In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2022 (3)
-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35

Vanochtend waren er nog 8 eendenkuikens, volgens mij 2 of 3 dagen oud, ‘k ben benieuwd hoeveel er morgen nog over zijn.

Het is nou eenmaal ook ’t favoriete hapje van de reigers en snoeken.
Middag
gedaan, nu aan de
met wat lekkers erbij. Menu:

Weet U dat ook weer..!
Voor allen met ziektes of andere narigheid, STERKTE & BETERSCHAP toegewenst.

Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook 'n fraaie dag verder en avond toe....
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-

Omdat er zo’n enorme belangstelling is
voor de foto’s uit mijn omgeving, die ik meestal maak tijdens fietstochtjes, net als deze van vanochtend trouwens, heb ik er voor U speciaal nog wat ingelijst. 
Weet U dat ook weer..!

Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook 'n fraaie dag verder en avond toe....
Vriendelijke groet,
en
-
Lenk - Lid geworden op: 02 nov 2017, 20:54
Kindjes dus geweest deze voormiddag. Paaseitjes geraapt. En ons oudste bruin kindje heeft ook een paasei geraapt. Baasje was de eitjes deze ochtend aan het verstoppen in de tuin en ze liep erachter en heeft er eentje stiekem gepikt en opgegeten, gelukkig geen groot en melkchocolade. Van de chocolade binnen hebben we ze ook moeten weghalen, niemand moest mij zeggen waar ze lagen, ik zag het aan een dikke neus die de lucht inging
Voor de rest mijn rug een iets mindere dag. Heb slecht geslapen en wss door het draaien en keren terug wat meer last. Ook het slenteren in de tuin achter de kindjes ging niet zo goed. Als ik mijn eigen tempo kan houden lukt het me om 70 meter te stappen dus na de 50 midden vorige week 20 erbij. Man had elke 30 meter wel een zitpunt voor me gezet.
Gisteren avond hadden we dus als Paasmenu van een Italiaanse traiteur gerechtjes laten brengen. Heerlijk was dit, gewoon even opwarmen in de oven en klaar. Dus geen koken voor mij of man. Gewoon lekker en rustig iets gegeten. Leuk om te onthouden voor bv een verjaardag. Niet goedkoop maar op restaurant gaan is ook niet goedkoop
Zo deze avond op menu lamsfilet, lange boontjes, aardappel in de schil en lookboter. oeps ventje roept eten is klaar
Voor de rest mijn rug een iets mindere dag. Heb slecht geslapen en wss door het draaien en keren terug wat meer last. Ook het slenteren in de tuin achter de kindjes ging niet zo goed. Als ik mijn eigen tempo kan houden lukt het me om 70 meter te stappen dus na de 50 midden vorige week 20 erbij. Man had elke 30 meter wel een zitpunt voor me gezet.
Gisteren avond hadden we dus als Paasmenu van een Italiaanse traiteur gerechtjes laten brengen. Heerlijk was dit, gewoon even opwarmen in de oven en klaar. Dus geen koken voor mij of man. Gewoon lekker en rustig iets gegeten. Leuk om te onthouden voor bv een verjaardag. Niet goedkoop maar op restaurant gaan is ook niet goedkoop
Zo deze avond op menu lamsfilet, lange boontjes, aardappel in de schil en lookboter. oeps ventje roept eten is klaar
-
marietteke - Lid geworden op: 26 mar 2006, 19:31

leuk fietstochtje kunnen doen vandaag ,
naar Antwerpen aan 't steen , en echt terrasjesweer , zalig !
wel met de waterbus terug gekomen ,
an w laat den Indonees smaken hoor
Remie fantastiche foto's
ponneke , weer wat eurookens minder ,
na het betalen van je rekeningen
jadi , grote opruimwerken ,
zou ik ook eens moeten doen ,
Sarina , een rustig dagje ,
geniet ervan
mooie natuurfoto"s hoor
mama igne , mooie bloemekens in uwe hof
fijne avond allemaal
bloemeke , grootjegerda
geluk vind je onverwacht
-

Dit gaat U niet geloven, straks stap ik weer op mijn
om de polder in te gaan. Dus daarvan worden later op de dag hier dan ook weer van die geweldige foto’s gedeeld, tenminste.. alleen dan als U ’t leuk vindt hoor..!

Weet U dat ook weer..!

Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag toe....
Vriendelijke groet,
en
-
U heeft er ook van kunnen genieten lees ik Marietteke, mooi stekkie daar om even wat te nuttigen op 'n terrasje.marietteke schreef: ↑18 apr 2022, 19:13![]()
leuk fietstochtje kunnen doen vandaag, naar Antwerpen aan 't steen, en echt terrasjesweer , zalig ! wel met de waterbus terug gekomen,
-
Altijd als ik lees dat u aan 't bakken gaat of bent Z-Bloemetje, krijg ik 'n geur in mijn neus alsof ik in een bakkerij sta.. heerlijk..!zonnebloemetje schreef: ↑18 apr 2022, 10:48eerst een broodje bakken en daarna een pot deeg ineen flansen om lekkere appelcake te bakken nog voor de middag
-
mama-inge - Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56
Ja, wel 3 dagen school, waarvan oudste 2 dagen eindtoets heeft en vrijdag hebben ze koningspelen
Daarna hebben ze 2 weken vakantie
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Goedemiddag allemaal ,
Vanmorgen huisarts geweest en verdacht plekje op mijn arm ( vermoeden basaalcelcarcinoom - heb ik al eerder ergens gehad ) wordt 10 mei ( nog voor onze vakantie ) uit voorzorg weggesneden .
Verder weinig nieuws sinds gisteren
Fijne dinsdag allemaal .

Vanmorgen huisarts geweest en verdacht plekje op mijn arm ( vermoeden basaalcelcarcinoom - heb ik al eerder ergens gehad ) wordt 10 mei ( nog voor onze vakantie ) uit voorzorg weggesneden .
Verder weinig nieuws sinds gisteren
Fijne dinsdag allemaal .

'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'