In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2022 (2)
-
Sita
Goedenamiddag iedereen,
Ik ken het programma toch, heb het ooit eens doorgestuurd gekregen van iemand op het oefenforum.
Het staat nog op mijn vorige laptop, op deze is het niet geïnstalleerd.
Ik werk vooral met Gimp, zoals je ondertussen wel zal weten
Lenk, eveneens last van spoken hier. Bij mij is het "het inlogspook"
Remie, van alle vrouwen houden, zou vermoeiend zijn en duur
Het mezenkastje zal dit jaar weer dienst doen, zo te zien.
Als je gaat varen, moeten we het uitvliegen weer missen, net als vorig jaar.
Marietteke, Sookie zal weer net zo blij geweest zijn als jijzelf met jouw bezoek.
Knuffels in het rond langs beide kanten.
Bloemeke, alweer druk in de weer geweest, zelfs op zondag.
De zevende dag is een rustdag hoor
An, lente in de lucht en toch een sneeuwbui gehad vanmorgen.
De komende dagen beloven beter te worden.
Volgens mij is dat toch gratis.
https://softradar.com/jasc-animation-shop/

Ponneke, ik ben ook eens op zoek gegaan naar Jasc Animation Shop 3.ponneke schreef: ↑19 mar 2022, 19:00Heb het even nagekeken Sarina, Sita...., het programma noemt Jasc Animation Shop 3, en moet vrij te downloaden zijn. Anders kijk ik wel of ik nog een "ingepakte versie" heb als je wil.
Je kan dis ook met lamellen laten overgaan, krul van een hoek die omslaat, er zijn heel veel mogelijkheden.De snelheid kan je ook aanpassen, sommige gaan veel te vlug.
Ik ga voor mezelf eens op zoek naar "gimp", lijkt me ook wel wat.
Ik ken het programma toch, heb het ooit eens doorgestuurd gekregen van iemand op het oefenforum.
Het staat nog op mijn vorige laptop, op deze is het niet geïnstalleerd.
Ik werk vooral met Gimp, zoals je ondertussen wel zal weten
Lenk, eveneens last van spoken hier. Bij mij is het "het inlogspook"
Remie, van alle vrouwen houden, zou vermoeiend zijn en duur
Het mezenkastje zal dit jaar weer dienst doen, zo te zien.
Als je gaat varen, moeten we het uitvliegen weer missen, net als vorig jaar.
Marietteke, Sookie zal weer net zo blij geweest zijn als jijzelf met jouw bezoek.
Knuffels in het rond langs beide kanten.
Bloemeke, alweer druk in de weer geweest, zelfs op zondag.
De zevende dag is een rustdag hoor
An, lente in de lucht en toch een sneeuwbui gehad vanmorgen.
De komende dagen beloven beter te worden.
Sarina, ik heb een pagina gevonden waar je Jasc animation shop 3 kan downloaden.
Volgens mij is dat toch gratis.
https://softradar.com/jasc-animation-shop/
Remie, bij jou is koffie een feest voor de tong en het oog blijkbaar

-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Piet Paulusma RIP 
Nooit meer 'oant moarn' , Nederlands bekendste weerman is vandaag overleden .
Donderdag deed hij nog live op tv verslag van het weer en vrijdag op de radio .
Hij is maar 65 jaar oud geworden . Klote k***** !
Ik ben er ontdaan van
Vredige avond allemaal .

Nooit meer 'oant moarn' , Nederlands bekendste weerman is vandaag overleden .
Donderdag deed hij nog live op tv verslag van het weer en vrijdag op de radio .
Hij is maar 65 jaar oud geworden . Klote k***** !
Ik ben er ontdaan van
Vredige avond allemaal .

'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35
Daarvoor zal er eerst nog heel wat moeten gaan gebeuren als het allemaal nog mag gaan lukken i.v.m. de gezondheid:

Voorlopig houd ik effe 'n slag om de arm wat 't varen dit jaar aangaat Sita, maar ik laat de hoop niet varen..!
-
Lenk - Lid geworden op: 02 nov 2017, 20:54
An mijn man houdt zich vooral met de tuin bezig, je moet weten onze tuin is 100 meter lang en 14 meter breed. Je kan onze tuin vergelijken met een Engelse tuin. Er zijn vier eigenlijk gelijke delen, 2 delen zijn siertuin, heel veel bloemen en sierplanten in elk seizoen. Een deel is moestuin en laatste deel is bosachtig met veel bomen een grote natuurlijk vijver. Gras hebben we amper.
Hij kweekt alle 1 jarige planten dus ook de groenten op vanaf zaad. Hij is nu reeds bezig. De tuin is zijn lang leven. Alles is biologisch.
Daarnaast houdt hij zich graag bezig met fotografie, wel digitaal toestel maar analoge lenzen en deze dan bewerken in een goed fotoprogramma.
Daarnaast poetst hij ook regelmatig stofzuigen, dweilen, badkamer en toilet onderhoud.
Ik werk 4/5 de en doe de kook de opruim en de was en de strijk en het verwerken van de groenten uit de tuin.
In de HH taken wanneer ik op pensioen ben komen weer meer dingen naar mij toe.
Voila geen geheimen.
Hij kweekt alle 1 jarige planten dus ook de groenten op vanaf zaad. Hij is nu reeds bezig. De tuin is zijn lang leven. Alles is biologisch.
Daarnaast houdt hij zich graag bezig met fotografie, wel digitaal toestel maar analoge lenzen en deze dan bewerken in een goed fotoprogramma.
Daarnaast poetst hij ook regelmatig stofzuigen, dweilen, badkamer en toilet onderhoud.
Ik werk 4/5 de en doe de kook de opruim en de was en de strijk en het verwerken van de groenten uit de tuin.
In de HH taken wanneer ik op pensioen ben komen weer meer dingen naar mij toe.
Voila geen geheimen.
-
Sita
Ik hoop het met je mee, Remie

Optimistisch blijven en hou de moed erin
-
Bert
leuterkes,
zoals jullie weten had ik 2 weken geleden Corona. Ik dacht zo, het zal wel niets erg zijn.
Maar het verliep wat anders, Ik had het in redelijk erge mate want ik ben in die 2 weken bijna niet uit bed geweest, steeds maar hevige koorts die niet wilde zakken, geen smaak, geen geur, enkel maar mijn bedje in en willen slapen. Moe dat ik ben, maar moe.....En eten zat er ook bijna niet in.
Een echte kut periode!!!
Niets gelezen hier want de laptop is niet open geweest, geen TV gekeken, ook niet naar de finale van the masked singer en in het weekend ook geen koers.
Bijna was het moment daar dat ik moest opgenomen worden maar ik wilde thuis blijven om te recupereren. Ik zat er zogezegd reeds met één been binnen.
Kleine broer zorgde voor de nodige boodschappen die hij dan aan de deur plaatste.
Ja, want ons Carine weet er ondertussen ook van. In mindere mate dan ik, maar soit, corona is corona en ieder mens reageert er anders op. Is deze avond net ietske beter dan de andere dagen.
Zo, nu weten jullie dat ik nog een beetje in leven ben. Eerlijk gezegd had ik er geen zin in om iets te posten maar moest van mijn vrouwtje zodat jullie niet ongerust zouden zijn
.
Ik heb het eerder al vermeld, zij wil hier niets meer plaatsen sinds vorige keer toen ik op spoed lag. Toen kreeg ze ineens ook de volle laag en bij haar pakt dit niet. 1 keer, maar geen 2 keer!!!
Ik denk er over om het hier stil te leggen, want zoals het nu gaat is het verre van goed want niets interesseert me voorlopig.
Als jullie mij niet meer zien, steek dan maar het licht aan hé.
Houd jullie sterk allemaal en veel geluk verder. Jullie zullen dat wel goed doen.
Bye......
Bert
zoals jullie weten had ik 2 weken geleden Corona. Ik dacht zo, het zal wel niets erg zijn.
Maar het verliep wat anders, Ik had het in redelijk erge mate want ik ben in die 2 weken bijna niet uit bed geweest, steeds maar hevige koorts die niet wilde zakken, geen smaak, geen geur, enkel maar mijn bedje in en willen slapen. Moe dat ik ben, maar moe.....En eten zat er ook bijna niet in.
Een echte kut periode!!!
Niets gelezen hier want de laptop is niet open geweest, geen TV gekeken, ook niet naar de finale van the masked singer en in het weekend ook geen koers.
Bijna was het moment daar dat ik moest opgenomen worden maar ik wilde thuis blijven om te recupereren. Ik zat er zogezegd reeds met één been binnen.
Kleine broer zorgde voor de nodige boodschappen die hij dan aan de deur plaatste.
Ja, want ons Carine weet er ondertussen ook van. In mindere mate dan ik, maar soit, corona is corona en ieder mens reageert er anders op. Is deze avond net ietske beter dan de andere dagen.
Zo, nu weten jullie dat ik nog een beetje in leven ben. Eerlijk gezegd had ik er geen zin in om iets te posten maar moest van mijn vrouwtje zodat jullie niet ongerust zouden zijn
Ik heb het eerder al vermeld, zij wil hier niets meer plaatsen sinds vorige keer toen ik op spoed lag. Toen kreeg ze ineens ook de volle laag en bij haar pakt dit niet. 1 keer, maar geen 2 keer!!!
Ik denk er over om het hier stil te leggen, want zoals het nu gaat is het verre van goed want niets interesseert me voorlopig.
Als jullie mij niet meer zien, steek dan maar het licht aan hé.
Houd jullie sterk allemaal en veel geluk verder. Jullie zullen dat wel goed doen.
Bye......
Bert
-
-
voor mijn neus waarvan ik dan af en toe 'n slokje neem en daardoor mijn 

en