Terrorisme en geplande terreurdaden in Europa

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

Wil.

29 jan 2022, 10:38

Ophef deze week in de Tweede Kamer in Nederland.

Wilders onthulde dat Soumaya Sahla, lid van de kamer, in feite een veroordeelde vrouw is die in een niet zo ver verleden met een revolver op zak op weg was om Ayaan Hirsi Ali en Wilders dood te schieten. Ze was in 2005 opgepakt als lid van de Hofstad Groep, een islamitische terreurbeweging en ze werd in 2009 veroordeeld wegens verboden wapenbezit. Haar man was een leider van de terreurbende.
Zij is nu in Ruttes VVD geïnfiltreerd. Frits Bolkestein heeft haar daar naartoe geloodst. Blijkbaar wisten ze van niets bij de VVD en ook de toezichthoudende instantie heeft het niet opgemerkt.

Uit 'De Dagelijkse Standaard':

Soumaya Sahla was al sinds 2011 de rechterhand van VVD coryfee Frits Bolkestein, 88 jaar. Ze was nooit een probleem voor de partij totdat Geert Wilders aan de bel trok en haar verleden onthulde tijdens de Tweede Kamer besprekingen over het Regeerakkoord. De mainstream media en de Kamer waren laaiend dat Wilders hiermee kwam, “racistisch” was hij.

Totdat vanuit de VVD zelf grote bezwaren tegen haar rezen, “hoe kan dit, waarom weten wij dit niet?” Pikant detail is dat Geert Wilders zelf genoten heeft van het mentorschap van Bolkestein als fractie medewerker van de VVD. Volkomen terecht dat Wilders hiermee kwam. Gelukkig is er nog iemand wakker in de Tweede Kamer.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

sibarita

29 jan 2022, 23:53

Ik hen het debat in de tweede kamer na de regeringsverklaring live gevolg op TV , het was een voltreffer voor Wilders, premier Rutte wist niet meer zeggen. Vandaag nog een interview met Wilders gelezen in een Nederlandse krant waar journalist vroeg of Soumaya dan geen tweede kans verdient zoals iedereen , Wilders antwoord was : jawel , maar dan als kokkin in en asielcentrum ! :D
Geniesse das Leben beständig , denn du bist länger tot als lebendig !
"Belgen zijn de meest onuitstaanbare creaturen die er bestaan." Leopold 1 brief van 19 april 1850

Wil.

26 feb 2022, 10:35

26 februari 1993: Het World Trade Center in NY is voor de eerste keer het doelwit van een groep moslimterroristen.

Ramzi Yousef, Mahmud Abouhalima, Mohammad Salameh, Nidal A. Ayyad, Abdul Rahman Yasin en Ahmed Ajaj parkeren een truck vol met explosieven onder het WTC.

Deze moslims hadden de bedoeling om één toren te doen omvallen die dan in zijn val de tweede toren mee zou sleuren zodat tienduizenden mensen zouden omkomen. Het kwam tot 6 doden en meer dan 1000 gewonden.

Lars

02 mar 2022, 22:50

Will, het ziet er naar uit dat de moslims door de Russen zijn vervangen...

Daar gaat uw levenswerk (nu ja :lol: ...)

Wil.

04 mar 2022, 20:37

Lars schreef:
02 mar 2022, 22:50
Will, het ziet er naar uit dat de moslims door de Russen zijn vervangen...

Daar gaat uw levenswerk (nu ja :lol: ...)
Ik wou dat je gelijk had. Dan zijn we er over een paar jaar vanaf. Maar dat zit er niet in.
Lees maar even verder.

In Frankrijk is een Corsicaanse vrijheidsstrijder, die al 19 jaar vast zit voor moord, door een islamiet dodelijk gewond. De reden? De Corsicaan had godslasterlijke taal gebruikt met betrekking tot de enige, ware profeet.

De belager is Franck Elong Abe, een jihadi die in Afghanistan is opgepakt in 2012. Bekijk hier zijn foto. Het is de 'jongen van kleur'.

Wil.

09 mar 2022, 18:55

ISIS heeft de oorlog in Oekraïne geprezen als een 'goddelijke straf' voor het Westen. Ze spreken de hoop uit dat die oorlog nog even voortduurt en 'de vijanden van de islam' zal vernietigen.

bron

Wil.

05 apr 2022, 10:59

In Congo (DRC) zijn eergisteren in één klap 21 burgers vermoord door islamitische ADF-krijgers.

Op 1 jaar tijd zijn daar al honderden mensen afgemaakt. Ook van deze nieuwste gruwel weer niets te horen op de VRT/VTM enz. Nochtans hebben Reuters, ABC en enkele andere nieuwsmelders het online gezet.

Zou het ook zo stil zijn als bv. boeddhisten in naam van hun godsdienst die feiten zouden plegen? Of christenen? Of hindoes? Hoe komt dat?

Wil.

05 apr 2022, 22:20

Een man uit Washington State is iets raars overkomen. Hij leest de koran en krijgt vervolgens het idee dat hij een vrouw moet doden. Dat doet hij dan ook.

Tyrone Bernard Wells Jr. gaat met een groot hakmes een vrouw te lijf. Hij had haar uitgenodigd bij hem thuis. Vlak daarvoor had hij de koran gelezen. Dat vertelde hij - alsof het een excuus was - ook aan de politie, die hij bovendien zelf had opgebeld 'om een moord te melden' .

Maar ieder die denkt dat het lezen van de koranverzen en de daaropvolgende slachtpartij met elkaar verbonden zijn, die moet dringend een cursus volgen om van zijn islamofobie af te raken.

Wil.

06 apr 2022, 17:13

In Congo is de tol van de islamitische terreur opgelopen tot 29 doden (zie 2 postings hoger).

Wil.

09 apr 2022, 10:25

Verbazingwekkend hoe westerse media in hun verslaggeving omgaan met moslimterroristen:

Afbeelding

Wil.

12 apr 2022, 10:58

De ramadan is nu al anderhalve week bezig.
In diverse aanslagen hebben de moslims toch 190 mensen kunnen doden. In Israël werden 14 mensen vermoord in 4 aanslagen.

Dwaze westerse politici menen dat de ramadan een tijd van bezinning, gebed en tolerantie is. De Palestijnse topman zegt het zonder omwegen: de ramadan was voor Mohammed een maand van vechten en moorden. Hij moedigt de kijker dan ook aan om het voorbeeld van de profeet te volgen.

Afbeelding

Wil.

15 apr 2022, 16:51

Arabische milities hebben in Soedan in een paar terroristische aanvallen zeker 40 doden gemaakt. Het vee van de lokale burgers werd bovendien gestolen.

In Amiet - één van de plaatsen waar het bloed vloeide - werden 27 mensen vermoord op een lokale markt.

Wil.

26 apr 2022, 19:13

Soedan is niet de beste plaats om rustig een boerderijtje te runnen, zo blijkt.
In Kreinik werden eergisteren in één klap 168 mensen vermoord door Arabische milities. Nog maar 2 dagen daarvoor waren er al eens 8 mensen vermoord.

De teller gaat vlotjes omhoog in deze 'maand van tolerantie' waarin moslims vooral aan de medemensen denken.

URSULAMI

01 mei 2022, 08:36

[attachment=0]12449213_original.jpg[/attachment]

Wil.

01 mei 2022, 10:31

Vandaag eindigt de ramadan. Er werden minstens 28 aanslagen gepleegd met telkens meer dan 10 doden. De aantallen gewonden laten we even achterwege. Bijna 1 voltreffer per dag.

Nog even hernemen wat 'groot licht' Sigrid Kaag tweette bij het begin van de ramadan:

Afbeelding

Gezien de datum waarop ze het schreef, was het waarschijnlijk maar om te lachen.