Goedemorgen Seizoentjes,
MJ, wat leuk om jou terug te lezen. En wat nog fijner is, is dat jullie er zo graag wonen en er gelukkig zijn en aan activiteiten geen gebrek zo te horen. Ben echt blij omdat jullie dat zijn. En ja, Matice is nog steeds een echte clown.
Oma-C, ik was gisteren zonder jasje aan gaan wandelen met Matice. In het zonnetje was het echt wel warm en in het bos ook. Had de wandeling wat uitgebreid en er een uurtje wandelen van gemaakt en tijdens het wandelen zijn oefeningen gedaan tot groot jolijt van 3 techniekers die langs de tramweg liepen , om ik weet niet wat te doen. Op die weg doe ik ook nog oefeningen met hem, wel steeds aangelijnd met zijn lange flexi band. Het duurde niet lang of nummer 1 van de 3 techniekers stak de berm over en vroeg me of hij Matice mocht aaien en de 2 anderen kwamen ook af. Matice liet zich dat natuurlijk wekgevallen, als mijnheer maar aandacht krijgt, dan is hij tevreden. Er volgde een gesprek over het hebben van huisdieren . En toen gingen ze terug aan het werk. Ze waren markeringen op palen aan het aanbrengen.
Toen we terug thuis kwamen was zijn lichtje uit en eerlijk gezegd , het mijne ook. Maar had alles in het HH reeds gedaan, dus kon ik me wat rusten.
HVT, fijn dat dochter de touwtjes in haar handen heeft genomen. Heel veel werk op korte tijd gedaan.
Wilde eend, ja, die brug werd die nacht inderdaad afgebroken, hier noemen ze die brug de brokkelbrug
Hoop dat je genoten hebt van het theater.
Anjelier, een leuke fietstocht gemaakt, het was er dan ook echt wel het weer voor. Gaat het een beetje met jou nu met jouw vader overleden te zijn? Hoop dat je mijn deelnemingskaartje heb gekregen.
Bekske, hoop dat het met jou ook gaat. Een hondje afgeven is heel erg. En je maakt altijd zo'n mooie plaatjes.
Muddy Maddy, fijn te lezen dat de doop is meegevallen.
Mammyretro, hoop dat het met jou ook gaat.
Manlief is naar BXL werken, dus heb ik het huis samen met Matice voor ons alleen. Het is al laat en ik zit hier nog in pyjama . Ga dadelijk onder de douche en dan doe ik boven al meteen alles.
En dan werk ik zo naar beneden door. Als het HH is gedaan, wacht me nog een strijkje, niet veel.
Ik wens iedereen een mooie dag, liefs en een knuffel voor wie hem kan gebruiken.