In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2022 (2)
-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35
Schitterend..!zonnebloemetje schreef: ↑06 apr 2022, 15:26mag ik jullie voorstellen
DIT IS OZZY de Bordercollie pup van Celine
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
hallooooo een goeie winderige namiddag nog steeds
en volgens de weerman zou de wind tegen vanavond toch nog een beetje minderen
ik heb zojuist gedaan met boven te kuisen en daarna met mijn kop onder de kraan boven het bad mijn haar gewassen en ik ben alweer stikkapot , tis toch niet te geloven
maar voor de rest van de dag doe ik het nu rustig aan want het zal niet anders kunnen
Remie dat aardbeientaartje is misschien wel het gezondste en ook lekker vind ik
en ja tis voor de rappe hé
Sarina ja ik vind het ook jammer dat we Bertje niet meer zien
maar misschien is hij nog niet helemaal hersteld van die corona
en de wonderen zijn de wereld nog niet uit hé , dus we leven op hoop
en weet er misschien iemand waarom we Thijli hier niet meer zien ???????????????
want das ook al lang geleden
ja Ponneke tis niet gemakkelijk hoor om een appartement te vinden want we willen toch wel iets naar onze goesting en instapklaar en in het Brugse zijn er veel appartementen die niet aan onze eisen voldoen , zoals een garage of een lift want er zijn veel appartementen die alleen maar een autostandplaats hebben en geen garage en er zijn er ook veel die niet zo recent gebouwd zijn die geen lift hebben en ik kan bijna geen trappen meer doen door mijn ziekte en op het gelijkvloers willen we niet wonen want dan kunnen we in de zomer niet alles open zetten overdag of 's nachts als het warm weer is , en dus is het een beetje zoekwerk hé
allé ik ben er mee weg sè
daaaaaaag

en volgens de weerman zou de wind tegen vanavond toch nog een beetje minderen
ik heb zojuist gedaan met boven te kuisen en daarna met mijn kop onder de kraan boven het bad mijn haar gewassen en ik ben alweer stikkapot , tis toch niet te geloven
maar voor de rest van de dag doe ik het nu rustig aan want het zal niet anders kunnen
Remie dat aardbeientaartje is misschien wel het gezondste en ook lekker vind ik
en ja tis voor de rappe hé
Sarina ja ik vind het ook jammer dat we Bertje niet meer zien
maar misschien is hij nog niet helemaal hersteld van die corona
en de wonderen zijn de wereld nog niet uit hé , dus we leven op hoop
en weet er misschien iemand waarom we Thijli hier niet meer zien ???????????????
ja Ponneke tis niet gemakkelijk hoor om een appartement te vinden want we willen toch wel iets naar onze goesting en instapklaar en in het Brugse zijn er veel appartementen die niet aan onze eisen voldoen , zoals een garage of een lift want er zijn veel appartementen die alleen maar een autostandplaats hebben en geen garage en er zijn er ook veel die niet zo recent gebouwd zijn die geen lift hebben en ik kan bijna geen trappen meer doen door mijn ziekte en op het gelijkvloers willen we niet wonen want dan kunnen we in de zomer niet alles open zetten overdag of 's nachts als het warm weer is , en dus is het een beetje zoekwerk hé
allé ik ben er mee weg sè
daaaaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Thijli waar ben je ?zonnebloemetje schreef: ↑07 apr 2022, 17:23en weet er misschien iemand waarom we Thijli hier niet meer zien ???????????????

'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
marietteke - Lid geworden op: 26 mar 2006, 19:31
hallo goeieavond
amaai heb wat moeten bijlezen , als je eens effe 'n dagje of twee over slaat ,
zn wat zie ik ,

waauw 'n kleinzoon voor AN W ..tof ..dikke proficiat voor oma en opa ,
en ook voor de ouders natuurlijk ,
bloemeke , ..smelt ..smelt , oh ! zo 'n schattig lief hondje ,
en je mocht er al mee wandelen ,
spijtig dat ik dat niet kan met ons Sookie ,
maar die zou me sowieso meetrekken
tja ..ik mis ons Bertje ook

mischien is hij vergeten , dat hij op pensioen is ,
en staat hij terug ergens op wacht
thijli en willempie zijn ook ribbedebie
Sarina , amaai die meneer proper mag bij mij ook langs komen hoor ,
ik ga verder iedereen 'n fijne dag wensen ,
zo vergeet ik niemand
amaai heb wat moeten bijlezen , als je eens effe 'n dagje of twee over slaat ,
zn wat zie ik ,

waauw 'n kleinzoon voor AN W ..tof ..dikke proficiat voor oma en opa ,
en ook voor de ouders natuurlijk ,
bloemeke , ..smelt ..smelt , oh ! zo 'n schattig lief hondje ,
en je mocht er al mee wandelen ,
spijtig dat ik dat niet kan met ons Sookie ,
maar die zou me sowieso meetrekken
tja ..ik mis ons Bertje ook

mischien is hij vergeten , dat hij op pensioen is ,
en staat hij terug ergens op wacht
thijli en willempie zijn ook ribbedebie
Sarina , amaai die meneer proper mag bij mij ook langs komen hoor ,
ik ga verder iedereen 'n fijne dag wensen ,
zo vergeet ik niemand
geluk vind je onverwacht
-
Lenk - Lid geworden op: 02 nov 2017, 20:54
Hey hey
Oef ik heb vanaf nu een week vakantie tot en met 18 april. Ik zie er naar uit. Ze voorspellen mooi weer toch een beetje ik hoop dat ik wat kan buiten zitten
Mijn rug gaat de goede kant uit langzaam maar zeker, maar zeker langzaam. Het doet nog echt pijn maar de scherpe rand is er af. Elke dag een klein stapje maar er is hoop
Ponneke, Sarina en An jullie doen me zo dikwijls lachen vedetten zijn jullie hahahaha. Waar halen jullie die foto's ik zou begot niet weten hoe ik ze zou moeten vinden op het www.
Ponneke ik smelt ook voor pups. Dus Zonnebloemeke, veel foto's en veel puppy verhalen aub
Ponneke ook rug en been problemen. Is het links of rechts als het verschilt kunnen we elkaar afwisselen hé. Neen leuk is anders ik begrijp je beentjes omhoog geeft veel allez 45 graden hé meer kan ik niet hoor
Zo ik ga me een glaasje wijn nemen en ons bruintje haar kauwbeen verstoppen en dan de zetel in beentjes omhoog. Zal goed doen.
Tja onze Bert of Bertje heeft ons sennet verlaten denk ik. Ik hoop van niet maar hij had zoiets aangekondigd. Spijtig vind ik het. Ik mis hem wel een gewone rustige verstandige man met veel humor zonder haantjes gedoe.
Oef ik heb vanaf nu een week vakantie tot en met 18 april. Ik zie er naar uit. Ze voorspellen mooi weer toch een beetje ik hoop dat ik wat kan buiten zitten
Mijn rug gaat de goede kant uit langzaam maar zeker, maar zeker langzaam. Het doet nog echt pijn maar de scherpe rand is er af. Elke dag een klein stapje maar er is hoop
Ponneke, Sarina en An jullie doen me zo dikwijls lachen vedetten zijn jullie hahahaha. Waar halen jullie die foto's ik zou begot niet weten hoe ik ze zou moeten vinden op het www.
Ponneke ik smelt ook voor pups. Dus Zonnebloemeke, veel foto's en veel puppy verhalen aub
Ponneke ook rug en been problemen. Is het links of rechts als het verschilt kunnen we elkaar afwisselen hé. Neen leuk is anders ik begrijp je beentjes omhoog geeft veel allez 45 graden hé meer kan ik niet hoor
Zo ik ga me een glaasje wijn nemen en ons bruintje haar kauwbeen verstoppen en dan de zetel in beentjes omhoog. Zal goed doen.
Tja onze Bert of Bertje heeft ons sennet verlaten denk ik. Ik hoop van niet maar hij had zoiets aangekondigd. Spijtig vind ik het. Ik mis hem wel een gewone rustige verstandige man met veel humor zonder haantjes gedoe.
-
Je had nog meer onderzoeken lopen toch ? Weten ze ondertussen al wat het is ?
'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
Goedemorgen allen ,
Lenk , Fijn dat het beter met je rug gaat . Het blijft een achilleshiel weet ik uit ervaring .
Ik hoop ook niet dat Bert sennet heeft verlaten
En Thijli is ook al meer dan een maand spoorloos
Sarina , ik gebruik voor gifjes meestal deze 2 sites :
https://www.animaatjes.nl/plaatjes
https://tenor.com/
Ik ga zometeen met een vriendin naar een paas workshop .
Fijne vrijdag allemaal en toedeloeeeeee
Lenk , Fijn dat het beter met je rug gaat . Het blijft een achilleshiel weet ik uit ervaring .
Ik hoop ook niet dat Bert sennet heeft verlaten

En Thijli is ook al meer dan een maand spoorloos
Sarina , ik gebruik voor gifjes meestal deze 2 sites :
https://www.animaatjes.nl/plaatjes
https://tenor.com/
Ik ga zometeen met een vriendin naar een paas workshop .
Fijne vrijdag allemaal en toedeloeeeeee

-
Sita

Goeiemorgen iedereen,
Bloemeke, wat een schattig hondje is Ozzy. Hopelijk hebben ze er heel wat jaren plezier van.
In het begin heel veel werk natuurlijk maar met jullie hulp zal dat zeker wel lukken.
Thijli ondervindt, net als ik, geregeld inlogproblemen. Erg ontmoedigend!
Bij mij lukt het de laatste tijd beter, al zijn er nog steeds problemen, maar ...
En of Bert nog terugkomt ... dat moet hij zelf beslissen.
Maar hij zegde: "Als je mij niet meer ziet, steek het licht dan maar aan."
Dat zal ik dus maar doen

Fijne dag nog iedereen.
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
halloooo een goeie namiddag iedereen
efkes vijf minuutjes rusten en hier eens komen kijken wat er vandaag al staat geschreven
marietteke dat zou nu ook nog kunnen sè dat Bertje ergens op wacht staat , ha ha ha
Lenk gelukkig al wat beter met jou rug , goed zo
An met twee weken heb ik terug een afspraak bij neurologie voor de uitslag van een genetisch onderzoek in het UZ Gent , maar tis natuurlijk niet zeker dat er daar een oplossing zal uitkomen en verder zullen er dan terug nog onderzoeken worden gedaan hoe alles verder ge evolueerd is de laatste maanden , dus afwachten
Remie alweer vroeg uit de veren vandaag , voor ons is dat toch te vroeg hoor maar als je vroeg wakker bent heb je natuurlijk nog een lange voormiddag hé
mama-inge zijn jullie nu al allemaal genezen ?????????
Sita wat ben jij toch een talent , zooooo mooi bewerkt met Ozzy er op , bedankt hoor
die zal ik zeker pikken
Sarina wat leuk dat paaskleedje en dan nog in mijn lievelingskleur
marietteke, ghyra, Bertje, miesje, jadi, Sita, Lenk, Remie, grootjegerda, puzzel,
An-Wildflower, Thijli, mama-inge, Ponneke, Sarina, Willempie
nog een fijne vrijdag verder
en nu ga ik nog efkes met mijn stofzuiger rondgaan sè
want morgen heb ik dan geen tijd voor kuiswerkjes te doen
daaaaaag

efkes vijf minuutjes rusten en hier eens komen kijken wat er vandaag al staat geschreven
marietteke dat zou nu ook nog kunnen sè dat Bertje ergens op wacht staat , ha ha ha
Lenk gelukkig al wat beter met jou rug , goed zo
An met twee weken heb ik terug een afspraak bij neurologie voor de uitslag van een genetisch onderzoek in het UZ Gent , maar tis natuurlijk niet zeker dat er daar een oplossing zal uitkomen en verder zullen er dan terug nog onderzoeken worden gedaan hoe alles verder ge evolueerd is de laatste maanden , dus afwachten
Remie alweer vroeg uit de veren vandaag , voor ons is dat toch te vroeg hoor maar als je vroeg wakker bent heb je natuurlijk nog een lange voormiddag hé
mama-inge zijn jullie nu al allemaal genezen ?????????
Sita wat ben jij toch een talent , zooooo mooi bewerkt met Ozzy er op , bedankt hoor
die zal ik zeker pikken
Sarina wat leuk dat paaskleedje en dan nog in mijn lievelingskleur
marietteke, ghyra, Bertje, miesje, jadi, Sita, Lenk, Remie, grootjegerda, puzzel,
An-Wildflower, Thijli, mama-inge, Ponneke, Sarina, Willempie
nog een fijne vrijdag verder
en nu ga ik nog efkes met mijn stofzuiger rondgaan sè
want morgen heb ik dan geen tijd voor kuiswerkjes te doen
daaaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
marietteke - Lid geworden op: 26 mar 2006, 19:31

hallo
bloemeke zo schattig jullie pupje
maar kleine hondjes worden vlug groot hoor ,
maar blijven wel altijd even lief en mooi ,
en ik krijg mijn emails niet meer open ,