In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2022 (2)
-
Bert
Marietteke, 't is geen valling hoor. Het begint met een C.....marietteke schreef: ↑05 mar 2022, 13:57
Bertje , hopelijk vlug weer beter ,
de "vallingen " blijven ook nog komen hé

-
Lenk - Lid geworden op: 02 nov 2017, 20:54
Ik kom ook nog even langs als het mag natuurlijk.
Deze ochtend naar moeder geweest man met mondmasker. Hij heeft een gewone valling zegt hij. Laat ons hopen hé.
Amai druk op de baan allemaal terugkeerders van skiverlof.
Bert veel sterkt met de vieze C.... Hopelijk loopt het met een sisser af
Sita, slecht nieuws gekregen en Marietteke ook al. Sterkte hoor.
Sita de puzzel van Remie lag je weer goed vandaag. Amai top score hoor goed gedaan.
Miesje, Wasgij puzzels zo leuk om te doen. Ik heb er nog een paar om te doen. Ook een paar dubbel heb ik, nog nieuw in de verpakking. Spijtig dat je zover woont anders mocht je ze komen halen. Gratis hé
Mijn puzzel van Anton Pieck is bijna klaar. Is wel heel mooi, amai. Het was een leuke om te leggen
Deze avond op het menu. Snert met Frans brood.
Zonnebloemke iets op je lever of maag om te verteren. Hopelijk kunnen we jou snel terug lezen. Ik stuur je een doosje Rennie door de kabel.
Ghyra spektakel bij jou, tof om te zien die toren.
Marietteke geniet van het ontbijt morgen. en is je man nu mee gaan wandelen? En lukte het een beetje meer?
An een babyshower had ik nog nooit van gehoord tot recent ik een aflevering van de Meilandjes zag. Sinds dien weet ik het wat het is.
Zo de microgolf biept ik ga de tafel dekken
Deze ochtend naar moeder geweest man met mondmasker. Hij heeft een gewone valling zegt hij. Laat ons hopen hé.
Amai druk op de baan allemaal terugkeerders van skiverlof.
Bert veel sterkt met de vieze C.... Hopelijk loopt het met een sisser af
Sita, slecht nieuws gekregen en Marietteke ook al. Sterkte hoor.
Sita de puzzel van Remie lag je weer goed vandaag. Amai top score hoor goed gedaan.
Miesje, Wasgij puzzels zo leuk om te doen. Ik heb er nog een paar om te doen. Ook een paar dubbel heb ik, nog nieuw in de verpakking. Spijtig dat je zover woont anders mocht je ze komen halen. Gratis hé
Mijn puzzel van Anton Pieck is bijna klaar. Is wel heel mooi, amai. Het was een leuke om te leggen
Deze avond op het menu. Snert met Frans brood.
Zonnebloemke iets op je lever of maag om te verteren. Hopelijk kunnen we jou snel terug lezen. Ik stuur je een doosje Rennie door de kabel.
Ghyra spektakel bij jou, tof om te zien die toren.
Marietteke geniet van het ontbijt morgen. en is je man nu mee gaan wandelen? En lukte het een beetje meer?
An een babyshower had ik nog nooit van gehoord tot recent ik een aflevering van de Meilandjes zag. Sinds dien weet ik het wat het is.
Zo de microgolf biept ik ga de tafel dekken
-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35
Sorry Marietteke, zie nu pas uw vraagje.
Als u bij https://www.jigidi.com/ even een account aanmaakt en u maakt de/een puzzel komt uw tijd automatisch op het leadersboard te staan.
-
Lenk - Lid geworden op: 02 nov 2017, 20:54
MariettekeRemie schreef: ↑05 mar 2022, 19:32Sorry Marietteke, zie nu pas uw vraagje.![]()
Als u bij https://www.jigidi.com/ even een account aanmaakt en u maakt de/een puzzel komt uw tijd automatisch op het leadersboard te staan.
Wanneer je een account hebt en je maakte een puzzel moet je wel even op "exit to comments en leaderboard klikken dan dan komt jouw resultaat in de lijst staat
zie hieronder

-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35
Vandaag voor mij nog geen fietstochtje in de polder, hoop dat ik deze week spoedig de nieuwe buitenband (apart maatje) op te kunnen halen die besteld is.
Gelukkig kan ik me vandaag nog gaan vermaken met heel veel sport op de TV.
Maar eerst straks nog even wat verfwerk verrichten in de berging, dan is dat klusje ook weer gepiept en zijn voorlopig alle klusjes hier thuis weer achter de rug die nodig gedaan moesten worden.
Dan, met ’t nieuwe vaarseizoen, 1 April, zullen de klusjes aan boord van de ‘REMIE’ (mijn bootje) zich wel weer aanmelden.
Ach, ’n mens moet wat omhanden hebben toch..? Rust roest..!
Voor allen met ziektes of andere narigheid, STERKTE en BETERSCHAP toegewenst.
Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag toe....
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
mama-inge - Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56
Goedemorgen en een fijne zondag
Het zonnetje is er al weer bij, maar het is nog behoorlijk frisjes buiten
Mijn wasmachine is al aan het draaien en er ligt nog een was.
Straks de boel buiten op de lijn.
Mijn enkel voelt nog wat vervelend, dus geen fiets of wandel tochtje vandaag
Het zonnetje is er al weer bij, maar het is nog behoorlijk frisjes buiten
Mijn wasmachine is al aan het draaien en er ligt nog een was.
Straks de boel buiten op de lijn.
Mijn enkel voelt nog wat vervelend, dus geen fiets of wandel tochtje vandaag
Laatst gewijzigd door mama-inge op 06 mar 2022, 09:02, 1 keer totaal gewijzigd.
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Goedemorgen allemaal ,
Vanmorgen staan er wat achterstallige huishaat klusjes op het program
Zoals de was
Vanmiddag lekker een fietstochtje maken .
Nu eerst
voor de dagelijkse narigheid .
Beterschap voor de zieken . Sterkte voor wie het nodig heeft .
Fijne zondag allemaal

Vanmorgen staan er wat achterstallige huishaat klusjes op het program

Zoals de was

Vanmiddag lekker een fietstochtje maken .
Nu eerst
voor de dagelijkse narigheid .Beterschap voor de zieken . Sterkte voor wie het nodig heeft .
Fijne zondag allemaal

'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
grootjegerda - Lid geworden op: 15 mei 2020, 11:04

Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeft
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Hallo, de zon is er, maar hier boven is er een koud windje op het terras.
Beneden zal het wel beter aanvoelen..
Veel weet ik niet te vertellen
Deze namiddag dochter , zoon en schoonzoon op bezoek
Taart en koffie en een drankje en ... en...mss wel avondeten
We zien wel
Fijne zondag iedereen
toedeloe
menu: risollés met gehaktballetjes/champignons/ (mini tomaatjes voor ventje die eet geen champignons) in tomatensaus..
En ja mijn ventje is een kieskeurige in zijn eten. Tjah . . . . had ik daar maar niet op ingegaan bij het begin van ons huwelijk. Het is nu te laat hé
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
halloooo een goeiemiddag iedereen
ik ben laat maar tis zondag en dus doe ik het rustig aan
want de boog kan niet altijd gespannen staan
Lenk ik heb die doos Rennie ontvangen hoor maar voor mij zal er toch straffere medicatie nodig zijn
maar toch bedankt
ik zal proberen om mij er over te zetten al gaat dat niet altijd om zomaar een knopje om te draaien hé
en is alles goed met jullie bruintje ???????????
marietteke mijn ventje loopt ook al een tijdje met een wandelstok omdat hij sinds hij voor de tweede keer geopereerd is aan zijn nekwervels alsmaar meer problemen krijgt met zijn evenwicht en met die wandelstok is hij wat zekerder om te stappen , gelukkig is zijn evenwichtsprobleem nog niet zo erg als dat van mij en hopelijk word het ook niet veel erger en hij heeft ook al wat last van pijnlijke knieën
jadi wat een mooie poes op jou afbeelding , tis precies ons Rostje
en geniet maar van jullie bezoek
gerda ook een fijne zondag voor jou en hopelijk moet jou ventje met zijn vrachtwagen niet in die richting rijden van Oekraïne waar er oorlog is
An ja er staat veel miserie in de kranten maar ik blijf toch ook graag op de hoogte van wat er in de wereld gebeurd , want zover van ons is dat niet hé
mama-inge hopelijk heb je er niet lang last van van die enkel , vlug beterschap hoor
Bertje vlug beterschap hoor en hopelijk is het niet erg
Remie veel kijkgenot op tv
marietteke, ghyra, Bertje, miesje, jadi, Sita, Lenk, Remie, grootjegerda, puzzel,
An-Wildflower, Thijli, mama-inge , Ponneke en Sarina
nog een fijne zonnige zondag verder
en nu aan het middageten beginnen sè
eerst een vers gekookt soepje en daarna lekkere croques met veel verse groentjes er bij
SMAKELIJK

ik ben laat maar tis zondag en dus doe ik het rustig aan
want de boog kan niet altijd gespannen staan
Lenk ik heb die doos Rennie ontvangen hoor maar voor mij zal er toch straffere medicatie nodig zijn
maar toch bedankt
ik zal proberen om mij er over te zetten al gaat dat niet altijd om zomaar een knopje om te draaien hé
en is alles goed met jullie bruintje ???????????
marietteke mijn ventje loopt ook al een tijdje met een wandelstok omdat hij sinds hij voor de tweede keer geopereerd is aan zijn nekwervels alsmaar meer problemen krijgt met zijn evenwicht en met die wandelstok is hij wat zekerder om te stappen , gelukkig is zijn evenwichtsprobleem nog niet zo erg als dat van mij en hopelijk word het ook niet veel erger en hij heeft ook al wat last van pijnlijke knieën
jadi wat een mooie poes op jou afbeelding , tis precies ons Rostje
en geniet maar van jullie bezoek
gerda ook een fijne zondag voor jou en hopelijk moet jou ventje met zijn vrachtwagen niet in die richting rijden van Oekraïne waar er oorlog is
An ja er staat veel miserie in de kranten maar ik blijf toch ook graag op de hoogte van wat er in de wereld gebeurd , want zover van ons is dat niet hé
mama-inge hopelijk heb je er niet lang last van van die enkel , vlug beterschap hoor
Bertje vlug beterschap hoor en hopelijk is het niet erg
Remie veel kijkgenot op tv
marietteke, ghyra, Bertje, miesje, jadi, Sita, Lenk, Remie, grootjegerda, puzzel,
An-Wildflower, Thijli, mama-inge , Ponneke en Sarina
nog een fijne zonnige zondag verder
en nu aan het middageten beginnen sè
eerst een vers gekookt soepje en daarna lekkere croques met veel verse groentjes er bij
SMAKELIJK

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
Sita
Iedereen bedankt voor het medeleven.
Hoe ouder je wordt en hoe groter de familie, hoe meer trieste berichten je kan ontvangen.
Gelukkig zijn er ook de mooie gebeurtenissen die kunnen gedeeld worden.
Marietteke, hopelijk valt de diagnose bij je broer mee.
Inge, een omgezwikte enkel daarvan kan je een poosje last van hebben.
De eerste dagen er een beetje voorzichtig mee zijn.
Lenk, ik weet niet hoe het kwam dat ik die puzzel zo snel in elkaar kreeg.
Een beetje geluk zal er wel mee gemoeid geweest zijn.
De puzzel van Anton Pieck, waarvan je het plaatje eerder postte, ziet er inderdaad heel mooi uit.
Maar de puzzel die Remie ooit plaatste met een tekening van Anton Pieck was helemaal niet makkelijk,
herinner ik mij nog.
Ghyra, ik ben wat in de weer geweest met de foto van jouw prachtige hond.
Ik wou er toch ook iets van maken. Eerst naar een zwart-wit-tekening veranderd,
zo kwam er wat meer contrast in de foto.
En verder wat bewerkingen gedaan en een postzegel gemaakt.
Ik stuur je via PB nog de originele bewerking zonder mijn naam erop.
Bloemeke, ik had je niet zien binnenkomen.
We zullen onze berichtjes samen aan het tikken geweest zijn.
Een gezellige zondag gewenst.

Straks wat klimop gaan snoeien in de tuin.
Het is er weer voor.
Nog een mooie zondag gewenst aan iedereen.
Laatst gewijzigd door Sita op 06 mar 2022, 13:35, 2 keer totaal gewijzigd.
-
grootjegerda - Lid geworden op: 15 mei 2020, 11:04
Bert, hoe is het met je plekje op het onderbeen?
Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeft
-
nizinnyke - Lid geworden op: 19 jan 2022, 22:33
Goedemiddag allen en fijne zondag, hier is een overload aan zon al enkele dagen, zalig!
Kom er eindelijk toe even hier te lezen, en reageren
Een wellness voormiddag op zondag, ja als het kan!
Zo Sita, dat heb je prachtig gemaakt vind ik!
Grootje gerda, wat lees ik ? Is je ventje vrachtwagenchauffeur? Ik las net nog een noodoproep van een aantal chauffeurs die vastzitten op de vele parkings langs de snelwegen...zonder brandstof en zonder eten, een niet meer werkende creditkaart en/of tankkaart. Ze smeken om om wat eten daar, kunnen geen kant meer uit...wat erg allemaal toch!
Voor de mensen hier met ziekte, of pijn - verzorg jullie en wordt maar snel beter.
En iedereen heel veel plezier met wat je van zin bent, ik ga eindelijk die infra-rood cabine bestellen, voor mijn kwaaltjes. Heb me echt heel lang ingehouden, maar het blijft kriebelen, en ach, waarom niet?
Geniet van het
daar is ze tenslotte voor!

Kom er eindelijk toe even hier te lezen, en reageren
Een wellness voormiddag op zondag, ja als het kan!
Zo Sita, dat heb je prachtig gemaakt vind ik!
Grootje gerda, wat lees ik ? Is je ventje vrachtwagenchauffeur? Ik las net nog een noodoproep van een aantal chauffeurs die vastzitten op de vele parkings langs de snelwegen...zonder brandstof en zonder eten, een niet meer werkende creditkaart en/of tankkaart. Ze smeken om om wat eten daar, kunnen geen kant meer uit...wat erg allemaal toch!
Voor de mensen hier met ziekte, of pijn - verzorg jullie en wordt maar snel beter.
En iedereen heel veel plezier met wat je van zin bent, ik ga eindelijk die infra-rood cabine bestellen, voor mijn kwaaltjes. Heb me echt heel lang ingehouden, maar het blijft kriebelen, en ach, waarom niet?
Geniet van het
daar is ze tenslotte voor!