In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2022 (2)
-
Bert
Kan nog de slaap niet vinden. Precies nog niet moe genoeg.
Ondertussen nog even mijn faforieten plaatsen.....
remie en mama-inge mogen niet kijken!
https://www.youtube.com/watch?v=7VJBm6K6kug
https://www.youtube.com/watch?v=AvFvQjU2uxc
en flamme fatale (kunnen jullie nederlanders dit wel lezen in het frans??) is gisteren ontmaskerd en er uitgevlogen.
https://www.youtube.com/watch?v=lLjvzOSBTgI
En nu is het zeker, ik ga slapen, willen of niet!
Ondertussen nog even mijn faforieten plaatsen.....
remie en mama-inge mogen niet kijken!
https://www.youtube.com/watch?v=7VJBm6K6kug
https://www.youtube.com/watch?v=AvFvQjU2uxc
en flamme fatale (kunnen jullie nederlanders dit wel lezen in het frans??) is gisteren ontmaskerd en er uitgevlogen.
https://www.youtube.com/watch?v=lLjvzOSBTgI
En nu is het zeker, ik ga slapen, willen of niet!
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
hallooooo een late goeie avond allemaal
amai hier is er al goed getetterd deze namiddag terwijl wij weg waren
dus nu nog efkes rap antwoorden want ik ben al moe
het is niet bij een broodfokker hoor dat we met Celine zijn geweest voor een puppy
het zijn mensen die Celine goed kent die 4 Bordercollies hebben van een paar jaar oud nog maar
3 teefjes en 1 reu , en ze hebben voor de eerste keer alle drie de teefjes laten puppies krijgen en dus zijn de 3 teefjes in twee weken tijd alle drie bevallen van 21 puppies samen en de papa Bordercollie die trouwens een hele mooie is loopt daar gewoon rond bij de 3 mama's die elk een eigen plaatsje hebben met hun kleintjes waar ze vrij kunnen rondlopen en ook bij elkaar kunnen en ook naar buiten kunnen als ze dat willen , en die mensen zijn zeker niet van plan om constant te kweken met hun honden en hun Bordercollies zijn daar allemaal heel huiselijk grootgebracht want dat zie je zo aan hun gedrag en ze zijn heel aanhankelijk en sociaal ook naar vreemden toe
allé mijn ogen vallen bijna toe
slaapwel allemaal en tot morgen

amai hier is er al goed getetterd deze namiddag terwijl wij weg waren
dus nu nog efkes rap antwoorden want ik ben al moe
het is niet bij een broodfokker hoor dat we met Celine zijn geweest voor een puppy
het zijn mensen die Celine goed kent die 4 Bordercollies hebben van een paar jaar oud nog maar
3 teefjes en 1 reu , en ze hebben voor de eerste keer alle drie de teefjes laten puppies krijgen en dus zijn de 3 teefjes in twee weken tijd alle drie bevallen van 21 puppies samen en de papa Bordercollie die trouwens een hele mooie is loopt daar gewoon rond bij de 3 mama's die elk een eigen plaatsje hebben met hun kleintjes waar ze vrij kunnen rondlopen en ook bij elkaar kunnen en ook naar buiten kunnen als ze dat willen , en die mensen zijn zeker niet van plan om constant te kweken met hun honden en hun Bordercollies zijn daar allemaal heel huiselijk grootgebracht want dat zie je zo aan hun gedrag en ze zijn heel aanhankelijk en sociaal ook naar vreemden toe
allé mijn ogen vallen bijna toe
slaapwel allemaal en tot morgen

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35
Er zijn twee dingen waar ik vandaag van ga genieten, het stralende weer en mooie sport op TV.
O jee, zou ik verdorie bijna vergeten, ’t zijn eigenlijk 3 dingen om van te genieten, want
zal ongetwijfeld ook nog voor ’t diner wat lekkers op tafel toveren.Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag toe....
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35

Het zal best nog fris zijn als ik zo meteen toch even 'n toertje wil gaan maken op mijn
in deze/onze omgeving:
Zal maar 'n paar handschoenen aandoen zeker......
Weet U dat ook weer..!
Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag toe....
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
Bert
Goede morgen leuterkes,
vandaag een luilekkerzondag.....
.
Normaal gezien zou ik naar de koers kijken, maar ons Carine wil een film zien.
En aangezien we maar 1 tv hebben zal ik dan maar naar de film kijken, kwestie van de kerk in het midden te houden.
Fris wandelingetje gedaan deze morgen naar de bakkerij. Langs de kant van de weg terug overal witte auto's waarvan de baasjes waarschijnlijk nog lagen te slapen...
,
's avonds grote Jan, 's morgens kleine man......zeggen we dan. Het zonnetje is nochtans van de partij.
Nu ga ik mijn (meestal) zondagse klus doen, wat betalingen uitvoeren. Pensioen zal weer flink verminderd zijn dan. Gas en elektriciteit zitten er tussen
.
Tot latersss...
vandaag een luilekkerzondag.....
Normaal gezien zou ik naar de koers kijken, maar ons Carine wil een film zien.
En aangezien we maar 1 tv hebben zal ik dan maar naar de film kijken, kwestie van de kerk in het midden te houden.
Fris wandelingetje gedaan deze morgen naar de bakkerij. Langs de kant van de weg terug overal witte auto's waarvan de baasjes waarschijnlijk nog lagen te slapen...
's avonds grote Jan, 's morgens kleine man......zeggen we dan. Het zonnetje is nochtans van de partij.
Nu ga ik mijn (meestal) zondagse klus doen, wat betalingen uitvoeren. Pensioen zal weer flink verminderd zijn dan. Gas en elektriciteit zitten er tussen
Tot latersss...
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Een hip restaurant aan een meertje bij mijn dochter achter organiseert elke maand een kleding ruil party in de serre binnen en/of de buitentuin . Gezellig tussen de vuurkorven of open haard ( tijdens corona natuurlijk niet , maar nu zijn ze weer begonnen ).marietteke schreef: ↑26 feb 2022, 20:43an w genoten van je uitstapje en kleding party ,
wat is dat eigenlijk , "een kledingparty "
Je brengt zelf 8 ( of minder ) nog goede , hele en schone dameskleding mee en dat lever je in. Dat wordt opgehangen en/of neergelegd op rekken en tafels . Bij de inbreng krijg je daar voor elk stuk een tegoed bonnetje , waarmee je kleding mag uitzoeken van de andere inbrengers . Je betaalt wel 5 euro entree , maar daarvoor mag je onbeperkt koffie en theetjes pakken , met elke keer een andere versgebakken taart of cake . De kleding die aan het eind van de middag overblijft gaat naar een goed doel.

'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Hallo, . . ook zo goed geslapen?
Ik werd wakker door de zon in mijn gezicht
Toch efkes geschrokken toen ik de vervroren daken zag.
Het was -1° C deze morgen, maar de zon doet ferm haar best.
Straks gaan we weer de schaduw opzoeken woeha.. . grapjeuuu
Veel weet ik niet te vertellen op een zondag morgen
* Remie dank voor de poesenpuzzel ♥
Ik wens iedereen een fijne dag toe
toedeloe
menu: biefstuk friet (ventje een hamburger) met salade
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54
Zondagsgrapje.
Een getrouwd stel was uitgenodigd voor een gemaskerd bal.
Aangezien de vrouw hoofdpijn had, zei ze tegen haar echtgenoot dat hij maar alleen naar het feest moest gaan.
Zij zou wel een aspirine nemen en dan naar bed gaan .
Nadat de vrouw een paar uur geslapen had, werd ze uitgerust en zonder hoofdpijn weer wakker.
Omdat het feest nog niet was afgelopen, ging ze alsnog naar het feest en daar haar man niet wist welk kostuum zij zou dragen, besloot ze
hem een beetje uit te testen en te kijken wat hij deed als zij niet bij hem was.
Al snel zag de vrouw op het feest haar man dansen.
Dan met de één, dan weer met een ander.
Ze ging naar hem toe en danste met hem.
Na een tijdje fluisterde hij haar een leuk maar tevens oneerbaar voorstel in haar oor.
Ze stemde toe en samen verdwenen ze naar buiten om in de bosjes met elkaar te vrijen.
Even daarna ging de vrouw naar huis. Ze vroeg zich af wat haar man zou zeggen als hij thuis zou komen. Zou hij iets over de vrijpartij zeggen?
De man wist namelijk niet dat hij eigenlijk met zijn vrouw gevreeën had.
Toen haar man thuiskwam, lag de vrouw in bed te lezen en ze vroeg of hij het leuk had gehad.
'Je weet dat ik het nooit zo leuk vind als jij er niet bij bent', reageerde haar echtgenoot.
'Ik ben al na tien minuten weggegaan om te gaan kaarten in het café en mijn kostuum heb ik uitgeleend aan mijne vriend Lowieke.
Een getrouwd stel was uitgenodigd voor een gemaskerd bal.
Aangezien de vrouw hoofdpijn had, zei ze tegen haar echtgenoot dat hij maar alleen naar het feest moest gaan.
Zij zou wel een aspirine nemen en dan naar bed gaan .
Nadat de vrouw een paar uur geslapen had, werd ze uitgerust en zonder hoofdpijn weer wakker.
Omdat het feest nog niet was afgelopen, ging ze alsnog naar het feest en daar haar man niet wist welk kostuum zij zou dragen, besloot ze
hem een beetje uit te testen en te kijken wat hij deed als zij niet bij hem was.
Al snel zag de vrouw op het feest haar man dansen.
Dan met de één, dan weer met een ander.
Ze ging naar hem toe en danste met hem.
Na een tijdje fluisterde hij haar een leuk maar tevens oneerbaar voorstel in haar oor.
Ze stemde toe en samen verdwenen ze naar buiten om in de bosjes met elkaar te vrijen.
Even daarna ging de vrouw naar huis. Ze vroeg zich af wat haar man zou zeggen als hij thuis zou komen. Zou hij iets over de vrijpartij zeggen?
De man wist namelijk niet dat hij eigenlijk met zijn vrouw gevreeën had.
Toen haar man thuiskwam, lag de vrouw in bed te lezen en ze vroeg of hij het leuk had gehad.
'Je weet dat ik het nooit zo leuk vind als jij er niet bij bent', reageerde haar echtgenoot.
'Ik ben al na tien minuten weggegaan om te gaan kaarten in het café en mijn kostuum heb ik uitgeleend aan mijne vriend Lowieke.
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
-
grootjegerda - Lid geworden op: 15 mei 2020, 11:04

Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeft