halloooo een goeie morgen leutertjes allemaal
het was gevroren vannacht en de daken waren wit hier bij ons
maar het zonnetje is er al vroeg en ze geeft warmte
mijn ventje is onze auto aan 't wassen nu dat het droog is want voor morgen word er veel wind en regen voorspeld

vandaag doe ik het rustig aan want tis zondag , al heb ik nog wel wat kleine werkjes die ik wil doen , maar soit ik zal wel zien wat ik kan doen en hoe het gaat
marietteke gaat het al een beetje met jou ventje ?????
en hoe is het nog met Rozetteke , want ze was een tijdje terug toch ook op de sukkel hé
en doe haar maar eens de groetjes van mij en mijn ventje
Bertje ha ha ha wat een goed idee van dat bordje
Ponneke toen wij onze Bordercollie hadden dan hadden we iedere keer als hij gekamd werd bijna een volle emmer met haar , maar ik wist niet dat dat kon gebruikt worden tegen mollen en zo zie je dat een mens nooit te oud is om iets bij te leren hé
Sita das toch ambetant hé als je hier niet binnen geraakt en het probleem is dat je niet weet hoe dat komt
Remie wij hebben gisterenavond alleen de aankomst gezien bij de vrouwen in het veldrijden en dat kwam omdat onze film waar we naar keken toen juist gedaan was
jammer dat Betsema niet kon meerijden omdat ze ziek is
mama-inge oei zoveel wind al bij jou , hier gelukkig niet hoor
An en Remie , ik eet pannenkoeken het liefst gewoon met mijn zelfgemaakte rabarberconfituur of van die bleke meelsuiker , maar mijn ventje eet daar altijd iets anders bij zoals plakjes salami er tussen of parijzerworst of seranoham met mostaard of smeerkaas met ham er op of zelfs americain preparé er op , jakkes dat moet ik allemaal niet hebben hoor op mijn pannenkoeken
maar ja smaken verschillen hé en iedereen moet eten wat hij of zij zelf lekker vind
thijli aan de wasjes bezig en toch terug binnen geraakt zie ik
marietteke, ghyra, Bertje, miesje, jadi, Sita, Lenk, Remie, grootjegerda, puzzel,
An-Wildflower, Thijli, mama-inge en Ponneke
geniet nog van jullie zondag verder
onze menu voor deze middag
frietjes met kalkoenpavee in champignonroomsaus en sla en tomaten
en bij onze koffie deze namiddag lekkere roomsoesjes
daaaaaag

het was gevroren vannacht en de daken waren wit hier bij ons
maar het zonnetje is er al vroeg en ze geeft warmte
mijn ventje is onze auto aan 't wassen nu dat het droog is want voor morgen word er veel wind en regen voorspeld

vandaag doe ik het rustig aan want tis zondag , al heb ik nog wel wat kleine werkjes die ik wil doen , maar soit ik zal wel zien wat ik kan doen en hoe het gaat
marietteke gaat het al een beetje met jou ventje ?????
en hoe is het nog met Rozetteke , want ze was een tijdje terug toch ook op de sukkel hé
en doe haar maar eens de groetjes van mij en mijn ventje
Bertje ha ha ha wat een goed idee van dat bordje
Ponneke toen wij onze Bordercollie hadden dan hadden we iedere keer als hij gekamd werd bijna een volle emmer met haar , maar ik wist niet dat dat kon gebruikt worden tegen mollen en zo zie je dat een mens nooit te oud is om iets bij te leren hé
Sita das toch ambetant hé als je hier niet binnen geraakt en het probleem is dat je niet weet hoe dat komt
Remie wij hebben gisterenavond alleen de aankomst gezien bij de vrouwen in het veldrijden en dat kwam omdat onze film waar we naar keken toen juist gedaan was
jammer dat Betsema niet kon meerijden omdat ze ziek is
mama-inge oei zoveel wind al bij jou , hier gelukkig niet hoor
An en Remie , ik eet pannenkoeken het liefst gewoon met mijn zelfgemaakte rabarberconfituur of van die bleke meelsuiker , maar mijn ventje eet daar altijd iets anders bij zoals plakjes salami er tussen of parijzerworst of seranoham met mostaard of smeerkaas met ham er op of zelfs americain preparé er op , jakkes dat moet ik allemaal niet hebben hoor op mijn pannenkoeken
maar ja smaken verschillen hé en iedereen moet eten wat hij of zij zelf lekker vind
thijli aan de wasjes bezig en toch terug binnen geraakt zie ik
marietteke, ghyra, Bertje, miesje, jadi, Sita, Lenk, Remie, grootjegerda, puzzel,
An-Wildflower, Thijli, mama-inge en Ponneke
geniet nog van jullie zondag verder
onze menu voor deze middag
frietjes met kalkoenpavee in champignonroomsaus en sla en tomaten
en bij onze koffie deze namiddag lekkere roomsoesjes
daaaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***

op de Belg.
, wij kijken maar zelden naar dezelfde programma’s..!
en