In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2022
-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35
Bedankt ook Sita.
Ook bedankt Sarina.
Ons 'n heel klein beetje kennende, dan zou u zeker tot de conclusie komen dat wij nog nooit de moed hebben laten zakken, ondanks ons gezamenlijke rugzakje wat we nog iedere dag mee schouwen..!
Dus bij ons niet anders dan bij vele anderen Luitjes, 'Ieder huisje heeft zijn kruisje' toch..?
-
mama-inge - Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56
Goedemiddag, ik kom ook nog even binnen waaien
Remie, sterkte en beterschap voor je broer en schoonzus
Weinig te melden
Boodschappen zijn binnen
Hond is er uit geweest
Vanmorgen was het hier droog, maar ineens vanmiddag wat regen.
Net genoeg om goed nat van te worden.
Menu: stamppot hutspot met spekjes en rookworst
Remie, sterkte en beterschap voor je broer en schoonzus
Weinig te melden
Boodschappen zijn binnen
Hond is er uit geweest
Vanmorgen was het hier droog, maar ineens vanmiddag wat regen.
Net genoeg om goed nat van te worden.
Menu: stamppot hutspot met spekjes en rookworst
-
nizinnyke - Lid geworden op: 19 jan 2022, 22:33
Goedemiddag allen

De HHaatklusjes even klaar, dus nu hier bijgelezen
Remie, moge je familie snel opknappen - hoop dat die klereziekte gauw opflikkert, want nu is het wel genoeg geweest! Een mens durft haast de deur niet meer uit, en dan nog....
Jadi, mooie bloemetjes heb jij al!
Gerda, ook bij jullie veel beterschap aan de familie
Wij hebben straks frietjes en kip met currysaus
En vanavond hondenschool

De HHaatklusjes even klaar, dus nu hier bijgelezen
Remie, moge je familie snel opknappen - hoop dat die klereziekte gauw opflikkert, want nu is het wel genoeg geweest! Een mens durft haast de deur niet meer uit, en dan nog....
Jadi, mooie bloemetjes heb jij al!
Gerda, ook bij jullie veel beterschap aan de familie
Wij hebben straks frietjes en kip met currysaus
En vanavond hondenschool
-

Van het middag
is weinig of niks terechtgekomen, de Olympische winterspelen hè die ik dan zonodig moet en zal volgen op de TV, ‘k ben nou eenmaal ’n beetje zot met (bepaalde) sporten om deze te kunnen zien..! Menu:

Weet U dat ook weer..!
Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag en avond toe....
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
-
Potverdorie Z-Bloemetje, zou ik bijna 't beste paard van deze stal vergeten om daar aandacht aan te besteden en om te bedanken voor de lieve woorden, sorry..!zonnebloemetje schreef: ↑09 feb 2022, 11:20Remie oei jou broer en schoonzus zo ziek
gelukkig kunnen jullie hen helpen en de boodschappen tot aan de deur brengen
chapeau dat jullie dat willen doen hoor
Maar bij deze rechtgezet toch..?
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
hallooooo een goeie zonnige namiddag iedereen
zojuist van een lekker koffietje genoten sè met wat lekkers er bij
hieronder efkes een fotootje van uit onze tuin in een speciale bewerking van mijn ventje
en dadelijk ga ik nog wat naaiwerkjes doen terwijl het helder en zonnig weer is
want als ik iets donker moet naaien dan mag het niet te donker zijn zodat ik het goed kan zien
en op mijn naaikamer heb ik geen grote vensters
en ik zou eigenlijk ook nog wat strijkwerk willen doen maar dat zal ik dan nog wel zien
Remie zijn jou zoon en schoondochter en kleindochter al genezen van corona ?????????????
daaaaaaag

zojuist van een lekker koffietje genoten sè met wat lekkers er bij
hieronder efkes een fotootje van uit onze tuin in een speciale bewerking van mijn ventje
en dadelijk ga ik nog wat naaiwerkjes doen terwijl het helder en zonnig weer is
want als ik iets donker moet naaien dan mag het niet te donker zijn zodat ik het goed kan zien
en op mijn naaikamer heb ik geen grote vensters
en ik zou eigenlijk ook nog wat strijkwerk willen doen maar dat zal ik dan nog wel zien
Remie zijn jou zoon en schoondochter en kleindochter al genezen van corona ?????????????
daaaaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
Bert
Hey leuterkes,
wat gaat het hier verdomd snel vooruit. Deze morgen geen tijd gehad om langs te komen, nu kom ik thuis en het hoekje staat bijna volgeschreven. Goed bezig zou ik zeggen...

Met de tuner afgesteld op Nostalgie en David Bowie op de achtergrond kom ik toch eventjes langs hoor.
Remie, sterkte voor de familie.
Eens op zwier geweest vandaag en onderweg wat gaan eten deze middag. Het was mooi weer om eventjes buiten te zijn. Ik verlang er al naar om terug mijn dagelijks babbeltje te gaan maken een eindje verder in de straat.
Ik loop nu wel in t-shirt, maar die mensjes niet hé. Die hebben het altijd koud.
Nu nog wat klusjes in huis, een lamp vervangen en ergens een vijsje vast zetten in de keuken. Is al een paar weken in aanvraag...

Tot latersss....
wat gaat het hier verdomd snel vooruit. Deze morgen geen tijd gehad om langs te komen, nu kom ik thuis en het hoekje staat bijna volgeschreven. Goed bezig zou ik zeggen...
Met de tuner afgesteld op Nostalgie en David Bowie op de achtergrond kom ik toch eventjes langs hoor.
Remie, sterkte voor de familie.
Eens op zwier geweest vandaag en onderweg wat gaan eten deze middag. Het was mooi weer om eventjes buiten te zijn. Ik verlang er al naar om terug mijn dagelijks babbeltje te gaan maken een eindje verder in de straat.
Ik loop nu wel in t-shirt, maar die mensjes niet hé. Die hebben het altijd koud.
Nu nog wat klusjes in huis, een lamp vervangen en ergens een vijsje vast zetten in de keuken. Is al een paar weken in aanvraag...
Tot latersss....
-
Lenk - Lid geworden op: 02 nov 2017, 20:54
Zo het werk zit er weeral op voor vandaag. Het was eens rustig. dus veel heb ik niet te vertellen hier
Remie heel veel sterkte voor jouw broer en schoonzus. Goed dat ze jullie nog hebben om hen een beetje uit de nood te helpen.
Toch een beetje zon gezien deze namiddag en nu. Doet deugd.
Menu, beefsteak met pepersaus, veldsla en zelf gesneden frietjes
Je kan toch al een beetje leven zien in de natuur. Langzaam komen er puntjes boven van de paasbloemen. De Helleborus bloeit mooi, de cyclamen staan ook prachtig dus hier een daar een beetje kleur in de tuin.
Hier een fotootje daarnet in onze tuin genomen

Remie heel veel sterkte voor jouw broer en schoonzus. Goed dat ze jullie nog hebben om hen een beetje uit de nood te helpen.
Toch een beetje zon gezien deze namiddag en nu. Doet deugd.
Menu, beefsteak met pepersaus, veldsla en zelf gesneden frietjes
Je kan toch al een beetje leven zien in de natuur. Langzaam komen er puntjes boven van de paasbloemen. De Helleborus bloeit mooi, de cyclamen staan ook prachtig dus hier een daar een beetje kleur in de tuin.
Hier een fotootje daarnet in onze tuin genomen

-
Heel mooie bewerking van uw ventje, hij wordt natuurlijk niet voor niks Picasso genoemd toch....zonnebloemetje schreef: ↑09 feb 2022, 16:14fotootje van uit onze tuin in een speciale bewerking van mijn ventje
Remie zijn jou zoon en schoondochter en kleindochter al genezen van corona ?
![]()
Onze zoon is weer aan het werk en Eva naar school, alle drie weer op de been.
Maar bij onze zoon en schoondochter (lopen ook tegen de 50 jaar aan) blijven toch nog nare dingen opspelen die, zoals de huisarts zegt, hun tijd moeten krijgen om te herstellen.
Bij Eva merk je niks en hoor je ook niks van, da's weer 'n spring in het veld.
-
Jullie beiden ook vriendelijk bedankt Bert en Lenk.
De volgende keer moet ik dat anders aanpakken, gewoon wachten tot de dag bijna om is, anders desnoods de andere dag, om dan pas in één keer iedereen te gaan bedanken voor hun medeleven.
Kan ik ook niemand vergeten...