In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2022 (2)

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

Remie

04 mar 2022, 06:18

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Vriendelijke groet,
AfbeeldingenAfbeelding
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

mama-inge

04 mar 2022, 07:00

Goedemorgen en een fijne dag
Vrijdag, dus huishoudelijke klusjes vandaag
Vanmiddag gaan we kijken bij een school voor oudste zoon.(vervolg onderwijs)

An-W

04 mar 2022, 08:11

Goedemorgen allemaal ,

Nou , als hij nu ook al de grootste kerncentrale van Europa durft te bombarderen , zie ik het somber in.
Ik denk dat WW3 niet ver weg is ...... :cry:

Vandaag ben ik met beide dochters op stap .

Fijne dag allemaal en toedeloeeeee ( bij leven en welzijn ) Afbeelding
'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'

Remie

04 mar 2022, 08:57

Afbeelding

Weer ’n stralend Afbeelding, dus straks weer (rond de klok van 10 uur) voor meer dan zeker een uur op de pedalen van mijn Afbeelding, wel heel goed aangekleed natuurlijk.
Gisteren heb ik ook geen last gehad van de kou/frisheid met de kleding die ik nu ook weer ga gebruiken, vond ’t juist super lekker aanvoelen voor deze tijd van ‘t jaar.
Mede omdat ik zeer goed in beweging ben waarschijnlijk toch ook..!
Niks geen elektrische ondersteuning op mijn fietsje, tegenwind gewoon ’n tandje kleiner schakelen.

Als ik een kruidenier of iets dergelijks tegenkomt, moet ik ook nog even ‘n boodschap voor Afbeelding doen, er was/is iets dat we gisteren vergeten waren mee te pakken bij de wekelijkse boodschappen.

Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag toe....

Vriendelijke groet,
AfbeeldingenAfbeelding

Remie

04 mar 2022, 09:26

An-W schreef:
toedeloeeeee Afbeelding
Vraag ik 't toch gewoon nog een keer, naar de kapper geweest An..?

Want hier kreeg ik nog geen reactie/antwoord op mijn vraagje: viewtopic.php?p=4969961&sid=ceb080e9972 ... a#p4969961
😉

grootjegerda

04 mar 2022, 09:42

Afbeelding
Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeftAfbeelding

An-W

04 mar 2022, 09:58

Remie schreef:
04 mar 2022, 09:26
An-W schreef:
toedeloeeeee Afbeelding
Vraag ik 't toch gewoon nog een keer, naar de kapper geweest An..?

Want hier kreeg ik nog geen reactie/antwoord op mijn vraagje: viewtopic.php?p=4969961&sid=ceb080e9972 ... a#p4969961
😉
Remie , ik vind je erg aardig , maar wil je niet steeds mijn hoofd op een openbaar forum neerplempen i.v.m. identiteit misbruik . ( je weet nooit wat voor idioten meekijken/lezen - zeker in deze tijd ..... )
'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'

zonnebloemetje

04 mar 2022, 10:51

Afbeelding
Afbeelding *** Zie het leven van de zonnige kant ***

Remie

04 mar 2022, 11:43

An-W schreef:
04 mar 2022, 09:58
Remie , ik vind je erg aardig , maar wil je niet steeds mijn hoofd op een openbaar forum neerplempen i.v.m. identiteit misbruik .
U heeft hem toch echt zelf op 't internet geplaatst An, gaat er nooit meer af hoor..!
En er is ook niet aangeven om hem niet te mogen gebruiken, dus..... voortaan wat voorzichtiger zijn dan toch met wat u op 't www. wilt plaatsen zeker..!
Maar omdat u 't nu zo (vriendelijke?) vraagt, zal ik er in ieder geval wat rekening mee houden als 't u betreft, oké..?
Laatst gewijzigd door Remie op 04 mar 2022, 15:22, 1 keer totaal gewijzigd.

Remie

04 mar 2022, 12:01

Afbeelding

Het zijn maar 2 foto’s die ik genomen heb tijdens mijn fietstochtje van vanmorgen, ik was te druk met mijn achterband, volgens mij stond die op klappen.
Bij thuiskomt gelijk goed gekeken, moet ’n nieuwe voor komen, zo kan ik er niet meer mee op weg..!

Afbeelding

Inmiddels nieuwe buitenband besteld bij de fietsenmaker in het dorp hier, hij had er geen één op voorraad.
Morgen heb ik heel misschien dan al 'n nieuwe, anders volgende week pas..!

Menu:

Afbeelding

Weet U dat ook weer..!

Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag en avond toe....

Vriendelijke groet,
AfbeeldingenAfbeelding
Sita

04 mar 2022, 19:12

Afbeelding

Goedenavond iedereen,

Remie, zijn het aardappels die je op je weg hebt gekocht?
Ik denk dat ik ze op de bagagedrager zie liggen.

Lenk, de puzzel was weer een kolfje naar je hand 😃 👍

Marietteke, Bert, Bloemeke, Lenk, Miesje, Jadi, Ghyra, Remie, grootjegerda, An-W,
mama-inge, puzzel, thijli en ponneke, een aangename avond gewenst.

Lenk

04 mar 2022, 19:24

Haha Sita, deze was er eentje naar jouw hand hé

Afbeelding

Wat is het hier stilletjes vandaag. Er wordt weinig gezegd amai.

Nu heb ik ook niet veel te vertellen een drukke week achter de rug. Ondanks ik vrij was deze middag toch nog gewerkt tot daarnet.

Ik zit op de levering van de pizza te wachten dus jullie weten meteen wat de pot schaft deze avond

Remie

04 mar 2022, 19:39

Sita schreef:
04 mar 2022, 19:12
Remie, zijn het aardappels die je op je weg hebt gekocht?
Ik denk dat ik ze op de bagagedrager zie liggen.
Dat was 'n pak met deze bami-nestjes van 500 gram Sita, was wel datgene wat we gisteren vergeten waren.
Afbeelding

Niet echt van levensbelang natuurlijk, maar we hebben het altijd graag in voorraad liggen. :oops:

Remie

04 mar 2022, 19:42

Lenk schreef:
Haha Sita, deze was er eentje naar jouw hand hé
Jullie zijn wel aan elkaar gewaagd. :D
Lenk schreef:
Wat is het hier stilletjes vandaag. Er wordt weinig gezegd amai.
Sorry Lenk, maar dat kun je van mij toch niet zeggen, doe verdorie iedere dag mij uiterste best om er nog wat van te maken..!
Maar ja, als er bijna geen reacties komen, of dat er alleen maar deelplaatjes gepost worden, tja.. dan wordt het gauw stilletjes hè..!

Moet ook niet te lang zo doorgaan, ga ik 't ook lekker wat rustiger aan doen..! :wink:

Lenk

04 mar 2022, 20:17

Remie ik heb toch niets over jouw gezegd.? Of wel. Ik constateerde gewoon;

En ik probeer ook elke dag iets te zeggen maar omdat ik nog werk is dit niet altijd evident hé. Ik heb ook nog een HH en maaltijden maken. Ik vraag men vent niets enkel alleen op vrijdag mij naar de winkel voeren, hij moet zelfs niet mee binnen.`Waarom ik zelf niet rijdt met de auto is om medische redenen.

En als het hier eindigt met enkel plaatjes van goede morgen, middag avond, dag van de week. Houdt het voor mij ook op hoor.

goede avond ik ga iets leuks doen