Nieuws

Coronavirus

Gestart door Ice op 23 feb 2020, 12:09 9020 berichten 646.035 keer gelezen Reageer
Wil. 31 jan 2022, 19:39 24.095 berichten
En alle olympiërs die kans maken op een medaille, worden minstens 3 keer getest. Tot ze een positief resultaat vinden :lol:
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
    Citeer
    Fred1950 31 jan 2022, 20:17 14.327 berichten
    Dicksy schreef: ↑
    31 jan 2022, 17:56
    door Fred1950 » 3 minuten geleden
    voorn schreef: ↑Vandaag, 16:04
    Drie keer verschillend. Fantatische apparatuur. :twisted:
    Das om heel zeker te zijn .... :lol: Eén neusswap test , één PCR test , en dan nog eens een bloedprik test, en ge zit aan "drie" :D
    En ze zal het haar nog beklagen dat ze naar daar is afgereisd. Het venijn zit namelijk in de ‘staart’ maar ze weet het nog niet. :P :P

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2021/01/28 ... r-bij-ons/
    Woont Kim Meylemans in Antwerpen ? Gelukkig testen ze dan niet op cocaïne , de Antwerpse riolen zitten er al vol van. :twisted:
      Citeer
      Charlie Maru 31 jan 2022, 21:22 3.764 berichten
      En ze zal het haar nog beklagen dat ze naar daar is afgereisd. Het venijn zit namelijk in de ‘staart’ maar ze weet het nog niet. :P :P
      De Chinese overheid gaat mensen in quarantaine op corona testen met anale staalnames. Volgens de Chinezen geeft deze test meer zekerheid dat het virus het menselijk lichaam verlaten heeft.

Het komt er dus op aan om het virus uit te schijt*n....... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
      Rien ne se perd, rien ne se crée, tout se transforme. - A. Lavoisier
        Citeer
        werewoef 31 jan 2022, 21:32 1.643 berichten
        Het zou ook kunnen dat het bord eten aan Kim's hoteldeur wordt afgeleverd , niet door een robot, maar door een klein skelet dat de naam draagt van Achmed " The dead terrorist " , ge wèt wel :: "" Silence !! or yll' will kill you !! "" :P :P

werewoef
        AMEN en AUM
          Citeer
          Fred1950 31 jan 2022, 21:48 14.327 berichten
          Charlie Maru schreef: ↑
          31 jan 2022, 21:22
          De Chinese overheid gaat mensen in quarantaine op corona testen met anale staalnames. Volgens de Chinezen geeft deze test meer zekerheid dat het virus het menselijk lichaam verlaten heeft.

Het komt er dus op aan om het virus uit te schijt*n....... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
          't Geraakt er van boven in , en komt er vanonder uit. :)
          Wie schreef hier ooit dat het virus uit de WC potten kon springen ? Was dat Wil-met-punt niet , of was het ICE ? :mrgreen:
            Citeer
            Wil. 31 jan 2022, 22:55 24.095 berichten
            Neen, dat was jij zelf, slimmeke :lol:

Dat is immers 'wetenschap uit China' en dat zal dus wel circuleren in jouw uiterst linkse kringen, neem ik aan?

Afbeelding
              Citeer
              Wil. 01 feb 2022, 11:19 24.095 berichten
              Als de Chinezen het zeggen, dan twijfel jij geen seconde meer. Niet terugkrabbelen.
                Citeer
                Wil. 01 feb 2022, 11:28 24.095 berichten
                Pfizer wil nu ook baby's vanaf 6 maanden gaan vaccineren. Kwestie dat die hun grootouders kunnen beschermen, weet je wel? :lol: :lol:
                  Citeer
                  Wil. 01 feb 2022, 13:41 24.095 berichten
                  Wat zijn de kansen dat je van corona sterft?
                  Dat hangt af van de leeftijd en van het aantal vaccinaties dat je hebt gekregen.

De tabel hieronder betreft mensen die de diagnose 'covid positief' hebben gekregen. Men gaat uit van 90% omikron en nog slechts 10% delta onder de bevolking. De gegevens komen van een Australische universiteit. In een land met een andere etnische bevolking kan de situatie anders zijn.

De statistiek geeft je het aantal mensen per 10.000 dat kan overlijden. Om dat getal te herleiden naar een percentage, moet je het getal in de tabel delen door honderd.
                  Zo heeft een man die 70+ is en 2 prikken + een booster heeft gehad, een kans op sterven van 0,18 percent.
                  Een vrouw van 50+ heeft slechts 0,004 percent kans op overlijden.

De niet-gevaccineerden staan in de uiterst linkse kolom.

Afbeelding
                    Citeer
                    Fred1950 01 feb 2022, 15:03 14.327 berichten
                    Allé , geen stijging maar evenveel besmettingen als vorige week. We zitten dus nu met een R=1 , en wee het Belgisch gebeente als dat het "plateau" wordt. :twisted: :mrgreen:
                      Citeer
                      Fred1950 01 feb 2022, 17:17 14.327 berichten
                      Wil. schreef: ↑
                      01 feb 2022, 15:25
                      Oh, ja? Wat dan Freddy? :lol:

Afbeelding
                      Wat dan ? Dan gaat het virus muteren en zeer boos worden. :twisted: Ik ben er zo eentje aan het uitbroeden in mijn "Lab" ( van Chineese makelij ) . 8) :mrgreen:

Laatst gewijzigd door Fred1950 op 02 feb 2022, 12:38, 1 keer totaal gewijzigd.

Citeer
                        Fred1950 02 feb 2022, 10:10 14.327 berichten
                        Truken van de Sciensano foor ... :lol:
                        Fred1950 schreef: ↑
                        25 jan 2022, 12:14
                        Dark Blue Belgium :lol:

.....

Op 25 januari .....

Untitled29a.png
                        Untitled29a.png (410.9 KiB) 1187 keer bekeken

Vandaag ......

Untitled29.png
                          Citeer

Schrijf gerust een antwoord

Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.