In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2022 (2)
-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35

Vandaag mooie sport gezien op TV, waaronder ook koers….

Menu:

Weet U dat ook weer..!
Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag en avond toe....
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
hallooo een goeie avond allemaal
tis gans de dag droog gebleven maar bijna geen zon en een frisse wind
de wasjes zijn alweer gedaan tot volgende week en morgen doe ik het rustiger aan
want mijn pijnlijke rug laat zich voelen
marietteke tis toch schandalig dat ze je ventje zijn wandelstok gepikt hebben , wie doet nu zoiets
en hopelijk zal alles in orde zijn bij de cardioloog maar als je een controle laat doen dan ben je toch zeker hé
want jou bloeddruk was echt veel te hoog en die medicatie zal wel helpen want mijn ventje neemt al jaren medicatie voor hoge bloeddruk en zijn bloeddruk staat nu altijd heel goed
Sita als je die slakken vangt dan kan je ze verdrinken in bier met alcohol er in , maar opletten dat ze er niet uit kunnen hé en er zijn nog andere mogelijkheden en mijn ventje zegt dat je ze ook op een stokje kan steken boven de barbeque
jou primula's zien er echt mooi uit hoor van kleur
en de Camelia die het niet goed doet awel misschien komt het doordat het de vorige nachten nog gevroren heeft maar er kan ook een ziekte opzitten zoals op de bladeren een schimmel wat je goed kan zien aan de witte laag en bekijk ook eens de achterkant van de bladeren als er geen kleine beestjes zoals luizen of ander ongedierte opzitten en als je de bladeren aanraakt en ze voelen plakkerig aan dan zit er zeker ongedierte op en dat kan je behandelen met een speciaal product want anders zal gans de plant kapot gaan door het ongedierte
jadi die vogels voelen zich daar zeker goed zo hoog waar jij woont
Sarina mijn favoriet is ook Miss poes maar ridder zingt ook heel goed vind ik
gerda hopelijk ook een fijne dag voor jou
An alweer jou plicht vervuld vandaag in de winkel , goed zo en hopelijk veel verkocht
mama-inge die oorlog is zeker zinloos en dat allemaal door iemand die een vijs los heeft
puzzel een haan die 's morgens kraait dat vind ik leuk , wij hadden ook altijd een haan maar de laatste jaren niet meer
Remie ook goed geslapen awel ik ook
Lenk hopelijk genoten vandaag van het weekend
Bertje ben je al een beetje beter ??????????????
ghyra mooie foto hoor van Dieseltje
marietteke, ghyra, Bertje, miesje, jadi, Sita, Lenk, Remie, grootjegerda, puzzel,
An-Wildflower, Thijli, mama-inge , Ponneke , Sarina en Willempie
nog een gezellige warme avond verder
en nu ga ik efkes relaxen in een aangenaam warm badje sè
daaaaaaag

tis gans de dag droog gebleven maar bijna geen zon en een frisse wind
de wasjes zijn alweer gedaan tot volgende week en morgen doe ik het rustiger aan
want mijn pijnlijke rug laat zich voelen
marietteke tis toch schandalig dat ze je ventje zijn wandelstok gepikt hebben , wie doet nu zoiets
en hopelijk zal alles in orde zijn bij de cardioloog maar als je een controle laat doen dan ben je toch zeker hé
want jou bloeddruk was echt veel te hoog en die medicatie zal wel helpen want mijn ventje neemt al jaren medicatie voor hoge bloeddruk en zijn bloeddruk staat nu altijd heel goed
Sita als je die slakken vangt dan kan je ze verdrinken in bier met alcohol er in , maar opletten dat ze er niet uit kunnen hé en er zijn nog andere mogelijkheden en mijn ventje zegt dat je ze ook op een stokje kan steken boven de barbeque
jou primula's zien er echt mooi uit hoor van kleur
en de Camelia die het niet goed doet awel misschien komt het doordat het de vorige nachten nog gevroren heeft maar er kan ook een ziekte opzitten zoals op de bladeren een schimmel wat je goed kan zien aan de witte laag en bekijk ook eens de achterkant van de bladeren als er geen kleine beestjes zoals luizen of ander ongedierte opzitten en als je de bladeren aanraakt en ze voelen plakkerig aan dan zit er zeker ongedierte op en dat kan je behandelen met een speciaal product want anders zal gans de plant kapot gaan door het ongedierte
jadi die vogels voelen zich daar zeker goed zo hoog waar jij woont
Sarina mijn favoriet is ook Miss poes maar ridder zingt ook heel goed vind ik
gerda hopelijk ook een fijne dag voor jou
An alweer jou plicht vervuld vandaag in de winkel , goed zo en hopelijk veel verkocht
mama-inge die oorlog is zeker zinloos en dat allemaal door iemand die een vijs los heeft
puzzel een haan die 's morgens kraait dat vind ik leuk , wij hadden ook altijd een haan maar de laatste jaren niet meer
Remie ook goed geslapen awel ik ook
Lenk hopelijk genoten vandaag van het weekend
Bertje ben je al een beetje beter ??????????????
ghyra mooie foto hoor van Dieseltje
marietteke, ghyra, Bertje, miesje, jadi, Sita, Lenk, Remie, grootjegerda, puzzel,
An-Wildflower, Thijli, mama-inge , Ponneke , Sarina en Willempie
nog een gezellige warme avond verder
en nu ga ik efkes relaxen in een aangenaam warm badje sè
daaaaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
nizinnyke - Lid geworden op: 19 jan 2022, 22:33
Een goede avond allen
Hier een productieve dag gehad, meer dan tevreden met het resultaat
Marietteke, hoe is het mogelijk dat iemand er met een wandelstok vandoor gaat???? Daar kan ik nu zo kwaad om worden!!! Hopelijk vind je gauw vervangingsmateriaal, en laat je lekker je man's naam in graveren.
Geniet van je lekkere soep en ook volauvent, is ook mijn favoriet!
Sarina, niet teveel gaan tobben, je kan het toch niet verhelpen. Pluk de dag, geniet van de mooie momenten en fijne muziek! Enne...diejen aop schref boeke
Grootjegerda, leuk plaatje
Maar ik geef de voorkeur aan flap het er maar uit, voor je er in stikt.
Trouwens schitterende actie van de vrienden van je!
Lenk, ook jij productief geweest lees ik, net als ik dus (en ruim 60,-€ bespaard). Was nogal druk daar, dus netjes mondmasker op gehad.
Mama-inge dank voor de knuffel, inderdaad welkom hier...
Aan alle zieken, voorspoedig herstel
Ondergetekende gaat meteen verder honden kammen, ook dat werkt wel ontspannend
Fijne avond verder

Hier een productieve dag gehad, meer dan tevreden met het resultaat

Marietteke, hoe is het mogelijk dat iemand er met een wandelstok vandoor gaat???? Daar kan ik nu zo kwaad om worden!!! Hopelijk vind je gauw vervangingsmateriaal, en laat je lekker je man's naam in graveren.
Geniet van je lekkere soep en ook volauvent, is ook mijn favoriet!
Sarina, niet teveel gaan tobben, je kan het toch niet verhelpen. Pluk de dag, geniet van de mooie momenten en fijne muziek! Enne...diejen aop schref boeke

Grootjegerda, leuk plaatje
Maar ik geef de voorkeur aan flap het er maar uit, voor je er in stikt.
Trouwens schitterende actie van de vrienden van je!
Lenk, ook jij productief geweest lees ik, net als ik dus (en ruim 60,-€ bespaard). Was nogal druk daar, dus netjes mondmasker op gehad.
Mama-inge dank voor de knuffel, inderdaad welkom hier...
Aan alle zieken, voorspoedig herstel
Ondergetekende gaat meteen verder honden kammen, ook dat werkt wel ontspannend
Fijne avond verder

-
Lenk - Lid geworden op: 02 nov 2017, 20:54
Bah bah, ik ben door mijn rug gegaan. Ik voelde het vanochtend al. Dus ik dacht gaat wel weg slecht gelegen in mijn slaap. Gaat wel over. Neen dus.
Trouwens slecht liggen ik heb een aangepaste bed speciaal voor mijn Lichaam/rug. Flow form genaamd, met extra zacht matrasje.
dus ik zit hier van au au au
Ik hou het dus kort mijn kniestoel helpt ook niet veel. Ik kruip in mijn zetel met beentjes omhoog.
Trouwens slecht liggen ik heb een aangepaste bed speciaal voor mijn Lichaam/rug. Flow form genaamd, met extra zacht matrasje.
dus ik zit hier van au au au
Ik hou het dus kort mijn kniestoel helpt ook niet veel. Ik kruip in mijn zetel met beentjes omhoog.
-
Sita
Ook een gedachtzonnebloemetje schreef: ↑12 mar 2022, 18:55
Sita als je die slakken vangt dan kan je ze verdrinken in bier met alcohol er in , maar opletten dat ze er niet uit kunnen hé en er zijn nog andere mogelijkheden en mijn ventje zegt dat je ze ook op een stokje kan steken boven de barbeque![]()
![]()
![]()
![]()
Bedankt voor de goede raad. Ik zal morgen eens gaan inspecteren.zonnebloemetje schreef: ↑12 mar 2022, 18:55
Inge, de laatste tijd is het bij jou zo'n beetje een ziekenboeg, heb ik de indruk
De kinderen steken elkaar aan waarschijnlijk.
Sarina, ik vind de kleuren van de primula ook heel mooi, lila en in het midden champagnekleurig.
An, als dat eens waar zou kunnen zijn hetgeen op jouw deelplaatje staat ...
Lenk, beterschap gewenst.
Gezellige avond nog iedereen.
-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35
Wederom is er weer ’n
bezig met z’n serenade en kondigt daarmee voor mij ook weer ’n nieuwe dag aan.Heel prettig om dit te mogen en kunnen horen in het voorjaar, althans voor mij dan… (klikkie op de merel)
Straks kan ik gelukkig weer ’n stukje de polder in met mijn vouw
, effe lekker ’n frisse neus halen..! 
Vanmiddag weer koers kijken op TV..!
Voor allen met ziektes of andere narigheid, STERKTE en BETERSCHAP toegewenst.
Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag toe....
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
mama-inge - Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56
Goedemorgen en een fijne zondag
Ik was een beetje vroeg wakker
Oudste zoon ook, die had gisteren veel op de bank liggen slapen
Hij voelt zich iets beter, maar is er nog niet
Jongste zoon is een vroege vogel, dus die zit ook al beneden
Man is de hort op, naar een kameraad van hem, die komt pas ergens vanavond thuis
Lenk, au, beterschap met je rug
Ik was een beetje vroeg wakker
Oudste zoon ook, die had gisteren veel op de bank liggen slapen
Hij voelt zich iets beter, maar is er nog niet
Jongste zoon is een vroege vogel, dus die zit ook al beneden
Man is de hort op, naar een kameraad van hem, die komt pas ergens vanavond thuis
Lenk, au, beterschap met je rug
-
grootjegerda - Lid geworden op: 15 mei 2020, 11:04

Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeft
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Goedemorgen allen ,
Lenk , beterschap met je rug . Ik kende het niet flow form .
Heb er op gegoogeld en kwam op ' zwevend slapen' ?
Dat moet een heerlijke ervaring zijn
Ponneke , hahaha 'flap het er maar uit ,voor je er in stikt ' . Die ga ik onthouden
Sarina , je kan er niets aan veranderen , de wereld . Konden we dat maar .
We staan erbij en kijken er naar . Als naar een slechte film
Z'bloemeke , slakken eerst dronken voeren en dan op een stokkie op de barbecue
Fijne zondag allemaal .

Lenk , beterschap met je rug . Ik kende het niet flow form .
Heb er op gegoogeld en kwam op ' zwevend slapen' ?
Dat moet een heerlijke ervaring zijn
Ponneke , hahaha 'flap het er maar uit ,voor je er in stikt ' . Die ga ik onthouden
Sarina , je kan er niets aan veranderen , de wereld . Konden we dat maar .
We staan erbij en kijken er naar . Als naar een slechte film
Z'bloemeke , slakken eerst dronken voeren en dan op een stokkie op de barbecue
Fijne zondag allemaal .

'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
Lenk - Lid geworden op: 02 nov 2017, 20:54
goede morgen iedereen.
Mooi zonnetje maar redelijk veel wind.
Inge veel beterschap met de kinders. Effe een ziekenboeg bij je. Fijn dat je man inspringt.
Haha Zonnebloemeke slakken op de BBQ.
An dit is het https://www.noordkaap.be/collectie/slaa ... wsleeping/
Ik ga het rustig houden vandaag. Een nieuwe puzzel opzetten.
Hoe zou het met Bertje zijn?
Fijne zondag iedereen
Mooi zonnetje maar redelijk veel wind.
Inge veel beterschap met de kinders. Effe een ziekenboeg bij je. Fijn dat je man inspringt.
Haha Zonnebloemeke slakken op de BBQ.
An dit is het https://www.noordkaap.be/collectie/slaa ... wsleeping/
Ik ga het rustig houden vandaag. Een nieuwe puzzel opzetten.
Hoe zou het met Bertje zijn?
Fijne zondag iedereen
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Zondagsgrapje.
Een man loopt een bar binnen, ziet een hele grote pot op het aanrecht en ziet dat deze tot de rand gevuld is met briefjes van 10 euro.
Hij denkt dat er minstens tienduizend euro in moet zitten. Hij benadert de barman en vraagt: "Wat is er met het geld in de pot? "
"Nou... , je betaalt 10 euro, en als je drie opdrachten tot een goed einde brengt, krijg je al het geld in de pot en de sleutels van een gloednieuwe Lexus"
De man gaat dit zeker niet laten voorbijgaan, dus vraagt hij: "Wat zijn de drie opdrachten? "
"Je moet eerst betalen", zegt de barman, "dat zijn de regels. "
Dus, na een tijdje erover nagedacht te hebben, geeft de man de barman 10 euro die hij in de pot stopt.
"Oké", zegt de barman, "dit is wat je moet doen:
Ten eerste - je moet een hele fles tequila drinken, in 60 seconden of minder, en je mag geen gezicht trekken terwijl je het doet. "
"Tweede - Er zit een pitbull achterin geketend met een slecht gebit. Die kies moet je met je blote handen verwijderen. "
"Derde - Er is een 90-jarige vrouw boven die nog nooit seks heeft gehad. Je moet dat probleem oplossen. "
De man is verbijsterd! "Ik weet dat ik mijn 10 euro heb betaald -- maar ik ben geen idioot! Ik doe het niet! Je moet wel gek zijn om eerst een fles tequila te drinken en dan al die andere dingen te doen! "
"Jouw keuze", zegt de barman, "maar, je geld blijft waar het is. "
Naarmate de tijd vordert, neemt de man nog een paar drankjes en zegt eindelijk: "Waar is verdomme de tequila?!" "
Hij grijpt de fles met beide handen en drinkt hem zo snel als hij kan leeg.
Tranen stromen over beide wangen -- maar hij trekt geen gezicht -- en hij drinkt hem leeg in 58 seconden!
Daarna strompelt hij door de achterdeur naar buiten waar hij de pitbull ziet vastgeketend aan een paal.
Al snel horen de mensen in de bar hard gegrom, geschreeuw en geluiden van een verschrikkelijk gevecht - dan niets dan stilte!
Net als ze denken dat de man zeker dood moet zijn, strompelt hij terug de kroeg in.
Zijn kleren zijn aan flarden gescheurd en hij bloedt door beten en krassen over zijn hele lichaam.
Hij zegt dronken: "Nu... waar is die oude vrouw met het slecht gebit? "
Fijne zondag allen
menu: friet met slaatjes en rauw witloof..
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
marietteke - Lid geworden op: 26 mar 2006, 19:31

hallo
jadi , haha , goei moppeke
Lenk , hopelijk is je rug vlug weer wat beter ,
en heb je niet teveel pijn
mama igne , hopelijk is je zoon ook weer vlug inorde
Sarina , ja allemaal zo erg wat er in de wereld gebeurd ,
en je voelt je zo hulpeloos ,
Remie ga ik straks ook effe doen ,
'n fris neusje halen ,
Bertje halloooooo , nog niet beter maateke ?
an w , bloemeke puzzel ,grootjegerda ponneke ,lenk
en iedereen 'n fijne zondag nog
geluk vind je onverwacht