In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2022
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Bert het is toch om te huilen zulke idiote energieprijzen ? En weken bij elkaar gaan zitten met een mager resultaat ? Dat noemen we in Nederland 'polderen' en kunnen wij ook wat van
'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Goedemorgen allen ,
Hier motregent het nog een beetje
, maar straks wordt het droog .
Straks even wat rommelen in huis en even kijken bij een paar winkeltjes in de sale .
Verder weinig te vertellen eigenlijk .
Wens jullie allemaal een fijne dinsdag .

Hier motregent het nog een beetje
, maar straks wordt het droog .Straks even wat rommelen in huis en even kijken bij een paar winkeltjes in de sale .
Verder weinig te vertellen eigenlijk .
Wens jullie allemaal een fijne dinsdag .

'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
thijli - Lid geworden op: 26 mei 2020, 15:52
goedemorgen van uit een regenachtig Drenthe.
Remie wat een prachtige hond.
Inge wat voor werk doe jij?
Ponneke dus jullie zijn heel voorzichtig met het uitkiezen van de nieuwe honden eigenaren.
Zo ik ga even koffie/thee drinken met manlief,daarna naar de therapeut,en vanmiddag met Chica naar de trimster.
fijne dag allen
Remie wat een prachtige hond.
Inge wat voor werk doe jij?
Ponneke dus jullie zijn heel voorzichtig met het uitkiezen van de nieuwe honden eigenaren.
Zo ik ga even koffie/thee drinken met manlief,daarna naar de therapeut,en vanmiddag met Chica naar de trimster.
fijne dag allen
Iedere dag een lach
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Goede morgen iedereen,
Het regent hier, maar koud is het niet
Verdorie ik ben al gans de voormiddag op zoek naar mijn lederkuis voor de salon te kuizen.Sedert dat we verhuist zijn, heb ik de vaste plekken niet meer van vroeger...
Soit wie zoekt die vind.
Straks hutsepot maken en Gentse waterzooi.
Enkele menu's in diepvries, als er eens iets tussenkomt hebben we altijd dan eten..
Fijne dag aan allen
toedeloe
menu: Gentse waterzooi à la Jadi, en morgen zal het dan hutsepot zijn.
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Verdomme,
Dat ze beginnen met de regering af te slanken, en de senaat af te schaffen.
En diegene die niks doen, hun wedde in te trekken.
7000€ per maand om niks te doen, komaan zeg
Die denken zeker met domme mensen te doen te hebben
En trouwens elektriciteit en gas is GEEN luxe product..
Overal in onze buurlanden is het goedkoper..
*Hoe verklaar je dat dan ????
Je zou moeten met elektrische auto's rijden, maar elektriciteit is zo duur...
Waar zijn ZE mee bezig...
*** Sorry ik moest mijn even laten gaan...
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
hallooooo een goeie morgen allemaal
zojuist gans mijn tekst weg opeens
dus zal ik het nu kort houden want ik wil nog wat kuiswerkjes doen voor de middag
vandaag is het Chinese nieuwjaar gestart en het is het jaar van de tijger en das nu toch toevallig mijn lievelingsdier zeker , dus hier onder zal ik eens enkele zelfgemaakte puzzels plaatsen van Ravensburger van 1000 stukken en we hebben ze ingekaderd en ze geven licht in het donker wat wel mooi is en ik heb er nog enkele maar deze hangen boven

en deze van een Indiaan vind ik ook heel mooi
Ponneke oei grote kosten op komst voor een nieuwe pc
en koop maar een goeie want er is veel goedkope brol op de markt
Remie wat een mooie hond die jullie hadden
en tis redelijk gelukt gisteren maar ik heb wel iedere dag iets te doen omdat ik mijn kuiswerkjes moet verdelen over gans de week en de kaboutertjes komen hier ook niks doen hoor
Bertje ja de regering heeft het weer eens geflikt om ons blij te maken met een dooie mus
want met hun vette pree iedere maand zullen zij er wel niks van ondervinden dat die energie prijzen de hoogte inschieten
mama-inge hier ook nat maar er valt af en toe gelukkig maar wat motregen niet ver van Brugge en de kust
An veel shopping plezier hoor
thijli jou hondje zal er weer proper uit zien
jadi oei iets kwijt en als je er dan niet naar op zoek bent zal je het wel vinden hoor want das meestal zo
en je hebt volkomen gelijk met wat die energie prijzen betreft
allé ik moet verder doen want de middag is al in zicht
maar gelukkig heb ik niet veel werk aan het middageten
onze menu voor deze middag
rode kool ( rest uit de diepvries van vorige keer ) met chipolata's en puree
marietteke, ghyra, Bertje, miesje, jadi, Sita, Lenk, Remie, grootjegerda, puzzel,
An-Wildflower, Thijli, mama-inge en Ponneke
nog een aangename dinsdag verder
daaaaaag

zojuist gans mijn tekst weg opeens
dus zal ik het nu kort houden want ik wil nog wat kuiswerkjes doen voor de middag
vandaag is het Chinese nieuwjaar gestart en het is het jaar van de tijger en das nu toch toevallig mijn lievelingsdier zeker , dus hier onder zal ik eens enkele zelfgemaakte puzzels plaatsen van Ravensburger van 1000 stukken en we hebben ze ingekaderd en ze geven licht in het donker wat wel mooi is en ik heb er nog enkele maar deze hangen boven

en deze van een Indiaan vind ik ook heel mooi
Ponneke oei grote kosten op komst voor een nieuwe pc
en koop maar een goeie want er is veel goedkope brol op de markt
Remie wat een mooie hond die jullie hadden
en tis redelijk gelukt gisteren maar ik heb wel iedere dag iets te doen omdat ik mijn kuiswerkjes moet verdelen over gans de week en de kaboutertjes komen hier ook niks doen hoor
Bertje ja de regering heeft het weer eens geflikt om ons blij te maken met een dooie mus
want met hun vette pree iedere maand zullen zij er wel niks van ondervinden dat die energie prijzen de hoogte inschieten
mama-inge hier ook nat maar er valt af en toe gelukkig maar wat motregen niet ver van Brugge en de kust
An veel shopping plezier hoor
thijli jou hondje zal er weer proper uit zien
jadi oei iets kwijt en als je er dan niet naar op zoek bent zal je het wel vinden hoor want das meestal zo
en je hebt volkomen gelijk met wat die energie prijzen betreft
allé ik moet verder doen want de middag is al in zicht
maar gelukkig heb ik niet veel werk aan het middageten
onze menu voor deze middag
rode kool ( rest uit de diepvries van vorige keer ) met chipolata's en puree
marietteke, ghyra, Bertje, miesje, jadi, Sita, Lenk, Remie, grootjegerda, puzzel,
An-Wildflower, Thijli, mama-inge en Ponneke
nog een aangename dinsdag verder
daaaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
nizinnyke - Lid geworden op: 19 jan 2022, 22:33

Goedemorgen allen! Wat een druilerige dag zeg, krijg kippenvel als ik ernaar blijf kijken....
Dus maar een beetje gek doen vandaag binnenshuis
Tja die regering van ons - is om te janken! En bedenken dat we niet eens voor ze hebben gekozen
Als hun weddes er maar niet onder lijden
@jadi Klinkt heerlijk die hutsepot met dat weer!
@thijli Als ze na een week weer terug aan de deur staan met hun pup, omdat ze het niet aankunnen, denk je wel 2 x na, en selecteert.
@Remie Misschien doe ik straks ook eens een poging met die puzzel...
En waarvoor zou je bescheiden moeten blijven, gewoon blijven doen hoor! Als je ergens trots op bent, weten wij dat ook graag. Vind het een heerlijk lied trouwens! enne...ooievaar???Vertel!
Allemaal veel plezier met wat je bezig houdt en tot laters
-
nizinnyke - Lid geworden op: 19 jan 2022, 22:33
Vergeten...
Zonnebloemetje, ik ga naar m'n vaste PC-boer voor een stevige PC
Vorige keer kreeg ik raad van iemand met een lijstje wat er zeker allemaal inmoest, en me niet laten afschepen met wat minder kwaliteit. Helaas hebben al een paar jaar geen contact meer, want deze pjuter heeft echt wel goed werk geleverd, zal er met verdriet afstand van doen.
Als er iemand goede tips heeft, of een perfecte samenstelling voor er in, heel graag advies!
Zonnebloemetje, ik ga naar m'n vaste PC-boer voor een stevige PC
Vorige keer kreeg ik raad van iemand met een lijstje wat er zeker allemaal inmoest, en me niet laten afschepen met wat minder kwaliteit. Helaas hebben al een paar jaar geen contact meer, want deze pjuter heeft echt wel goed werk geleverd, zal er met verdriet afstand van doen.
Als er iemand goede tips heeft, of een perfecte samenstelling voor er in, heel graag advies!
-
grootjegerda - Lid geworden op: 15 mei 2020, 11:04

Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeft
-
hallooooo een goeie middag iedereen
voor strakjes SMAKELIJK
en wij beginnen dadelijk met een lekker zelfgemaakt soepje , mjammie
daaaaaag

voor strakjes SMAKELIJK
en wij beginnen dadelijk met een lekker zelfgemaakt soepje , mjammie
daaaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
ghyra - Lid geworden op: 16 mei 2005, 19:39
goede middag allemaal.......
hier ook regen en wind.........zware motregen
ja lenk we moeten er toch uit he,maar vind het niet erg hoor......
goed aankleden....
remie ook een beauty van een hond en mooie leeftijd
1herder de wolfsgrauwe is 14jaar geworden,de zwarte
maar 9. had een acute hernia......was heel erg.....
gister een flinke storm gehad hier..brrrrrr
fijne dag allemaal en hou jullie gezond...
hier ook regen en wind.........zware motregen
ja lenk we moeten er toch uit he,maar vind het niet erg hoor......
goed aankleden....
remie ook een beauty van een hond en mooie leeftijd
1herder de wolfsgrauwe is 14jaar geworden,de zwarte
maar 9. had een acute hernia......was heel erg.....
gister een flinke storm gehad hier..brrrrrr
fijne dag allemaal en hou jullie gezond...
groetjes GHYRA
voor de wereld ben je iemand,voor iemand ben je de wereld............
voor de wereld ben je iemand,voor iemand ben je de wereld............
-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35
Dat wil zeggen dat 't puzzeltje is gemaakt met een foto van 'n Ooievaar Ponneke.
Dus in mijn omgeving voorlopig nog geen beschuit met muisjes......

Daarstraks (nu al ’n heel poosje geleden hoor
met dit onderstaand nummertje:
Menu:

Weet U dat ook weer..!
Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag en avond toe....
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
halloooo een goeie namiddag iedereen
tis hier in de loop van de namiddag goed opgeklaard en het zonnetje komt ook piepen
maar ik hou me toch binnen want ik heb binnen een beetje van alles te doen en tis hier lekker warmpjes ook
want ik ben lekkere appelcake aan 't bakken en mijn gasoven geeft heel goed warmte zodat het nu al enkele graden warmer is in mijn keuken dan anders
Remie laat het smaken hé en wat zijn die groene stukjes ????????, , want dat gerechtje ken ik niet
ghyra was Dieseltje niet bang gisteren met die storm ????? want op tv hoorde ik dat het daar bij jullie erger was dan hier bij ons
gerda wat een leuk plaatje
Ponneke wij kopen altijd een laptop van het merk " Acer" en we zijn daar zéér tevreden over
en door corona is de keuze nu momenteel nogal beperkt omdat er een tekort is aan grondstoffen en aanvoer uit het buitenland
hopelijk vind je vlug wat je wil want niet alles is te verkrijgen voor het ogenblik
allé ik sta nog met een afwas van mijn deeg te maken
dus eerst dat efkes wegwerken sè voordat ik de cake uit de oven haal
daaaaaaag

tis hier in de loop van de namiddag goed opgeklaard en het zonnetje komt ook piepen
maar ik hou me toch binnen want ik heb binnen een beetje van alles te doen en tis hier lekker warmpjes ook
want ik ben lekkere appelcake aan 't bakken en mijn gasoven geeft heel goed warmte zodat het nu al enkele graden warmer is in mijn keuken dan anders
Remie laat het smaken hé en wat zijn die groene stukjes ????????, , want dat gerechtje ken ik niet
ghyra was Dieseltje niet bang gisteren met die storm ????? want op tv hoorde ik dat het daar bij jullie erger was dan hier bij ons
gerda wat een leuk plaatje
Ponneke wij kopen altijd een laptop van het merk " Acer" en we zijn daar zéér tevreden over
en door corona is de keuze nu momenteel nogal beperkt omdat er een tekort is aan grondstoffen en aanvoer uit het buitenland
hopelijk vind je vlug wat je wil want niet alles is te verkrijgen voor het ogenblik
allé ik sta nog met een afwas van mijn deeg te maken
dus eerst dat efkes wegwerken sè voordat ik de cake uit de oven haal
daaaaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***