De pijn is niet mis, echt het doet pijn precies tandpijn maar in de heup,en bil.Maar wil gewoon meegeven dat ik een top man heb. Hij heeft gewoon overgenomen. En echt het eten was lekker. Ik ben echt heel,dankbaar.
Goede morgen,
Verder wens ik allen een fijne woensdag toe
toedeloe
menu: kalfslapjes met bloemkool in witte saus/ ik maak ook nog hamburgers met rode bonen in tomaten saus. = yip 2 menu's
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
Hopelijk wordt het weer nog wat beter, en krijgen we nog een streepje te zien....
Fijn Lenk dat je man zo'n goede hulp is voor je, maar die pijn moet dus echt vreselijk zijn
Wat het winkelen betreft : ik grijp steeds meer naar de huismerken, of als het kan met kortingsbonnen.
En ik vind het erg dat de regering niet ingrijpt, vele spullen worden kunstmatig duur gemaakt door de supermarkt-dieven
Wij eten straks scampi diabolique, met frietjes (scampi in de aanbieding gekocht)
efkes rap want we hebben het een beetje druk vandaag
mag ik jullie voorstellen
DIT IS OZZY de Bordercollie pup van Celine die gisterenavond een nieuwe thuis heeft gekregen bij haar thuis
en doordat ze deze voormiddag moest werken zijn wij langs geweest om hem eens buiten te laten zodat hij leert dat hij buiten zijn behoefte moet doen en vannacht had hij niks gedaan in zijn bench waar hij de eerste nachten zal in slapen tot dat hij het daar wat meer gewoon is , dus is hij zeker al flink geweest voor zijn eerste nacht in een nieuwe vreemde omgeving
en mijn ventje is er natuurlijk al direct zot van hé
Laatst gewijzigd door zonnebloemetje op 06 apr 2022, 17:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Ding Dong. . . slik. . . wauw ..... ik heb niks bijgelezen..
Ik zag de foto . ..
..... ben van de kaart
Och ....♥ ♥♥♥♥♥♥♥ wat een lieveke...
Ik ben stapel ............................ verliefd op Ozzy.....
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.