In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2022 (2)
-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35

Vandaag, tenminste deze ochtend, zal (waarschijnlijk) niet veel anders verlopen dan de ochtenden hiervoor van deze week, gewoon weer effe ’n toertje met ‘t
in onze achtertuin (polder)Foto van fietstoertje gisteren:

Voor allen met ziektes of andere narigheid, STERKTE & BETERSCHAP toegewenst.

Weet U dat ook weer..!
Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag toe....
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35

Aankomende nacht is ’t weer zover….

Voor mij zou DIT 'n oplossing kunnen/moeten zijn i.v.m. dat geklooi van de tijd voor- en achteruit te zetten iedere keer weer in 'n jaar.
Wat vinden jullie hiervan Luitjes?
Weet U dat ook weer..!
Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag toe....
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
grootjegerda - Lid geworden op: 15 mei 2020, 11:04

Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeft
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Goedemorgen allemaal ,
Ik zag weer mooie foto's voorbij komen en Remie heeft z'n rijbewijs gehaald voor goud geld .
Wel iets van 340 euro armer , wat eeen dieven
Marietteke gefeliciteerd met je zoon en ook nog beterschap .
Ponneke , ai ingebroken . Magere buit , maar je bent er maar zoet mee .
Zomertijd / wintertijd ? Van mij mogen ze het vast zetten op wintertijd . Dit zorgt voor de beste synchronisatie van onze biologische klok en is dus beter voor je gezondheid .
WIj hebben gistermiddag met oudste dochter en schoonzoon gewandeld in een park , waarna we uitkwamen bij een pannenkoekenrestaurant waar we heerlijk hebben gegeten . Ik had een kipsatee pannenkoek .
Belt mijn jongste dochter dat ze weeen heeft , dacht ze , maar het bleken indalings weeen haha .
Niks aan de hand

Ik ga even koffie zetten nu en jullie een fijne dag toewensen . Toedeloeeee tot later

Ik zag weer mooie foto's voorbij komen en Remie heeft z'n rijbewijs gehaald voor goud geld .
Wel iets van 340 euro armer , wat eeen dieven
Marietteke gefeliciteerd met je zoon en ook nog beterschap .
Ponneke , ai ingebroken . Magere buit , maar je bent er maar zoet mee .
Zomertijd / wintertijd ? Van mij mogen ze het vast zetten op wintertijd . Dit zorgt voor de beste synchronisatie van onze biologische klok en is dus beter voor je gezondheid .
WIj hebben gistermiddag met oudste dochter en schoonzoon gewandeld in een park , waarna we uitkwamen bij een pannenkoekenrestaurant waar we heerlijk hebben gegeten . Ik had een kipsatee pannenkoek .
Belt mijn jongste dochter dat ze weeen heeft , dacht ze , maar het bleken indalings weeen haha .
Niks aan de hand

Ik ga even koffie zetten nu en jullie een fijne dag toewensen . Toedeloeeee tot later

'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Hallookes, zalig dat weertje
Mijn eerste wasgoed hangt al buiten van 7u. .
Een mens is vroeger wakker hé als de zon schijnt
Mijn duracellekes werken weer goed
Ik zou graag deze namiddag een stapje in de wereld zetten
Dus verder doen in HH
Fijne dag iedereen
toedeloekes
menu: gebakken kabeljauwhaasje met botersaus , tomaatjes en patatjes.
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
halloooo een goeie zonnige zaterdagmorgen allemaal
ik ben nu aan veel verschillende dingen tegelijk bezig maar na de middag doe ik het rustiger aan
dus nu vlug verder doen
tot later , daaaaaag

ik ben nu aan veel verschillende dingen tegelijk bezig maar na de middag doe ik het rustiger aan
dus nu vlug verder doen
tot later , daaaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
♥♥ Wat een mooie poes Zonnebloemetje, oeije ze gaat haar pootje verbranden..zonnebloemetje schreef: ↑26 mar 2022, 11:04halloooo een goeie zonnige zaterdagmorgen allemaal
dus nu vlug verder doen
tot later , daaaaaag
![]()
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
hallooooo een goeie middag allemaal
efkes twee minuutjes zitten want mijn benen en mijn rug hebben het lastig
mijn ventje heeft ondertussen al een buitenwerkje gedaan en met zijn machientje het kippenpark eens goed omgewoeld en hij heeft ook overal pijn nu en ook in zijn rug
maar na de middag gaan we de zetel in met de voetjes omhoog om een beetje tv te kijken
jadi ik vind het ook zo'n mooie poes en is dat misschien zo'n poes dat jou dochter heeft , allé ze gelijkt er toch een beetje op zeker denk ik
de pot soep is al klaar en nu de rest van het middageten sè
maar eerst nog de vers gewassen lakentjes terug op ons bed leggen
wij eten frietjes met vol au vent voor mij en americain préparé voor mijn ventje
en natuurlijk ook nog veel verse groentjes er bij
voor iedereen SMAKELIJK
daaaaaaag

efkes twee minuutjes zitten want mijn benen en mijn rug hebben het lastig
mijn ventje heeft ondertussen al een buitenwerkje gedaan en met zijn machientje het kippenpark eens goed omgewoeld en hij heeft ook overal pijn nu en ook in zijn rug
maar na de middag gaan we de zetel in met de voetjes omhoog om een beetje tv te kijken
jadi ik vind het ook zo'n mooie poes en is dat misschien zo'n poes dat jou dochter heeft , allé ze gelijkt er toch een beetje op zeker denk ik
de pot soep is al klaar en nu de rest van het middageten sè
maar eerst nog de vers gewassen lakentjes terug op ons bed leggen
wij eten frietjes met vol au vent voor mij en americain préparé voor mijn ventje
en natuurlijk ook nog veel verse groentjes er bij
voor iedereen SMAKELIJK
daaaaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
ponneke - Lid geworden op: 16 mar 2022, 10:56
Goedemiddag leuterkes 
Lekker weer, maar frisse wind gaat hier - goed voor die met een berg was zitten!
Ben VM voor de dogs gaan voer halen, hun vlees is voor volgende week
Ach, die inbraak was in de hondenschool, die is niet van mij maar ik ga daar al zowat 10 jaar en je leeft mee met alle voor- en tegenspoed. Zulke dingen vind ik nu eenmaal niet kunnen, ze vernielen meer dan het waard is.
Voor wat chips, chocola, soep en wat drankjes gooien ze de hele tent overhoop. Zo bijna of daar geld achterblijft als we weggaan.. alles van waarde wordt meegenomen door ons elke keer.
Mooie natuurplaatjes hier alweer te zien, en ben een beetje jaloers op al die grachtjes in Nederland....gelukkig heb ik mijn vijvertje hier, die ook heel wat vliegend leven lokt.
Ann-W : spannend, dan begint het echt wel te korten die bevalling : geweldig!
Jadi : schitterend plaatje met de kip met gebakken ei
Van mij mogen ze dat zomeruur ook afschaffen, bij elke wissel ben ik 2 weken van slag, en kan ik slecht eten
Aan iedereen met kwaaltjes, rust op tijd, en niets teveel ineens doen, de andere zieken spoedig herstel (vooral Bert???)
En nu ga ik ff bammetjes zoeken om te eten, heb trek gekregen!

Lekker weer, maar frisse wind gaat hier - goed voor die met een berg was zitten!
Ben VM voor de dogs gaan voer halen, hun vlees is voor volgende week
Ach, die inbraak was in de hondenschool, die is niet van mij maar ik ga daar al zowat 10 jaar en je leeft mee met alle voor- en tegenspoed. Zulke dingen vind ik nu eenmaal niet kunnen, ze vernielen meer dan het waard is.
Voor wat chips, chocola, soep en wat drankjes gooien ze de hele tent overhoop. Zo bijna of daar geld achterblijft als we weggaan.. alles van waarde wordt meegenomen door ons elke keer.
Mooie natuurplaatjes hier alweer te zien, en ben een beetje jaloers op al die grachtjes in Nederland....gelukkig heb ik mijn vijvertje hier, die ook heel wat vliegend leven lokt.
Ann-W : spannend, dan begint het echt wel te korten die bevalling : geweldig!
Jadi : schitterend plaatje met de kip met gebakken ei

Van mij mogen ze dat zomeruur ook afschaffen, bij elke wissel ben ik 2 weken van slag, en kan ik slecht eten
Aan iedereen met kwaaltjes, rust op tijd, en niets teveel ineens doen, de andere zieken spoedig herstel (vooral Bert???)
En nu ga ik ff bammetjes zoeken om te eten, heb trek gekregen!

-
ponneke - Lid geworden op: 16 mar 2022, 10:56
Prachtige poes is dat!
-

Wat een geheugen Zonnebloemetje, inderdaad vroeger had ons dochter zo'n kater. Maar die is
gestorven . Die staat op een altaartje samen met zijn as.
(Dat was een dutske van Zeebrugge, een beetje verwaarloost wat aandacht betrof. Het schatteke zat heel veel alleen. Dus die arriveerde dan maar bij ons dochter...
Dit is haar nieuwe aanwinst een kattin bijna twee jaar bij haar.
Weer een sukkelaar, en heel ander karakter dan de kater.. (de kwekers hebben er te vroeg mee willen kweken, gevolg het schatteke had dode ukkies en baarmoeder is moeten verwijderd worden) Heel mager echt de dierenarts gaf haar alles wat ze moest hebben. En onze dochter gaf haar eten en water en van alles o.a. snoepjes. Nu is het een mooie kattin geworden. Toch wat klein volgens haar ras. Maar ze is gezond en dat is het bijzonderste.Ze is heel eigenzinnig en zij is de baas in huis.
-
marietteke - Lid geworden op: 26 mar 2006, 19:31

bedankt lieve mensen ,
voor al die verjaardags _en geneeswensen , voor mijn zoon ,
Sarina , ja mooi rivierenhof ,
daar zijn we ook al 'n paar keer naartoe gefietst ,
is 'n toffe fietsroute van bij ons tot ginder ,
ponneke , toch erg zo'n vandalenstreken ,
hun handen moesten blijven stijf staan ,
Remie , voor mij hoeft dat ook niet elke keer hoor ,
gewoon zoals het nu is , mag het voor mij blijven ,
want anders ligt mijn bioritme weer effe in de knoop ,