Of het met de ooievaar van Remie te maken heeft, weet ik niet.
Maar deze morgen deed ik een telefoontje naar een broer, die is jarig vandaag.
En deze middag kreeg ik van hem bericht dat hij voor de eerste keer opa is geworden, op zijn verjaardag dus.
Hier wel beschuit met muisjes, alhoewel, het zullen wel suikerbonen zijn https://nl.wikipedia.org/wiki/Suikerboon
Bert, ik ben met de congoboot (of de kinnekesboot) gekomen.
Ik woonde dan ook dicht tegen de Schelde.
Geregeld legde die boot aan en de mama's konden daar dan een kindje gaan kiezen
Bloemeke, mijn laptop is ook een Acer. Ik ben er heel tevreden over.
Mooie puzzels heb jij gemaakt.
Remie, One day at the time, de vrouw die het zingt heeft nog een heel krachtige stem.
Ik denk dat weinigen die nog hebben op die leeftijd.
En nu eens in de keuken gaan kijken wat er nog te vinden is
Maar deze morgen deed ik een telefoontje naar een broer, die is jarig vandaag.
En deze middag kreeg ik van hem bericht dat hij voor de eerste keer opa is geworden, op zijn verjaardag dus.
Gefeliciteerd met uw broer Sita, 'n mooier verjaarscadeau had hij zich niet kunnen wensen toch.....
Kom jullie nog een goede avond wensen.
Sita, felicitaties voor uw broer. En idd een mooi verjaardagsgeschenk.
Mijn laptop is ook een Acer. Heel tevreden.
Maar ik heb de indruk dat Ponneke een desktop zoekt. Kan mis zijn.
En bloemeke heeft gelijk, moeilijke periode om iets degelijks te vinden. T kort aan grondstoffen en zo......
Allé, slaapwel allemaal.
Heb die puzzel eens geprobeerd... ben ik blij dat het resultaat niet zichtbaar wordt
Da's heel leuk Ponneke, weer 'n fan erbij nu zeker?
Ach die tijden zijn leuk, maar daar draalt 't eigenlijk niet om, je moet er gewoon wat plezier aan beleven, ff 'n rustpuntje tijdens je dag.
Ook zijn er die geen account aangemaakt hebben (is geen verplichting dacht ik), daar weten we de tijd (jammer genoeg) dan niet van.
Ook wel donders leuk dat ze het puzzeltje maken natuurlijk, dus die kunnen misschien wel onderaan (moeten) staan.
Wie het weet mag 't zeggen..!