In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2022 (3)
-
mama-inge - Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56
Goedemiddag
Zonnebloemetje wat heeft ze het mooi verwoord
Heb een brood gebakken en die was goed gelukt.
Inmiddels is hij ook al op, de kinderen bleven er van eten.
Daarnaast nog wat tv gekeken
En we gaan zo met de kinderen en hond naar het bos te wandelen
Zonnebloemetje wat heeft ze het mooi verwoord
Heb een brood gebakken en die was goed gelukt.
Inmiddels is hij ook al op, de kinderen bleven er van eten.
Daarnaast nog wat tv gekeken
En we gaan zo met de kinderen en hond naar het bos te wandelen
-
ponneke - Lid geworden op: 16 mar 2022, 10:56
Goedemiddag allemaal!

Ik heb mijn gebruikelijke wellness uurtjes gehad, en het zeer genoten!
Het weer is hier iets beter dan gisteren, voelt zeker niet koud aan, en
schijnt weer volop, dat was gisteren wel anders
Mijn planning vandaag : alles nog eens goed nakijken op PC wat accounts en dergelijke betreft, zodat mijn abonnementen kunnen overgezet worden zonder problemen. Moet mijn microsoft-account nog ergens opvissen dus ik hou me wel zoet.Ik wens jullie een leuke zondag verder, geniet van het lekkers

Ik heb mijn gebruikelijke wellness uurtjes gehad, en het zeer genoten!
Het weer is hier iets beter dan gisteren, voelt zeker niet koud aan, en
schijnt weer volop, dat was gisteren wel andersMijn planning vandaag : alles nog eens goed nakijken op PC wat accounts en dergelijke betreft, zodat mijn abonnementen kunnen overgezet worden zonder problemen. Moet mijn microsoft-account nog ergens opvissen dus ik hou me wel zoet.Ik wens jullie een leuke zondag verder, geniet van het lekkers

-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
hallooooo een goeie namiddag iedereen
ik heb toch nog goed nieuws mee vandaag
Celine heeft daarjuist gebeld en ze is na de middag gaan kijken waar dat Ozzy vandaan kwam en ze heeft geluk want toen ze Ozzy heeft uitgekozen had ze eigenlijk ook nog haar oog laten vallen op een zusje van Ozzy en omdat ze toen een reutje wilde had ze Ozzy gekozen en nu bleek dat dat teefje uit hetzelfde nestje nog beschikbaar was en ze heeft dus nu dat zusje van Ozzy uitgekozen maar omdat het morgen nog een inenting zal krijgen heeft ze afgesproken om het maar volgende week maandag te gaan halen omdat ze toch nog een beetje tijd nodig heeft om de volgende week al die miserie en tegenslag een plaatsje te geven en ze heeft al een filmpje gestuurd naar ons en het is een heel lief en aanhankelijk beestje zo te zien want het wilde al direct met haar mee , en hopelijk heeft ze nu meer geluk met haar nieuwe puppy en ik ben echt blij voor haar want ze was zoooo gelukkig met haar Bordercollie pup
en nu trakteer ik nog met koffie met wat lekkers er bij en natuurlijk nog wat paaschocolade , want dat smaakt altijd

ik heb toch nog goed nieuws mee vandaag
Celine heeft daarjuist gebeld en ze is na de middag gaan kijken waar dat Ozzy vandaan kwam en ze heeft geluk want toen ze Ozzy heeft uitgekozen had ze eigenlijk ook nog haar oog laten vallen op een zusje van Ozzy en omdat ze toen een reutje wilde had ze Ozzy gekozen en nu bleek dat dat teefje uit hetzelfde nestje nog beschikbaar was en ze heeft dus nu dat zusje van Ozzy uitgekozen maar omdat het morgen nog een inenting zal krijgen heeft ze afgesproken om het maar volgende week maandag te gaan halen omdat ze toch nog een beetje tijd nodig heeft om de volgende week al die miserie en tegenslag een plaatsje te geven en ze heeft al een filmpje gestuurd naar ons en het is een heel lief en aanhankelijk beestje zo te zien want het wilde al direct met haar mee , en hopelijk heeft ze nu meer geluk met haar nieuwe puppy en ik ben echt blij voor haar want ze was zoooo gelukkig met haar Bordercollie pup
en nu trakteer ik nog met koffie met wat lekkers er bij en natuurlijk nog wat paaschocolade , want dat smaakt altijd

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
Ponneke dat ziet er lekker uit hoor daar bij jou
en een lekker croissantje smaakt altijd hé
mama-inge geniet van jullie boswandeling hoor
en ik heb ook al een broodje gebakken deze voormiddag en nu nog een lekker koekebroodje ook
daaaaaaag

en een lekker croissantje smaakt altijd hé
mama-inge geniet van jullie boswandeling hoor
en ik heb ook al een broodje gebakken deze voormiddag en nu nog een lekker koekebroodje ook
daaaaaaag

An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Wat fijn dat het zusje nog beschikbaar was . Hopelijk inderdaad meer geluk nu.zonnebloemetje schreef: ↑24 apr 2022, 17:20nu bleek dat dat teefje uit hetzelfde nestje nog beschikbaar was en ze heeft dus nu dat zusje van Ozzy uitgekozen
Is er eigenlijk een oorzaak gevonden voor Ozzy zijn buikvliesontsteking ?
'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
marietteke - Lid geworden op: 26 mar 2006, 19:31

hallo
goed weertje , dus effe 'n fiettochtje gaan doen ,
op z'n zondags dus ..
met tussenstopje voor 'n crémeke ,
bloemeke , dat is goed nieuws ,
dat Celine het zusje kan adopteren ,
ik wens haar alle geluk toe ,
en zo zal ze zeker het verlies van ozzy , 'n plaatsje kunnen geven
ponneke , ..welness uurtjes ,
klinkt leuk
mama igne , je broodje had succes bij de kids
Sarina mooi gemaakt ,
je kan er wat van , tof!
Remie , en ook op 't fietske gesprongen vandaag ?
fijne avond allemaal
geluk vind je onverwacht
-
hallooooo
efkes wat strijkwerk weggewerkt en nu mijn koekebroodje uit de oven halen
An op de echo en foto's bij de dierenarts was er een grijze massa te zien in Ozzy zijn buikje wat zeker niet normaal was ( etter ) en de oorzaak konden ze niet zien ( 2 dierenartsen ) en doordat hij nog zo klein was had hij echt weinig kans om dat te overleven
marietteke goed dat je van je fietstochtje genoten hebt met wat lekkers tussendoor
en ja gelukkig kan Celine een zusje van Ozzy een warme thuis geven maar ze zal zeker ( en wij ook ) nog wat tijd nodig hebben om alles te verwerken
allé ik ga eens vroeg een duik nemen in mijn bad sè
en daarna nog ons avondeten naar binnen werken met een lekker vers gebakken broodje
voor iedereen nog een gezellige avond verder
daaaaaaag

efkes wat strijkwerk weggewerkt en nu mijn koekebroodje uit de oven halen
An op de echo en foto's bij de dierenarts was er een grijze massa te zien in Ozzy zijn buikje wat zeker niet normaal was ( etter ) en de oorzaak konden ze niet zien ( 2 dierenartsen ) en doordat hij nog zo klein was had hij echt weinig kans om dat te overleven
marietteke goed dat je van je fietstochtje genoten hebt met wat lekkers tussendoor
en ja gelukkig kan Celine een zusje van Ozzy een warme thuis geven maar ze zal zeker ( en wij ook ) nog wat tijd nodig hebben om alles te verwerken
allé ik ga eens vroeg een duik nemen in mijn bad sè
en daarna nog ons avondeten naar binnen werken met een lekker vers gebakken broodje
voor iedereen nog een gezellige avond verder
daaaaaaag

Bert
Hey leuterkes,
ik weet het, ik heb jullie verwaarloosd. En dat was helemaal niet voorzien. Tot corona voor de deur stond!
Dat kan ik natuurlijk niet goedpraten, vrienden laat je niet in de steek, maar het was een geval van overmacht.
Nu ben ik terug wat beter maar ik ben toch wel echt heel ziek geweest van die corona.
Vandaag even buiten gekomen en met het goede weer deed het ferm deugd.
Inderdaad, zo lang heb ik binnen gezeten als een gevangene in mijn eigen appartementje en zo ziek als een hond zoals we hier zeggen.
Maar ik was vooral ook zeer moe en dat bleef maar in mijn lijf hangen. Meer in de zetel gelegen dan op mijn voeten gestaan. Mijn laptop bleef dicht en mijn vrouwtje moest zelfs de betalingen uitvoeren en de mails nazien, iets wat ik altijd zelf doe om me bezig te houden.
Dus heb ik hier in het hoekje ook praktisch niets gelezen. Heb moeite moeten doen om een plaatje te posten met de paasdagen. Ik had niets om naar uit te kijken want er was niets die me interesseerde. Zat ook dicht bij een depressie.
Ik had nooit gedacht dat ik zo diep kon zinken door die rotziekte. Maar allé, ik krijg weer hoop.
Moest ik nu de moed en de goesting krijgen om regelmatig eens langs te komen zou ik al tevreden zijn.
We zien wel hoe het verder loopt.
Ik zal nu maar stoppen met klagen, er zijn ergere dingen.
Bloemeke, wat erg van Ozzy. Ik kreeg er waarempel zelf een traan van in mijn ogen.
Gelukkig heeft Celine nu nog een zusje van Ozzy gevonden en zo kan Ozzy verder leven in zijn zusje.
Dat zijn triestige dagen om een puppy te moeten afgeven.
Als het een beetje meezit zien jullie mij binnenkort wel weer terug. Maar vergeet niet, ik zit nog in een genezingsproces. Zal wel goed komen.
marietteke, Bloemeke, miesje,
ghyra, Lenk, Sita, An-W, jadi,
thijli, mama-inge, grootjegerda,
puzzel, Remie, Ponneke, Sarina...... nog een fijne avond allemaal.
'k ben wel vergeten te vragen of ik nog binnen mocht.....
ik weet het, ik heb jullie verwaarloosd. En dat was helemaal niet voorzien. Tot corona voor de deur stond!
Dat kan ik natuurlijk niet goedpraten, vrienden laat je niet in de steek, maar het was een geval van overmacht.
Nu ben ik terug wat beter maar ik ben toch wel echt heel ziek geweest van die corona.
Vandaag even buiten gekomen en met het goede weer deed het ferm deugd.
Inderdaad, zo lang heb ik binnen gezeten als een gevangene in mijn eigen appartementje en zo ziek als een hond zoals we hier zeggen.
Maar ik was vooral ook zeer moe en dat bleef maar in mijn lijf hangen. Meer in de zetel gelegen dan op mijn voeten gestaan. Mijn laptop bleef dicht en mijn vrouwtje moest zelfs de betalingen uitvoeren en de mails nazien, iets wat ik altijd zelf doe om me bezig te houden.
Dus heb ik hier in het hoekje ook praktisch niets gelezen. Heb moeite moeten doen om een plaatje te posten met de paasdagen. Ik had niets om naar uit te kijken want er was niets die me interesseerde. Zat ook dicht bij een depressie.
Ik had nooit gedacht dat ik zo diep kon zinken door die rotziekte. Maar allé, ik krijg weer hoop.
Moest ik nu de moed en de goesting krijgen om regelmatig eens langs te komen zou ik al tevreden zijn.
We zien wel hoe het verder loopt.
Ik zal nu maar stoppen met klagen, er zijn ergere dingen.
Bloemeke, wat erg van Ozzy. Ik kreeg er waarempel zelf een traan van in mijn ogen.
Gelukkig heeft Celine nu nog een zusje van Ozzy gevonden en zo kan Ozzy verder leven in zijn zusje.
Dat zijn triestige dagen om een puppy te moeten afgeven.
Als het een beetje meezit zien jullie mij binnenkort wel weer terug. Maar vergeet niet, ik zit nog in een genezingsproces. Zal wel goed komen.
marietteke, Bloemeke, miesje,
ghyra, Lenk, Sita, An-W, jadi,
thijli, mama-inge, grootjegerda,
puzzel, Remie, Ponneke, Sarina...... nog een fijne avond allemaal.
'k ben wel vergeten te vragen of ik nog binnen mocht.....
-
hey Bertje
wat leuk dat je er terug bent en rust nog maar goed uit , we zien jou wel verschijnen als je je weer goed voelt
en natuurlijk mag je nog binnen hé
in ons huisje staat de deur altijd open
allé ik ga mij in mijn zetel placeren sè
voor iedereen nog een gezellige zondagavond verder
daaaaaag

wat leuk dat je er terug bent en rust nog maar goed uit , we zien jou wel verschijnen als je je weer goed voelt
en natuurlijk mag je nog binnen hé
allé ik ga mij in mijn zetel placeren sè
voor iedereen nog een gezellige zondagavond verder
daaaaaag

An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Tuurlijk mag jij binnenkomen Bert . Dat hoef je toch niet te vragen .
Fijn dat het langzamerhand de goede kant op gaat .
Elke dag een beetje meer .
Doe maar rustig aan . Wij gaan niet weg hoor
Fijn dat het langzamerhand de goede kant op gaat .
Elke dag een beetje meer .
Doe maar rustig aan . Wij gaan niet weg hoor
'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
Sita

Marietteke, dat is wel een heel modern pak 'kinnekessuiker' bij jullie op de tafel
Als je het vergelijkt met de doos suikerklontjes van Tienen.
De melkfles komt me eveneens bekend voor, bij ons was dat Stabilac met de tekst:
Spoel mij uit, aub/Rincez moi, svp
Zonnebloemetje, heel mooi dat Celine het zusje van Ozzy kan adopteren.
Het is toch anders dan een compleet andere pup.
Ze komt uit hetzelfde nestje en heeft daarmee dezelfde bloedband als de kleine Ozzy.
Ik wens er haar veel geluk mee.
An, alweer mooie bloemen gespot tijdens jouw uitstap.
Ook de foto's van mama-inge van het natuurpad zijn leuk om te bekijken.
Bert, heel blij dat je nog eens iets van je laat horen.
Je hebt nog een lange weg te gaan, zo te lezen.
Neem wat komt, dag na dag en elke dag een beetje beter.
Veel beterschap gewenst en vooral nog veel goede moed.
Je komt er wel, zelfs met een slakkengangetje kom je verder.
Gezellige avond nog iedereen.
-
Lenk - Lid geworden op: 02 nov 2017, 20:54
Wat een verrassing Bert is terug. Zo fijn wat ben ik blij, ik heb je gemist hoor. Niets vragen je hoort bij ons in dit hoekje.
En je klaagt niet hoor dat vond ik toch niet. Effe gewoonalle miserie van je afschrijven hier kan hoor.
Maar wel erg dat dat rot virus er zo ingehakt heeft bij jou. Hopelijk nu terug de goede weg aanhouden en op tijd en stond rusten
En heeft Carine het beest ook te pakken gekregen? Hopelijk niet. Goed dat jouw vrouwtje alles van je kan opvangen. Goed stel zijn jullie. Ik ben ook zo dankbaar dat mijn man nu alles opvangt hier.
Komt goed man, echt ik ben blij dat je terug bent
En je klaagt niet hoor dat vond ik toch niet. Effe gewoonalle miserie van je afschrijven hier kan hoor.
Maar wel erg dat dat rot virus er zo ingehakt heeft bij jou. Hopelijk nu terug de goede weg aanhouden en op tijd en stond rusten
En heeft Carine het beest ook te pakken gekregen? Hopelijk niet. Goed dat jouw vrouwtje alles van je kan opvangen. Goed stel zijn jullie. Ik ben ook zo dankbaar dat mijn man nu alles opvangt hier.
Komt goed man, echt ik ben blij dat je terug bent