In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2022
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
hallooooo een goeie namiddag iedereen
amai onze koffie heeft gesmaakt sè
miesje bedankt hoor voor de traktatie en die taartjes zien er super lekker uit , mmmmmmm
nizinnyke proficiat hoor met jou prijsbeestjes , en je mag er terecht trots op zijn
en de pot verse soep was lekker en vanaf morgen zal die nog veel lekkerder zijn , allé wij eten die dan toch veel liever de volgende dagen want dan is ze nog wat meer gebonden en beter van smaak met al die balletjes die ik er in doe van gemengd gehakt ( varkens en rundsvlees )
en iedereen denk daar het zijne over en ik het mijne
en laat de broodjes smaken hé
Bertje wat mooi gemaakt van jou
en jij noemt dat " prutsen " awel daar ben ik geen krak in hoor
en nu moet mijn koekebroodje uit de oven sè
voor alle leutertjes nog een gezellige avond verder
daaaaaaag

amai onze koffie heeft gesmaakt sè
miesje bedankt hoor voor de traktatie en die taartjes zien er super lekker uit , mmmmmmm
nizinnyke proficiat hoor met jou prijsbeestjes , en je mag er terecht trots op zijn
en de pot verse soep was lekker en vanaf morgen zal die nog veel lekkerder zijn , allé wij eten die dan toch veel liever de volgende dagen want dan is ze nog wat meer gebonden en beter van smaak met al die balletjes die ik er in doe van gemengd gehakt ( varkens en rundsvlees )
ha ha ha Remie de details daar wil ik niks over weten hoorZe had andere plannen in petto met mij, dus ik dacht gelijk aan vroeger.. toen hadden we ook weleens leuke conditie plannetjes, maar goed… dat was heel heel langgeleden en ik zal daar nu maar niet verder over uitweiden.
en iedereen denk daar het zijne over en ik het mijne
en laat de broodjes smaken hé
Bertje wat mooi gemaakt van jou
en jij noemt dat " prutsen " awel daar ben ik geen krak in hoor
en nu moet mijn koekebroodje uit de oven sè
voor alle leutertjes nog een gezellige avond verder
daaaaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
Lenk - Lid geworden op: 02 nov 2017, 20:54
Ik kom ook nog een binnenwaaien, alles gelezen maar teveel om op te reageren
Wij zijn dan ook nog niet zolang thuis. Mijn moeder haar ingebouwde rolluik was defect. Ttz de oproller van het lint was kapot. We hebben er veel langer mee bezig geweest van gedacht. Gelukkig hadden we sandwiches mee genomen.
Daarnet even naar de Chinees gereden voor babi pangang te halen.
Nu ga ik mij een aperitiefje nemen. En even rustig de krant lezen.
Wij zijn dan ook nog niet zolang thuis. Mijn moeder haar ingebouwde rolluik was defect. Ttz de oproller van het lint was kapot. We hebben er veel langer mee bezig geweest van gedacht. Gelukkig hadden we sandwiches mee genomen.
Daarnet even naar de Chinees gereden voor babi pangang te halen.
Nu ga ik mij een aperitiefje nemen. En even rustig de krant lezen.
-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35
Toch fijn dat jullie het zelf konden oplossen, haal er maar eens 'n expert bij..

Dan had jullie dat heerlijke eten van bij de Chinees wel kunnen vergeten misschien.

Maar na al die arbeid heeft 't U niet weerhouden om maar weer eens de rapste tijd te scoren met het legpuzzeltje van vandaag Lenk
-
nizinnyke - Lid geworden op: 19 jan 2022, 22:33
Ponneke, moet jij af en toe zuurstof krijgen, of is dat maar een uitdrukking?
[/quote]
Ja, hier staat zo'n apparaat waar ik geregeld aankoppel, sinds enkele maanden. Saturatie is veel te laag, waardoor ik oedeem krijg...pijnlijke boel, vandaar ook 3 x/week kiné voor lymfedrainnage en steunkousen
Voel me af en toe een oude bomma
Maar ik vecht met alle kracht die ik heb!
-
Een expert die breekt de boel af, mijn vader zaliger had de rolluikomkasting gemaakt dat je gewoon een paar elementen moest losschroeven zodat je aan het rolluik kon werken. Was best wel spannend want het rolluik zelf is nog van hout en beslaat een heel groot raam dus lood zwaar. Die boel mocht niet naar beneden vallen of er was schade.Remie schreef: ↑22 jan 2022, 18:35Toch fijn dat jullie het zelf konden oplossen, haal er maar eens 'n expert bij..
Dan had jullie dat heerlijke eten van bij de Chinees wel kunnen vergeten misschien.
Maar na al die arbeid heeft 't U niet weerhouden om maar weer eens de rapste tijd te scoren met het legpuzzeltje van vandaag Lenk![]()
Tja Remie en het puzzeltje jouw tijd komt nog, je komt steeds dichter en dichter dus op een dag sta jij nummer 1 daar en ik zeker van
-
zonnebloemetje schreef: ↑22 jan 2022, 18:00Remie de details daar wil ik niks over weten hoor en iedereen denk daar het zijne over en ik het mijne![]()
![]()
![]()

-
-
Heb ik weer hé, ik ben in de supermarkt en koop een zak hondenvoer voor mijn hond. Ik sta in de rij voor de kassa en zo'n vrouw achter me vraagt of ik een hond heb.
Waarom zou ik anders hondenvoer kopen, TOCH?
Dus ik zeg impulsief, nee, ik heb geen hond, ik begin gewoon opnieuw aan het "Brokken Dieet", ik zou er waarschijnlijk niet aan moeten beginnen want de vorige keer eindigde ik in het ziekenhuis.
Maar goed, ik was 20 kilo kwijtgeraakt voordat ik op de spoed wakker werd met allerlei slangetjes die uit bijna elke ingang van mijn lijf kwamen en infusen in allebei mijn armen.
Ik vertelde haar dat het op zich een perfect dieet was. Alles wat je hoeft te doen, is een handvol brokken in je zakken stoppen en wanneer je trek hebt, dan neem je een brok.
De voeding is qua voedingswaarde compleet, dus het werkt goed en nu ging ik het opnieuw proberen (bijna iedereen luisterde op dat moment geboeid mee).
Ze keek me aan alsof ze water zag branden en ze vroeg of ik op de spoed was beland omdat ik vergiftigd was door dat hondenvoer.
Ik zei: “nee, ik stapte van de stoep af om aan een poedel zijn kont te ruiken en toen ben ik door een auto geschept.....
Ik dacht dat die knul achter haar een hartaanval zou krijgen van het lachen, hij bleef erin!
Nu je dit gelezen hebt, moet ik je wel in alle eerlijkheid bekennen dat ik bovenstaande gekopieerd heb. Dus, kopieer dit en laat een ander ook lachen, ik wilde je even laten lachen.
Sorry even een grapje tussen door moet kunnen toch
Waarom zou ik anders hondenvoer kopen, TOCH?
Dus ik zeg impulsief, nee, ik heb geen hond, ik begin gewoon opnieuw aan het "Brokken Dieet", ik zou er waarschijnlijk niet aan moeten beginnen want de vorige keer eindigde ik in het ziekenhuis.
Maar goed, ik was 20 kilo kwijtgeraakt voordat ik op de spoed wakker werd met allerlei slangetjes die uit bijna elke ingang van mijn lijf kwamen en infusen in allebei mijn armen.
Ik vertelde haar dat het op zich een perfect dieet was. Alles wat je hoeft te doen, is een handvol brokken in je zakken stoppen en wanneer je trek hebt, dan neem je een brok.
De voeding is qua voedingswaarde compleet, dus het werkt goed en nu ging ik het opnieuw proberen (bijna iedereen luisterde op dat moment geboeid mee).
Ze keek me aan alsof ze water zag branden en ze vroeg of ik op de spoed was beland omdat ik vergiftigd was door dat hondenvoer.
Ik zei: “nee, ik stapte van de stoep af om aan een poedel zijn kont te ruiken en toen ben ik door een auto geschept.....
Ik dacht dat die knul achter haar een hartaanval zou krijgen van het lachen, hij bleef erin!
Nu je dit gelezen hebt, moet ik je wel in alle eerlijkheid bekennen dat ik bovenstaande gekopieerd heb. Dus, kopieer dit en laat een ander ook lachen, ik wilde je even laten lachen.
Sorry even een grapje tussen door moet kunnen toch
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
Lenk

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
grootjegerda - Lid geworden op: 15 mei 2020, 11:04
Lenk

Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeft
-
Sita
Ponneke, je bent een sterke madam!nizinnyke schreef: ↑22 jan 2022, 18:49Ja, hier staat zo'n apparaat waar ik geregeld aankoppel, sinds enkele maanden. Saturatie is veel te laag, waardoor ik oedeem krijg...pijnlijke boel, vandaar ook 3 x/week kiné voor lymfedrainnage en steunkousen
Voel me af en toe een oude bomma![]()
![]()
![]()
Maar ik vecht met alle kracht die ik heb!
Lenk, hopelijk brengt dat grapje je niet op ideeën