hallooooo een goeie namiddag iedereen
ik heb vandaag nog geen tijd gehad om hier wat te schrijven want de zaterdag heb ik het zeker in de voormiddag heel druk en na de middag had ik dringend wat rust nodig met mijn beentjes omhoog terwijl we naar een mooie film hebben gekeken
en nu heeft onze koffie goed gesmaakt met wat lekkers er bij
Lenk en mama-inge , wat schattig zijn jullie puppies zo mooi
Sarina wat jij hebt gemaakt van jou kat dat noem ik zeker geen geklungel hoor want zoiets dat kan ik niet
maar tis echt mooi
Ponneke wat je ook doet vandaag geniet er van
An ook voor jou een fijne zaterdag vandaag
marietteke al op jou fietsje gesprongen vandaag????????,
Remie lees ik hier nu wel goed ?????? je bootje verkocht , allé dat had ik echt niet verwacht hoor
ik kan het geloven dat je een brok in je keel hebt want ik verschiet er zelf van
hopelijk heb je niet te rap beslist en dus zal je vanaf nu een andere bezigheid moeten zoeken om de zomer door te komen en het zal wel efkes wennen worden denk ik voor jou zonder bootje
hier is het al gans de dag zonnig en droog , dus das goed hé
ik zal nog efkes enkele fotootjes plaatsen van Ozzy van gisteren

pas 8 weken oud en al een beetje zonnebaden in het gras

gratis taxi met het zoontje van Celine haar broer en ze vonden het alle twee leuk

een beetje helpen met Celine in de paardenstallen

efkes relaxen en alles goed in de gaten houden op zijn kussen terwijl Celine en haar vriend paard rijden op hun piste aan de paardenstallen
marietteke, ghyra, Bertje, miesje, jadi, Sita, Lenk, Remie, grootjegerda, puzzel,
An-Wildflower, Thijli, mama-inge, Ponneke, Sarina, Willempie
nog een aangename zaterdag verder
daaaaaag
ik heb vandaag nog geen tijd gehad om hier wat te schrijven want de zaterdag heb ik het zeker in de voormiddag heel druk en na de middag had ik dringend wat rust nodig met mijn beentjes omhoog terwijl we naar een mooie film hebben gekeken
en nu heeft onze koffie goed gesmaakt met wat lekkers er bij
Lenk en mama-inge , wat schattig zijn jullie puppies zo mooi
Sarina wat jij hebt gemaakt van jou kat dat noem ik zeker geen geklungel hoor want zoiets dat kan ik niet
maar tis echt mooi
Ponneke wat je ook doet vandaag geniet er van
An ook voor jou een fijne zaterdag vandaag
marietteke al op jou fietsje gesprongen vandaag????????,
Remie lees ik hier nu wel goed ?????? je bootje verkocht , allé dat had ik echt niet verwacht hoor
ik kan het geloven dat je een brok in je keel hebt want ik verschiet er zelf van
hopelijk heb je niet te rap beslist en dus zal je vanaf nu een andere bezigheid moeten zoeken om de zomer door te komen en het zal wel efkes wennen worden denk ik voor jou zonder bootje
hier is het al gans de dag zonnig en droog , dus das goed hé
ik zal nog efkes enkele fotootjes plaatsen van Ozzy van gisteren

pas 8 weken oud en al een beetje zonnebaden in het gras

gratis taxi met het zoontje van Celine haar broer en ze vonden het alle twee leuk

een beetje helpen met Celine in de paardenstallen

efkes relaxen en alles goed in de gaten houden op zijn kussen terwijl Celine en haar vriend paard rijden op hun piste aan de paardenstallen
marietteke, ghyra, Bertje, miesje, jadi, Sita, Lenk, Remie, grootjegerda, puzzel,
An-Wildflower, Thijli, mama-inge, Ponneke, Sarina, Willempie
nog een aangename zaterdag verder
daaaaaag
*** Zie het leven van de zonnige kant ***

en

Z-Bloemetje, Marietteke, An-W, Inge en Jadi, bedankt voor jullie medeleven en reactie.