In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2022 (2)
-
marietteke - Lid geworden op: 26 mar 2006, 19:31

hallo
jaja , maartse buien , en aprilse grillen ,
morgen beloven ze hier ook sneeuw
Remie , haha tof je bewerkte foto ,
zou handig zijn zo langs pc eens effe binnen springen hé
ik zit hier met 'n dikke buil ,
aan mijn rechterkant ter hoogte van mijn ook maar ietsjes er vandaan ,
de keukenkast wou ik dicht doen , maar die kwam frontaal tegen mijne kop ,
heb al wat ijs gelegd , jeetje ...stom h"
het ruikt weeral lekker ten huize ..bloemeke
naar appelcake ..mmmmm
Ponneke moet zeker heel zwaar zijn voor jou ,
goed dat je je beestjes nog hebt ,
ghyra , mooi , diesel ,
en leuk dat je zus weer eens komt , doe ze de groetjes ,
en hopelijk is het dan beter weer
an w , en de sneeuw al aangekomen bij jullie ?
sarina , mooi het rivierenhof
grootjegerda de dagen vliegen zeker voorbij ,
mama igne , sita , bertje puzzel
en iedereen 'n fijne avond nog
geluk vind je onverwacht
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Nee , hier motregent het nog steeds een beetje . Geen sneeuw nog .
Ik wens jullie allemaal een hele fijne avond .

'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
ponneke - Lid geworden op: 16 mar 2022, 10:56
Zoals steeds mag ik hier het licht komen uitdoen
Heb eerst een hele hoop mogen bijlezen, had geen tijd vroeger
Wel geprobeerd, maar werd steeds onderbroken, en donderdag is toch al een drukke dag hier
En dan kwamen er nog mensen voor een herstelling en stond de ganse tent op stelten hier
Enkele keren van mijn laddertje moeten komen voor bijstand en toezicht
Maar...al het moois dat ik hier zag heeft veel goed gedaan, ik kon echt genieten van alle mooie plaatjes!
Diesel, een prachtige hond is het hoor Ghyra
Het mooie roodborstje, zoooo mooi!
Al die jonge bloemen en planten, en vooral het krentenboompje staat op mijn netvlies gebrand!
Marrietteke, jij staat echt goed met je vurig ros, ik wens je vele veilige kilometers! en ach, misschien laat ik mezelf nog ooit verleiden (maar wel heel veilig!) Dat gaat je in elk geval beter af dan het huishouden whahahaha!
Zonnebloemetje, jij moet alvast voldoende bloem, gist en dergelijke in huis hebben, hier staat alles op de bon. Laat het smaken!
Hier de ganse dag regen, en in de late middag dikke vette zon
Zie hier net een zoutstrooier doorkomen op het fietspad, het is dan ook echt koud brrrrrrrrrrr!
Benieuwd of hier echt nog sneeuw komt? Alvast de honden zouden het geweldig vinden!
Tja, als het nu begint, zijn het aprilse grillen - en die doen wat en wanneer ze willen!
Goedenacht allen!

Heb eerst een hele hoop mogen bijlezen, had geen tijd vroeger
Wel geprobeerd, maar werd steeds onderbroken, en donderdag is toch al een drukke dag hier
En dan kwamen er nog mensen voor een herstelling en stond de ganse tent op stelten hier
Enkele keren van mijn laddertje moeten komen voor bijstand en toezicht
Maar...al het moois dat ik hier zag heeft veel goed gedaan, ik kon echt genieten van alle mooie plaatjes!
Diesel, een prachtige hond is het hoor Ghyra
Het mooie roodborstje, zoooo mooi!
Al die jonge bloemen en planten, en vooral het krentenboompje staat op mijn netvlies gebrand!
Marrietteke, jij staat echt goed met je vurig ros, ik wens je vele veilige kilometers! en ach, misschien laat ik mezelf nog ooit verleiden (maar wel heel veilig!) Dat gaat je in elk geval beter af dan het huishouden whahahaha!
Zonnebloemetje, jij moet alvast voldoende bloem, gist en dergelijke in huis hebben, hier staat alles op de bon. Laat het smaken!
Hier de ganse dag regen, en in de late middag dikke vette zon
Zie hier net een zoutstrooier doorkomen op het fietspad, het is dan ook echt koud brrrrrrrrrrr!
Benieuwd of hier echt nog sneeuw komt? Alvast de honden zouden het geweldig vinden!
Tja, als het nu begint, zijn het aprilse grillen - en die doen wat en wanneer ze willen!
Goedenacht allen!

-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35

Vanmiddag komt de kapster om onze haartjes te fatsoeneren hier thuis Voor vanochtend heb ik nog geen idee of er plannen zijn, daar beslis of ga ik niet over..

Voor allen met ziektes of andere narigheid, STERKTE & BETERSCHAP toegewenst.

Weet U dat ook weer..!
Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag toe....
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
hallooooo een goeie middag alweer
wat gaat de tijd toch rap in de voormiddag
wij hebben al de nodige boodschappen gedaan deze voormiddag lekker binnen bij de verwarming in onze auto , want het heeft gesneeuwd en tis echt een gure koude noordenwind en we hebben onze auto toch om te gebruiken hé
en dus waren we vroeg terug thuis en dan hebben we een koffietje gedronken met lekkere verse croissantjes er bij , mjammie dat smaakte
en ik heb eigenlijk geen goesting om vandaag nog buiten te komen maar kort na de middag moeten we nog naar het ziekenhuis met mijn tante van bijna 96 jaar op consultatie en ze heeft begin van de maand ook corona gehad maar is nu toch al weer beter
allé we moeten vroeg eten om goed op tijd klaar te zijn om te vertrekken
dus voor iedereen nog een fijne vrijdag verder
daaaaaaag

wat gaat de tijd toch rap in de voormiddag
wij hebben al de nodige boodschappen gedaan deze voormiddag lekker binnen bij de verwarming in onze auto , want het heeft gesneeuwd en tis echt een gure koude noordenwind en we hebben onze auto toch om te gebruiken hé
en dus waren we vroeg terug thuis en dan hebben we een koffietje gedronken met lekkere verse croissantjes er bij , mjammie dat smaakte
en ik heb eigenlijk geen goesting om vandaag nog buiten te komen maar kort na de middag moeten we nog naar het ziekenhuis met mijn tante van bijna 96 jaar op consultatie en ze heeft begin van de maand ook corona gehad maar is nu toch al weer beter
allé we moeten vroeg eten om goed op tijd klaar te zijn om te vertrekken
dus voor iedereen nog een fijne vrijdag verder
daaaaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Goede witte morgen iedereen.
Doemme ik heb koude voeten, daar zal de sneeuwkoude er wel voor iets tussen zitten.
De grillen van april zijn goed ingezet.
Diegene die nu op reis zijn, of vertrekken hebben geen geluk hoor.
En de kust is ook maar flauw las ik.
Vandaag krijgen ze me niet buiten..
Lekker binnen in de warmte..
Aan iedereen een fijne vrijdag
En laat jullie niet vangen
toedeloe
menu: varkenshaasje met worteltjes..
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.