In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2022

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

An-W

17 feb 2022, 15:47

marietteke schreef:
17 feb 2022, 15:15
"wat meer vent worden " , zodat niet alles op mijn schouder terecht komt ,

Marietteke , Afbeelding
'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'

An-W

17 feb 2022, 15:50

nizinnyke schreef:
17 feb 2022, 12:29
Ben altijd bang wat ik vind bij thuiskomst, zijn "asperger-syndroom" lijkt in een volgend stadium beland. En ik ben ook geen vroege vogel....
Ponneke , Afbeelding
'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'

Remie

17 feb 2022, 15:51

marietteke schreef:
17 feb 2022, 15:15
Remie , ja zo is het hoor , dat heb je juist verwoord ,
"wat meer vent worden " , zodat niet alles op mijn schouder terecht komt ,
Toch eigenlijk 'n pak van mij hart wat u hier post als reactie Marietteke.
'k Zat wel ’n heel klein beetje in de piepzak dat u boos zou worden omdat ik zo lomp was om die koe maar direct bij de horens te vatten.

Eerlijk gezegd hou ik wel van recht voor z'n raap, dat moet u en meerdere Luitjes zeker al vaker opgevallen zijn hier..?
En dat zal nooit meer veranderen op de leeftijd die ik nu achter mijn naam heb staan waarschijnlijk, sorry..! :oops:
Laatst gewijzigd door Remie op 17 feb 2022, 16:00, 1 keer totaal gewijzigd.

An-W

17 feb 2022, 16:00

Poeh poeh wat een harde wind staat hier nu Afbeelding

Net toch maar even gewandeld een half uurtje en tot onze verbazing een sportschoenen boom gevonden in het park 8O

Afbeelding

Hoe zijn die daar gegroeid vragen wij ons af ? :P

Remie

17 feb 2022, 16:11

An-W schreef:
17 feb 2022, 16:00
Afbeelding
Hoe zijn die daar gegroeid vragen wij ons af ? :P
Afbeelding Zullen die dat lopen/trimmen effe goed zat geweest zijn zeg..!
Bert

17 feb 2022, 16:16

Remie schreef:
17 feb 2022, 15:51

Eerlijk gezegd hou ik wel van recht voor z'n raap, dat moet u en meerdere Luitjes zeker al vaker opgevallen zijn hier..!
Hey leuterkes,

wel Remie, ik was ook recht voor de raap toen ik hier begon bij de leuterkes.
Dat had ik ook in mijn eerste tekstjes vermeld.
Toch had ik er na een paar dagen een stuk of vier op mijn dak die het niet konden laten om mij de les te spellen omdat ik hier nieuw was en zij waren hier al langer....🙄🙄
Waar dat op slaat begreep ik niet goed. Nog altijd niet. Ik heb mijn eerste teksten nog bewaard. Ook de reacties.
En omdat ik bleef komen om berichten te posten zijn ze dan maar zelf weggebleven en ergens anders begonnen.
Als je op de tippen van je tenen moet lopen en je woorden 10 keer nazien vooralleer iets te plaatsen kan dit niet gezond zijn hé. En ik ben akkoord dat niet iedereen voor de aanpak van recht voor de raap is, maar dat vind ik nog geen reden om ruzie te maken.
Integendeel, met zo iemand weet je tenminste waar je aan toe bent. Maar ja, praten zat er niet in.
En ja, het ligt nog steeds op mijn lever wat sommigen mij toen hebben aangedaan, zelfs al had ik hen niet vernoemd.
Ik zal er maar over zwijgen want mijn tikker begint al weer over te slaan. Geen goed idee van mij om er over te beginnen. Soit, we hebben nu een goed plaatsje en komen allen goed overeen. En dat vind ik reuze fijn!
Marietteke, u hebt gelijk hoor. Laat hem maar voelen dat hij niet alle druk op uw tere schoudertjes moet leggen.
An-W, waar vind je zo'n schoenenboom???😁😁

Remie

17 feb 2022, 16:18

Afbeelding

Het beste wat ik nu nog effe zou willen delen is dat Afbeelding haar recht inmiddels alweer opgezocht heeft i.v.m. ‘t hier onderstaande.

Menu:

Afbeelding

Weet U dat ook weer..!

Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag en avond toe....

Vriendelijke groet,
AfbeeldingenAfbeelding
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

Remie

17 feb 2022, 16:35

Bert schreef:
17 feb 2022, 16:16
wel Remie, ik was ook recht voor de raap toen ik hier begon bij de leuterkes.
Dat had ik ook in mijn eerste tekstjes vermeld.
Zeker Bert, dat verhaal wat ze met u geflikt hebben ken ik, dus heb ik 'n voorsprongetje, want 'n gewaarschuwd mens telt voor twee toch..?
Nog bedankt daarvoor trouwens, als ik dat al ooit niet eerder heb gedaan. :oops:

Dus is de situatie nu zo dat, wat of wie ook mij hier 't leven zuur zou willen maken moet dan van zeer goeie huizen komen, ik sta/zit op scherp met mijn vingers in de aanslag Afbeelding
Bert

17 feb 2022, 16:42

Remie schreef:
17 feb 2022, 16:35

Dus is de situatie nu zo dat, wat of wie ook mij hier 't leven zuur zou willen maken moet dan van zeer goeie huizen komen, ik sta/zit op scherp met mijn vingers in de aanslag

Zal ik er dan meteen aan beginnen???? Of wacht ik nog even??? 🤣🤣🤣

Remie

17 feb 2022, 16:54

Bert schreef:
17 feb 2022, 16:42
Zal ik er dan meteen aan beginnen???? 🤣🤣🤣
Graag, wat leven in de brouwerij kan nooit kwaad Bert :wink:

Remie

17 feb 2022, 17:21

Afbeelding
Dit laat Lenk niet op zich zitten waarschijnlijk, let maar op morgen.. Afbeelding

Lenk

17 feb 2022, 17:39

Remie schreef:
17 feb 2022, 17:21
Afbeelding
Dit laat Lenk niet op zich zitten waarschijnlijk, let maar op morgen.. Afbeelding
Sita heeft wind mee :P :P :P :P :P

An-W

17 feb 2022, 17:46

Lenk schreef:
17 feb 2022, 17:39

Sita heeft wind mee :P :P :P :P :P

Afbeelding

Lenk

17 feb 2022, 17:55

Hey leuterkes
Yes week weeral voorbij. Was weer geen tijd over om te reageren hier. Wel bij gelezen. Veel heb ik niet te vertellen.

Heb onthouden dat Chelsea jarig was. Proficiat 11 jaar

Wel ons bruintje was de dag ervoor jarig en is 10 geworden

Marietekke, jou ventje moet zich herpakken. Maar zal wel komen zekers

Zonnebloemeke weer last van de draaiingen. Op tijd rust hé

Remie soms is het beter OP je handen te zitten. :wink:

Bert, laat het verleden gaan jong niet goed voor uwen tikker. Nu zijn we een gezellig hoekje. En de nieuwelingen brengen leven in de brouwerij. Succes met de zoektocht naar een andere woonst

An een schoenenboom gevonden hopelijk gaat die met de seizoenen mee :lol:

Oei ponneke ook geen makkelijk leven.

Amai Inge, met de fiets met dit weer, hoedje af hoor. En jouw zoon was ook jarig dacht ik gelezen te hebben. Nog een zeer late maar welgemeende dikke proficiat hoor

Ja Sita knappe tijd heb je neergezet. En ook ik heb liever een storm in een glas water hoor

Puzzel hier ook veel gatrijders hoor. Ik zeg dan altijd ik had de hond moeten trainen op tanden bloot nu. Man trekt zich daar niets van aan.

Oh Jadi dat is lang geleden die serie. Heerlijk

Alles leuters een goede avond en wees morgen voorzichtig.

Op het menu, stoofvlees met witte boontjes en gekookte aardappelen

Remie

17 feb 2022, 18:03

Lenk schreef:
17 feb 2022, 17:55
Remie soms is het beter OP je handen te zitten. :wink:
Bedankt voor de tip Lenk, zijn er velen geweest in mijn leven met zo'n soort tip, schijnt er niet in te zitten bij mij.. :oops:
Ach Lenk, ik heb ermee leren leven, nu de anderen nog....... Afbeelding