In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2022
-
Lenk - Lid geworden op: 02 nov 2017, 20:54
Wat een bizarre wereld. Net gelezen, https://www.gva.be/cnt/dmf20220122_95925736
-
Lenk - Lid geworden op: 02 nov 2017, 20:54
-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35

Deze ochtend zal ik merendeels met wat boekhouden bezig zijn en vanmiddag staat de sport op TV weer centraal bij mij.

Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag toe....
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
Bert
Dag allemaal,
ik passeerde en zag dat de deur open was. Dus vlug even een koffie komen nuttigen.
Mijn puzzel vaardigheden laten te wensen over. Ik probeer maar het lukt dus niet.
Die van gisteren kreeg ik nog niet half afgewerkt.
Het is wat het is.
Waar hebben ze dit nu weer uitgehaald? Ik hoor ganse dagen niet anders.
Remie, sportnamiddag? Ik zal er toch ook een stuk van meepikken.
Zo lang het maar geen voetbal is. Miljoenen verdienende mietjes die zich laten vallen als ze nog maar de adem van iemand in hun nek voelen. Pffff.
Niet iedereen houd dan ook van veldrijden of wegritten. Elk zijn meug.
Na het sport zal er wel terug een mooie film op het programma staan denk ik.
En tussenin tijd maken voor een kop koffie hé....
Zal straks nog even een telefoontje doen naar broer. Is alweer een poosje geleden dat we mekaar gezien hebben. En zelf telefoneren is niet aan hem besteed, de krent

.
En wat ik nog het meeste mis, dat zijn z'n kleinkinderen. Ik had altijd zoveel plezier met hen.
Nu kan dat allemaal niet meer met corona op de loer.
Benieuwd of ze nonkel Bert nog zullen kennen als ik hen ooit eens terug zie. Sinds corona zijn intrede deed heb ik hen niet meer gezien
.
Maar we moeten verder hé, we kunnen niet anders. Ook al gaat het soms moeilijk.
Allé, mijn koffie is ondertussen koud geworden. Tijd om te stoppen en een nieuwe in te schenken.
Tot latersss...
ik passeerde en zag dat de deur open was. Dus vlug even een koffie komen nuttigen.
Mijn puzzel vaardigheden laten te wensen over. Ik probeer maar het lukt dus niet.
Die van gisteren kreeg ik nog niet half afgewerkt.
Het is wat het is.
Waar hebben ze dit nu weer uitgehaald? Ik hoor ganse dagen niet anders.
Remie, sportnamiddag? Ik zal er toch ook een stuk van meepikken.
Zo lang het maar geen voetbal is. Miljoenen verdienende mietjes die zich laten vallen als ze nog maar de adem van iemand in hun nek voelen. Pffff.
Niet iedereen houd dan ook van veldrijden of wegritten. Elk zijn meug.
Na het sport zal er wel terug een mooie film op het programma staan denk ik.
En tussenin tijd maken voor een kop koffie hé....
Zal straks nog even een telefoontje doen naar broer. Is alweer een poosje geleden dat we mekaar gezien hebben. En zelf telefoneren is niet aan hem besteed, de krent
En wat ik nog het meeste mis, dat zijn z'n kleinkinderen. Ik had altijd zoveel plezier met hen.
Nu kan dat allemaal niet meer met corona op de loer.
Benieuwd of ze nonkel Bert nog zullen kennen als ik hen ooit eens terug zie. Sinds corona zijn intrede deed heb ik hen niet meer gezien
Maar we moeten verder hé, we kunnen niet anders. Ook al gaat het soms moeilijk.
Allé, mijn koffie is ondertussen koud geworden. Tijd om te stoppen en een nieuwe in te schenken.
Tot latersss...
-
miesmarpel - Lid geworden op: 28 dec 2006, 22:30
Goede morgen, Remie, Bertje , en allen die nog gaan binnenspringen
nogmaals bedankt voor alle verjaardagswensen gisteren, doet deugd,
en de leeftijd....die nemen we er maar bij
goh, Bertje, ik weet ook ni hoe lenk, Sita, Remie aan die puzzeltijden komen ..... ik doe er gewoonlijk het dubbele over
tips zijn welkom , maar t zal waarschijnlijk aan mijn ' muis ' liggen
en Bertje, kop op hé man, nieuw jaar , nieuwe kansen !
Nog een fijne zondag iedereen
koffie iemand ??

nogmaals bedankt voor alle verjaardagswensen gisteren, doet deugd,
en de leeftijd....die nemen we er maar bij
goh, Bertje, ik weet ook ni hoe lenk, Sita, Remie aan die puzzeltijden komen ..... ik doe er gewoonlijk het dubbele over
en Bertje, kop op hé man, nieuw jaar , nieuwe kansen !
Nog een fijne zondag iedereen
koffie iemand ??

-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Goedemorgen allemaal ,
Ponneke , ook van mij petje af voor jou hoor .
En wat een werk heb je aan al die honden kammen !
Bert , dat van die broer bellen ken ik . Mijn man moet ook altijd zelf zijn broer bellen , nooit zal hij dat eens zelf terug doen . Ach , het is wat het is
Lenk , wat een bizar verhaal in jouw krant over dat pensioen innende stel in Ierland
Remie , mooie combinatie vandaag van boekhouden en sport op tv
Wat gaan we vandaag doen op deze grijze zondag ?
Eerst maar eens koffie drinken en krantje lezen
Fijne zondag allemaal .

Ponneke , ook van mij petje af voor jou hoor .
En wat een werk heb je aan al die honden kammen !
Bert , dat van die broer bellen ken ik . Mijn man moet ook altijd zelf zijn broer bellen , nooit zal hij dat eens zelf terug doen . Ach , het is wat het is
Lenk , wat een bizar verhaal in jouw krant over dat pensioen innende stel in Ierland
Remie , mooie combinatie vandaag van boekhouden en sport op tv
Wat gaan we vandaag doen op deze grijze zondag ?
Eerst maar eens koffie drinken en krantje lezen

Fijne zondag allemaal .

'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
grootjegerda - Lid geworden op: 15 mei 2020, 11:04

Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeft
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Ik vond dit plaatje en dacht dat is over de grenzen heen .
Joehoe, deze keer ben ik iets vroeger. Alhoewel . . als ik naar de klok kijk is het weeral bijna 11u.
Wat lang geslapen deze morgen, en dan is de voormiddag nog vlugger voorbij.
Gisteren namiddag op Netflix gekeken naar Lupin, spannend . Ik vond het mooi.
Verder niet veel te vertellen.
Wat er deze namiddag zal gebeuren weet ik nog niet..
Ik wens iedereen een fijne dag
toedeloe
menu: vol au vent met friet. Vanavond hotdogs
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
-
thijli - Lid geworden op: 26 mei 2020, 15:52
goedemorgen,
Bedankt voor de felicitaties voor mijn man.het was weer gezellig.
Lenk dat is toch onvoorstelbaar brutaal en dom van die Twee,het moet niet gekker worden.
Ponnetje dan heb je het niet makkelijk.
ik ga kijken of mijn was is uitgedraaid
fijne dag allen.
Bedankt voor de felicitaties voor mijn man.het was weer gezellig.
Lenk dat is toch onvoorstelbaar brutaal en dom van die Twee,het moet niet gekker worden.
Ponnetje dan heb je het niet makkelijk.
ik ga kijken of mijn was is uitgedraaid
fijne dag allen.
Iedere dag een lach
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
hallooooo een goeie zondagmorgen allemaal
mijn broodje is al aan 't bakken en de wekelijkse wasjes zijn ook alweer gedaan
dus vandaag een beetje rustiger aan doen dan gisteren hoor
want dat mag ook al eens hé
zojuist een lekkere koffie gedronken terwijl we op mijn laptop naar de opnames aan 't kijken waren van onze camera vannacht achteraan in onze tuin waar er eten staat voor de vogeltjes die niet in de voederschaal komen eten die omhoog hangt zoals de merels en de duifjes en het roodborstje die 's morgens meestal de eerste komt als het nog half donker is , en das altijd leuk om te zien vind ik
Ponneke oei aan de zuurstof das ook niet alles , en zoooo oud zal jij wel nog niet zijn
maar niet iedereen heeft geluk met de gezondheid hé , sterkte hoor
en kan jij dan nog gaan wandelen met hondjes ???????????
Lenk das toch niet normaal wat sommige mensen doen om aan geld te geraken , schandalig
en bij jou zeker ook rustig aan vandaag op zondag
Remie veel werk vandaag met jou boekhouding , hier is het mijn ventje die dat allemaal doet want hij is ook veel behendiger om met de pc te bankieren en zo en hij heeft ook veel meer tijd dan ik , want ik moet hier nog altijd een huishouden op zijn pootjes houden en maken dat alles op tijd gedaan is als je begrijpt wat ik bedoel
Bertje al aan de telefoon gehangen met kleine broer ??? ja dat mag ook al eens hé
en geniet van jou zondagnamiddag bij de tv
miesje een lekker koffietje gaat er altijd in hé en zeker in de voormiddag
en hopelijk gisteren van jou verjaardag genoten
An met dat grijs weer heb ik geen problemen hoor en ik vind het nog zo gezellig om dan binnen te zitten lekker in de warmte en met wat lampjes aan als het te donker is
gerda ook een fijne zondag voor jou en is je ventje vandaag ook thuis ?????
jadi laat het jullie smaken hé deze middag en wij hebben gisteren frietjes met vol au vent gegeten
thijli veel plezier aan de wasjes vandaag
marietteke hopelijk al beter met je ventje , knuffie
marietteke, ghyra, Bertje, miesje, jadi, Sita, Lenk, Remie, grootjegerda, puzzel,
An-Wildflower, Thijli, mama-inge en Ponneke
geniet nog van jullie zondag
allé voordat ik aan het middageten begin eerst nog een grote rode kool snijden zodat die dan al klaar staat om morgenochtend vroeg in de pot te doen en het spek ook al in stukjes snijden zodat ik daar dan morgenochtend niet veel werk meer aan heb
daaaaaag

mijn broodje is al aan 't bakken en de wekelijkse wasjes zijn ook alweer gedaan
dus vandaag een beetje rustiger aan doen dan gisteren hoor
want dat mag ook al eens hé
zojuist een lekkere koffie gedronken terwijl we op mijn laptop naar de opnames aan 't kijken waren van onze camera vannacht achteraan in onze tuin waar er eten staat voor de vogeltjes die niet in de voederschaal komen eten die omhoog hangt zoals de merels en de duifjes en het roodborstje die 's morgens meestal de eerste komt als het nog half donker is , en das altijd leuk om te zien vind ik
Ponneke oei aan de zuurstof das ook niet alles , en zoooo oud zal jij wel nog niet zijn
maar niet iedereen heeft geluk met de gezondheid hé , sterkte hoor
en kan jij dan nog gaan wandelen met hondjes ???????????
Lenk das toch niet normaal wat sommige mensen doen om aan geld te geraken , schandalig
en bij jou zeker ook rustig aan vandaag op zondag
Remie veel werk vandaag met jou boekhouding , hier is het mijn ventje die dat allemaal doet want hij is ook veel behendiger om met de pc te bankieren en zo en hij heeft ook veel meer tijd dan ik , want ik moet hier nog altijd een huishouden op zijn pootjes houden en maken dat alles op tijd gedaan is als je begrijpt wat ik bedoel
Bertje al aan de telefoon gehangen met kleine broer ??? ja dat mag ook al eens hé
en geniet van jou zondagnamiddag bij de tv
miesje een lekker koffietje gaat er altijd in hé en zeker in de voormiddag
en hopelijk gisteren van jou verjaardag genoten
An met dat grijs weer heb ik geen problemen hoor en ik vind het nog zo gezellig om dan binnen te zitten lekker in de warmte en met wat lampjes aan als het te donker is
gerda ook een fijne zondag voor jou en is je ventje vandaag ook thuis ?????
jadi laat het jullie smaken hé deze middag en wij hebben gisteren frietjes met vol au vent gegeten
thijli veel plezier aan de wasjes vandaag
marietteke hopelijk al beter met je ventje , knuffie
marietteke, ghyra, Bertje, miesje, jadi, Sita, Lenk, Remie, grootjegerda, puzzel,
An-Wildflower, Thijli, mama-inge en Ponneke
geniet nog van jullie zondag
allé voordat ik aan het middageten begin eerst nog een grote rode kool snijden zodat die dan al klaar staat om morgenochtend vroeg in de pot te doen en het spek ook al in stukjes snijden zodat ik daar dan morgenochtend niet veel werk meer aan heb
daaaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***