In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2022
-
Lenk - Lid geworden op: 02 nov 2017, 20:54
Weer een dagje minder in deze werkweek. Morgen weeral de laatste en uiteraard het zou donderdag niet zijn of ik heb een teamsvergadering.
Zo de lijst voor de boodschappen is verstuurd, kan ik vrijdag afhalen
Ach Marietteke, je leven kan zo plots helemaal over hoop gegooid worden. Niet fijn zo. Hopelijk heb je deugd van je yoga.
Zonnebloemeke weeral druk bezig vandaag zie ik zo
Ja Bert tegen die gansters van leveranciers met je sterk in je schoenen staan hoor.. En dat niet alleen voor elektriciteit. Vroeger was klant Koning nu niet meer hoor. Nu is de leverancier Koning en bepaalt deze hoe en wat. Dat merk in mijn dagdagelijkse werkzaamheden ook sterk. Dat merk ik bij de C.lr..t ook hoor. Deze bepalen dat je bepaalde merkproducten niet krijgt maar wel hun eigen merk. En dit van de ene op de andere dag.
Zo ik ga ons eten verder klaarmaken, witloop in ham en kaassaus met gekookte aardappelen. Amai ons bruintje zal weer in een border collie veranderen qua rond huppelen, die is zot van kaas. Tja haar moeder is een Nederlandse
Jadi wie doet die nu. Diegene zal denken het is toch maar reclame. Pff hand afhakken. Doet die gene tweede keer.
En nu kan ik niet meer verder scrollen, dus het is op en mijn geheugen is ook op.

Zo de lijst voor de boodschappen is verstuurd, kan ik vrijdag afhalen
Ach Marietteke, je leven kan zo plots helemaal over hoop gegooid worden. Niet fijn zo. Hopelijk heb je deugd van je yoga.
Zonnebloemeke weeral druk bezig vandaag zie ik zo
Ja Bert tegen die gansters van leveranciers met je sterk in je schoenen staan hoor.. En dat niet alleen voor elektriciteit. Vroeger was klant Koning nu niet meer hoor. Nu is de leverancier Koning en bepaalt deze hoe en wat. Dat merk in mijn dagdagelijkse werkzaamheden ook sterk. Dat merk ik bij de C.lr..t ook hoor. Deze bepalen dat je bepaalde merkproducten niet krijgt maar wel hun eigen merk. En dit van de ene op de andere dag.
Zo ik ga ons eten verder klaarmaken, witloop in ham en kaassaus met gekookte aardappelen. Amai ons bruintje zal weer in een border collie veranderen qua rond huppelen, die is zot van kaas. Tja haar moeder is een Nederlandse
Jadi wie doet die nu. Diegene zal denken het is toch maar reclame. Pff hand afhakken. Doet die gene tweede keer.
En nu kan ik niet meer verder scrollen, dus het is op en mijn geheugen is ook op.
-
miesmarpel - Lid geworden op: 28 dec 2006, 22:30
Goede avond ,
Witloof met ham en kaassaus .... zo lekker
, Lenk laat het je smaken, is ook een van mijn lievelingsgerechten !!
Bertje, wij zitten al jaar en dag bij Electrabel ( Engie ) nog nooit veranderd ... en hebben er ook geen spijt van ..
marietteke, sterkte , hé ... en ja idd, je leven kan plots helemaal veranderen ... en je staat machteloos ..
hou er de moed in ... en blijf je yoga oefeningen maar doen , maakt je hoofd leeg...
, werken in een 2dehandswinkel ..
heb je daar dan de eerste keuze om te kopen ?
maar mss toch beter van niet .... ik zou meer zelf kopen dan verkopen .......;
en da kan ook ni de bedoeling zijn .
bloemeke, je last toch af en toe een pauze in, hoop ik ..... ?
menu voor vanavond, vissticks met puree en rauw witloof
fijne avond, iedereen
Witloof met ham en kaassaus .... zo lekker
, Lenk laat het je smaken, is ook een van mijn lievelingsgerechten !!
Bertje, wij zitten al jaar en dag bij Electrabel ( Engie ) nog nooit veranderd ... en hebben er ook geen spijt van ..
marietteke, sterkte , hé ... en ja idd, je leven kan plots helemaal veranderen ... en je staat machteloos ..
hou er de moed in ... en blijf je yoga oefeningen maar doen , maakt je hoofd leeg...
goh, An, daar ben ik zo jaloers om ....Miesje en Z'bloemeke , ik ben gek op 2e hands winkeltjes ( daarom werk ik daar ook in)
heb je daar dan de eerste keuze om te kopen ?
maar mss toch beter van niet .... ik zou meer zelf kopen dan verkopen .......;
bloemeke, je last toch af en toe een pauze in, hoop ik ..... ?
menu voor vanavond, vissticks met puree en rauw witloof
fijne avond, iedereen
-
Bert
Miesje, ik was al jaren klant bij Watz. Een kleinere speler op de markt maar een perfecte klantendienst en de prijzen lagen ook goed.miesmarpel schreef: ↑26 jan 2022, 18:48
Nu moest ik wel veranderen want die kleine spelers gaan failliet. Ze kunnen die prijzen van tegenwoordig niet meer aan.
En zo ben ik van de ene naar de andere gesukkeld. Wie zou denken dat de "grote" er een soepje zouden van maken.
Hopelijk blijft het nu zoals het is. Ben nu bij Lampiris. Ik heb gewoon de eerste de beste genomen.
-
miesmarpel - Lid geworden op: 28 dec 2006, 22:30
Ja, Bertje,
tegenwoordig weet ne mens ni meer wat te doen ... ze veranderen de spelregels tijdens het spel
de klant is idd géén koning meer ... ze zetten u gewoon voor t blok
en wat mij ook stoort ,
de " trouwe" klanten ( in alle sectoren ) krijgen dikwijls ook minder voordelen dan de ' nieuwe ' ..... tot dat natuurlijk de ' nieuwe ' ook niet meer nieuw zijn .... pffff...
toch weer een zorg minder, Bertje dat je terug een leverancier hebt gevonden ,
goed voor den ' tikker ' , fijne avond nog
tegenwoordig weet ne mens ni meer wat te doen ... ze veranderen de spelregels tijdens het spel
de klant is idd géén koning meer ... ze zetten u gewoon voor t blok
en wat mij ook stoort ,
de " trouwe" klanten ( in alle sectoren ) krijgen dikwijls ook minder voordelen dan de ' nieuwe ' ..... tot dat natuurlijk de ' nieuwe ' ook niet meer nieuw zijn .... pffff...
toch weer een zorg minder, Bertje dat je terug een leverancier hebt gevonden ,
goed voor den ' tikker ' , fijne avond nog
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Goedenavond allemaal ,
Jeetje wat hebben jullie veel geschreven vandaag
@miesmarpel : ik heb inderdaad 1e keus haha . Maar krijg geen korting hoor.
@Lenk : Volgens mij houden alle honden van kaas
@Remie : weer pluspunten gescoord bij HM .
Gerda , Lenk en Jadi : Ik zweer bij deze 2 'wonder middeltjes '

@marietteke : houdt de moed er in hoor !
Wij hebben vanmiddag weer door de Waterleiding Duinen gelopen en veel herten gezien.
De vossen hadden zich verstopt , want normaal zitten er op die plek waar wij nu waren best veel.

Aan alle leuten en leuterkes
een fijne avond gewenst 
Jeetje wat hebben jullie veel geschreven vandaag
@miesmarpel : ik heb inderdaad 1e keus haha . Maar krijg geen korting hoor.
@Lenk : Volgens mij houden alle honden van kaas
@Remie : weer pluspunten gescoord bij HM .
Gerda , Lenk en Jadi : Ik zweer bij deze 2 'wonder middeltjes '

@marietteke : houdt de moed er in hoor !
Wij hebben vanmiddag weer door de Waterleiding Duinen gelopen en veel herten gezien.
De vossen hadden zich verstopt , want normaal zitten er op die plek waar wij nu waren best veel.

Aan alle leuten en leuterkes

'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
nizinnyke - Lid geworden op: 19 jan 2022, 22:33
Whahaha! Met slaapmutsje bedoel ik wat anders hoor! En hussie zou zich de pleuris schrikken als ik zo in bed zou duiken....

Bedoelde zo een slaapmutsje
Maar je brengt me op een idee, had nog niet gedacht dat het hoog tijd is voor een afzakkertje (zo dan)

-
nizinnyke - Lid geworden op: 19 jan 2022, 22:33
Goede avond/nacht
Het was een zeer drukke dag hier, heb je zo af en toe met die hondenbende
Zeker als ik dan ook nog naar de kiné moet....
en mijn huishulpe ZM andere oorden had opgezocht
Maar met avondeten wastie op tijd tijd hoor: lekker scampi's diabolique met frietjes
Maar jullie kregen het zonder mij ook volgeschreven kon ik zo lezen
En ook ik word gestalkt door verschillende energieleveranciers, hoewel ik op een lijst sta "bel me niet meer" speciaal daarvoor opgericht
Ben nog niet in slaapmodus, wil nog wat zien wat opgenomen is uit een reeks, en wil de koude van de avondtraining van me af badderen (douchen), heerlijk vooruitzicht!
@An-W Mooie foto's zijn dat, maar het weer is ook niet beter dan hier merk ik
Rest mij nog iedereen welterusten te wensen, hopelijk heb ik morgen meer tijd
Sweet dreams.........
Het was een zeer drukke dag hier, heb je zo af en toe met die hondenbende
Zeker als ik dan ook nog naar de kiné moet....
Maar met avondeten wastie op tijd tijd hoor: lekker scampi's diabolique met frietjes
Maar jullie kregen het zonder mij ook volgeschreven kon ik zo lezen
En ook ik word gestalkt door verschillende energieleveranciers, hoewel ik op een lijst sta "bel me niet meer" speciaal daarvoor opgericht
Ben nog niet in slaapmodus, wil nog wat zien wat opgenomen is uit een reeks, en wil de koude van de avondtraining van me af badderen (douchen), heerlijk vooruitzicht!
@An-W Mooie foto's zijn dat, maar het weer is ook niet beter dan hier merk ik
Rest mij nog iedereen welterusten te wensen, hopelijk heb ik morgen meer tijd
Sweet dreams.........
-
mama-inge - Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56
Goedemorgen en een fijne donderdag
Het weekend komt zo zoetjes aan weer in zicht
Jongste zoon vandaag maar thuis gehouden met zijn verkouden snoetje.
Hij is wat lamlemdig, vond zijn juf erg verstandig
Heb wat werk voor hem mee gekregen, dus daar kan hij mee bezig.
Het gaat nu wel goed, maar ik heb ook een periode gehad dat ik continu gebeld werd door energie leveranciers, geen idee hoe ze aan mijn telefoonnummer gekomen zijn want mijn man regelt dat soort zaken en het is ook zijn telefoonnummer wat dan doorgeven word.
En ook ik sta in het bel me niet register.
Daar trekken ze zich helemaal niets van aan.
Het weekend komt zo zoetjes aan weer in zicht
Jongste zoon vandaag maar thuis gehouden met zijn verkouden snoetje.
Hij is wat lamlemdig, vond zijn juf erg verstandig
Heb wat werk voor hem mee gekregen, dus daar kan hij mee bezig.
Het gaat nu wel goed, maar ik heb ook een periode gehad dat ik continu gebeld werd door energie leveranciers, geen idee hoe ze aan mijn telefoonnummer gekomen zijn want mijn man regelt dat soort zaken en het is ook zijn telefoonnummer wat dan doorgeven word.
En ook ik sta in het bel me niet register.
Daar trekken ze zich helemaal niets van aan.
-
Bert
Goede morgen
Ponneke, ik sta ook op die lijst, maar dat helpt niet veel. Door wie of wat ik allemaal opgebeld word is niet te tellen. Het helpt wel als je hen zegt dat je op de Robinsonlijst staat en klacht zal neerleggen. Dan leggen ze het gesprek wel stil. Ze zijn nochtans verplicht eerst deze lijst te raadplegen, maar dat doen ze dus niet.
An, ik zie daar een tube voltaren van 2,32%. Bij ons nog niet verkrijgbaar, wij blijven hangen op 2%
Mooie foto's ook.
mama-inge, de jongste zoon nog niet veel beter? Is wel hardnekkig dan.
Puzzel ook last van telefoontjes. Wat een slechte uitvinding toch. Maar we kunne die niet meer missen hé.
Remie, die plaatjes van toos en henk vind ik altijd fantastisch.
Ik, ttz, wij hebben lang geslapen. Niet eens de wekker gehoord. En ja het was 8.30 uur.
Ben bijna beschaamd om het hier neer te pennen....
Dus met alles een beetje in retard. Moet kunnen. Maar mag niet elke dag gebeuren.
Allé, tot latersss...
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Frisjes buiten maar het is te doen.
Aan iedereen een fijne dag
Poetske komt niet ze is nog in quarantaine, dus het is ons zelf behelpen.
Er moeten nog boodschappen gedaan worden ook.
Dus we doen op het gemak verder
toedeloe
menu: hutsepot ik had nog een voorraadje in de diepvries
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.

en