet op de barricades om hun waarheid uit te schreeuwen, en als het wat te ingewikkeld wordt druipt iedereen het toch af wegens "onverstaanbare zever" ....
-
Horus1 - Lid geworden op: 23 dec 2016, 07:29
Mag ik er je aan herinneren Fred dat wij in 2022 leven en niet meer in 1950-er jaren. Blijkbaar is je dat ontgaan. Lijfstraffen op school mogen niet meer, met de griffel schrijft men al lang niet meer en de inktpot hoort in een een museum. Tijden veranderen, of dat ten altijd ten goede is?
-
Wie spreekt er van lijfstraffen ? Ik heb het over discipline , zelfbeheersing en organisatie. Dat men de griffel of bordkrijt hierbij vervangt door een touchscreen schoolbord is te danken aan techniek en heeft in de verste verte niets met lesgeefmethodiek te maken.Horus1 schreef: ↑21 jan 2022, 14:19Mag ik er je aan herinneren Fred dat wij in 2022 leven en niet meer in 1950-er jaren. Blijkbaar is je dat ontgaan. Lijfstraffen op school mogen niet meer, met de griffel schrijft men al lang niet meer en de inktpot hoort in een een museum. Tijden veranderen, of dat ten altijd ten goede is?
Laatst gewijzigd door Fred1950 op 21 jan 2022, 16:28, 1 keer totaal gewijzigd.
-
wardje - Lid geworden op: 04 dec 2005, 15:46
De corona barometer een TITANENWERK????
Vele weken op gestudeerd , wat een prestatie: 3 kleurtjes met de regeltjes, waarom geen groen? Omdat het nooit meer zo goed zal worden.
Ze zeggen het zelf: groen zou ons een te veilig gevoel geven.
Echte stand up comedians hebben er geen lap aan!
Er is dus juist niks beslist. Men heeft een barometer maar het ovelegcomité blijft het laatste woord houden.
Mr Facon heeft eigenlijk niets verteld ,wel zijn team verheerlijkt.
Wordt vervolgd... deze komedie serie heeft een onnoemelijk veel afleveringen.
Vele weken op gestudeerd , wat een prestatie: 3 kleurtjes met de regeltjes, waarom geen groen? Omdat het nooit meer zo goed zal worden.
Ze zeggen het zelf: groen zou ons een te veilig gevoel geven.
Echte stand up comedians hebben er geen lap aan!
Er is dus juist niks beslist. Men heeft een barometer maar het ovelegcomité blijft het laatste woord houden.
Mr Facon heeft eigenlijk niets verteld ,wel zijn team verheerlijkt.
Wordt vervolgd... deze komedie serie heeft een onnoemelijk veel afleveringen.
-
Gisteren 21 covid overlijdens , eergisteren 33 , en de dag voordien 31. Ondertussen 54.487 nieuwe besmettingen per dag. De volgende cijfers worden pas dinsdag door Sciensano vrijgegeven. Blijkbaar zitten daar ook al veel "zieken" of zou het de ambtenaritisch slepende ziekte zijn.
Vroeger deed het volgende grapje de ronde ...
Ge weet toch waarom ambtenaren een putje opzij van hun hoofd hebben ? Dat komt omdat ze er steeds met hun wijsvinger in draaien met de woorden "Werken ? Ge zijt gij zeker zot zeker. "
Vroeger deed het volgende grapje de ronde ...
Ge weet toch waarom ambtenaren een putje opzij van hun hoofd hebben ? Dat komt omdat ze er steeds met hun wijsvinger in draaien met de woorden "Werken ? Ge zijt gij zeker zot zeker. "
Laatst gewijzigd door Fred1950 op 23 jan 2022, 13:48, 1 keer totaal gewijzigd.
-
tokkio - Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Ik zou begot niet weten waar al die besmetingheeuuuu nu vandaan komen, hier in Aalst ziet men er niets van, of rekenen ze de mensen die hun neus snuiten, en eens moeten niezen ook al bij de besmettingheuuuuuGisteren 21 covid overlijdens , eergisteren 33 , en de dag voordien 31. Ondertussen 54.487 nieuwe besmettingen per dag. De volgende cijfers worden pas dinsdag door Sciensano vrijgegeven. Blijkbaar zitten daar ook al veel "zieken" of zou het de ambtenaritisch slepende ziekte zijn.![]()
https://www.tvoost.be/nieuws/coronaviru ... nel-132516
En waar ze die Mr Facon opgeraapt hebben,die heeft eigenlijk niets verteld ,wel zijn team verheerlijkt.
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.
-
De zieken zitten allemaal in hun kot , die ziet ge niet rondlopen ...tokkio schreef: ↑22 jan 2022, 17:45Ik zou begot niet weten waar al die besmetingheeuuuu nu vandaan komen, hier in Aalst ziet men er niets van, of rekenen ze de mensen die hun neus snuiten, en eens moeten niezen ook al bij de besmettingheuuuuuGisteren 21 covid overlijdens , eergisteren 33 , en de dag voordien 31. Ondertussen 54.487 nieuwe besmettingen per dag. De volgende cijfers worden pas dinsdag door Sciensano vrijgegeven. Blijkbaar zitten daar ook al veel "zieken" of zou het de ambtenaritisch slepende ziekte zijn.![]()
....
Ik begin wel het gejammer en gezaag van al die "sukkelaars" uit de amusement sector , culturele en horeca sector en het "psychische lijden van de jongeren" op de VRT ferm beu te worden.
Er gaat vandaag opnieuw in Brussel een anti-vax betoging door waarbij een zekere "Kennedy" er komt spreken over hoe vaccinaties autisme veroorzaken. Geef die idioot een schop onder zijn kl*ten